Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לצערי קרתה לי תאונה, אני צריך יעוץ באיך לתקן את הנזק. אני מתכוון לעבור על מקומות הפגיעה עם פלסטלינה ואז לעשות פוליש קומפוננד עם מכונה עד כמה שניתן לטשטש את הסימנים. יש מקום שבו הצבע התקלף ויש לי צבע מקורי של הרכב, איך לצבוע נכון את המקום? האם בצבע יש כבר לקה או שצריך לעבור מעל הצביעה עם לקה?

 

מצרף תמונות:

 

IMG_20150503_084319.jpgIMG_20150503_084323.jpg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אם יש בצבע לכה רק אתה יודע. תברר מהיכן שרכשת אותו

בכל מקרה לאחר הצביעה אני ממליץ לבצע שלייף סבון כדי שהאזור הצבוע יהיה באותו גובה עם שאר הצבע למראה אחיד, ולאחר מכן לבצע את תהליך הקומפאונד והפוליש.

M-TECH E46

פורסם (נערך)

-תשטוף טוב טוב את הפגוש מאבק וכדומה.

*רצוי גם לעבור גם עם פלסטלינה.

-תשפשף עם נייר גס את השפשופים השחורים.

-תשפשף עם נייר עדין האזור השחור ומסביב לו.

-תנקה את כול האזור עם אלכוהול רפואי בשביל להוריד את כול הדברים הלא רצויים.

-תייבש טוב טוב את החלק של הפגוש + תכסה עם עיתון את הפנסים, פלסטיקה שחורה ( אין צורך לכסות את הפגוש בשביל למנוע הבדל צבע).

-על כול השפשופים השחורים תרסס שכבות עדינות ומהירות פריימר שקוף לפלסטיק, ותן לזה להתייבש.

-תרסס 3 שכבות דקות של צבע על כול השחור.

בין שכבה לשכבה תן לזה להתייבש.

- תרסס כמה שכבות דקות ויבוש של לכה מבריקה על כול האזור שנצבע + על כול האזור ששפשפת עם נייר עדין.

-תן לזה כמה ימים טוב טוב להתחבר ולהתייבש.

-לאחר כמה ימים, קח נייר עדין 2500, תשפשף בעדינות רבה את האזור ותיישם פוליש עדין בשביל לטשטש ולהחזיר את הברק לצבע, וכמובן לתת לעבודה הזאת מראה אחיד עם שאר הצבע.

 

*חשוב לרסס ממרחק כ-15 ס"מ + תנועות מהירות וקלות בשביל לקבל שכבות דקות של צבע, וכול זה בשביל למנוע בועות או נזילות של צבע.

*המזל שלך זה שהצבע של הרכב הוא לבן.

*חומרים ואביזרים לצביעה, ממליץ לך לקנות מטופ קולור:

http://www.topcolor.co.il/default.asp?iId=HILHG

 

* חשוב לציין שאני לא מומחה או קרוב לזה, ואין לי שום קשר לתחום הצבעות.

קח הכול בערבון מוגבל.

 

בהצלחה :)

עריכה אחרונה על ידי rsm130d
פורסם

האם נייר שיוף לשלייף סבון הוא מיוחד או שכול נייר שיוף יכול להתאים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אתמול יצא לי לתקן את הנזק, הוספתי תמונה להתרשמות.

מהלך העבודה:

1, מעבר עם פלסטלינה והורדת כול סימני הצבע של הרכב השני.

2, שיוף עם נייר 1000 על השריטות עד שירדו.

3, שיוף עם נייר 2000.

4, צביעה עם מכחול.

5, שיוף הצבע כדי לטשטש סימני צביעה.

6, פוליש 3 שלבים של אופטימום עם מכונה של מגווריס ופדים של מגווירס.

תוצאה: אם מסתכלים על הרכב ממרחק סביר אז לא ניתן להבדיל אבל אם מסתכלים מקרוב אז רואים שיש קצת סימני צביעה.

עם הפוליש לא הצלחתי להוריד את סימני השיוף לחלוטין ורואים אותם מקרוב, איך ניתן להוריד אותם? יש המלצה לפד יותר טוב לחיתוך? IMG_20150509_164231.jpg

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

תודה על העדכון!

עם איזה נייר שיוף השתמשת בשלב 5?

 

צריך כאן פוליש אגרסיבי. מאמין ש-FG400 יחד עם פד פרווה סגולה ישיגו לך את מה שאתה צריך.

פורסם

נייר 2000, רק על סימני הצביעה.

יש לך המלצה לפד ספציפי 6.5"?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

כן, פד הפרווה הסגולה של Lake Country. מאמין שיש אותו באוטוסטור, מציע להתקשר בבוקר ולשאול האם מה שיש להם מתאים למכונת DA.

אני שוב חוזר על עניין הפוליש - לא מאמין שקומפאונד של אופטימום יצליח להסיר את סימני השיוף. FG400 צריך לעשות את העבודה, וגם להשאיר פיניש טוב.

×
×
  • תוכן חדש...