Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנעול של הבאג׳ז פשוט יצא מהמקום. יש אפשרות לתקן את הקיים?.

במידה ולא, מהיכן ניתן להשיג?.

 

 

יש למישהו, מנועל כזה/מתאים?.

 

קפרי mk2 uploadfromtaptalk1430953357682.jpguploadfromtaptalk1430953392877.jpguploadfromtaptalk1430953392877.jpg

פורסם

נראה כי אחת מ"טבעות" הצלינדר (הדיסקית המלבנית) יצאה ממקומה ואני משער שגם הקפיץ שלה השתחרר.

 

נראה כי יהיה קשה לתקן את הצלינדר אך יתכן ואפשרי במידה וכל החלקים קיימים וחלקי הפנים לא שחוקים מדי.

תנסה לגשת ל "לי המפתח" - תיקנו לי כמה צלינדרים בעבר.

פורסם

אני יבדוק את העניין. לדעתי חסר טבעת אחת לגמרי,השאלה אם בכלל אפשר לשפץ? למרות שהיא חסרה.

פורסם

הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא היכן לרכוש מנועל חדש. ולא מצליח להבין, לעוד איזה דגמים יש צילינדר דומה.

פורסם

תנסה ב "בטחון המפתח" ברחוב ריבל 5 בתל אביב 03-6880943

מומלצים כאן בפורום

יש להם מנעולים ישנים

בהצלחה

ניר

NIR .Y

פורסם

מאמין שתמצא חדש אצל קובי זלוטניק שחנותו נמצאת ברחוב הנשיא ויצמן 50 חדרה . טלפון - 0505346973

מומחה דור שני למנעולי רכב ויש לו מנעולים NOS שלא תמצא אצל אחרים, אדם חביב ואספן בעצמו.

דבר איתו ועדכן .

בברכה אריק

×
×
  • תוכן חדש...