Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר הייתה בעיית התנעה ברנו מגאן ישנה. התברר שחיבור המצבר באחד הקטבים רופף. נסיונות הידוק לא צלחו משום מה. קפץ למוסך מכובד לתיקון - החלפת/תיקון ההדקים.

לאחר זמן קצר שחררו אותו לשלום ולא רצו כסף כלל. הסתבר שתיקנו בדרך מאולתרת. בחיבור בין הקוטב להדק שהיה רופף נעצו מסמר עבה. אכן לדבריו החיבור כעת עושה רושם חזק והדוק לחלוטין.

השאלה - להשאיר כך או להתעקש להחליף ?

 

תמונת להמחשת החיבור/הדק המדובר.

 

image (1).jpg

פורסם

בהחלט רצוי לבצע תיקון מתאים. במידה והחיבור השתחרר במהלך נסיעה הדבר עלול לגרום נזק לאלטרנטור או קצר במידה ומדובר על הקוטב החיובי.

איזה כייף לי :)

פורסם
לחבר הייתה בעיית התנעה ברנו מגאן ישנה. התברר שחיבור המצבר באחד הקטבים רופף. נסיונות הידוק לא צלחו משום מה. קפץ למוסך מכובד לתיקון - החלפת/תיקון ההדקים.

לאחר זמן קצר שחררו אותו לשלום ולא רצו כסף כלל. הסתבר שתיקנו בדרך מאולתרת. בחיבור בין הקוטב להדק שהיה רופף נעצו מסמר עבה. אכן לדבריו החיבור כעת עושה רושם חזק והדוק לחלוטין.

השאלה - להשאיר כך או להתעקש להחליף ?

 

תמונת להמחשת החיבור/הדק המדובר.

 

[ATTACH=CONFIG]421766[/ATTACH]

מכיר את שיטת החיבור הזאת וזה יחזיק מעמד בלי שום בעיה. וזה רק עניין אסטתי, אך בכל זאת אני מציע לטפל זאת בהזדמנות הבאה כשמחליפים מצבר או מפרקים קוטבי מצבר לצורך תיקון כזה או אחר.

פורסם

זה לא רק עניין אסטתי אלא גם טכני. מכיוון שהבורג עשוי מברזל פשוט מהר מאוד הוא יחטוף קורוזיה וההתנגדות בין התיל החשמלי לנעל תגדל וזה מאוד לא רצוי.

 

לדעתי רצוי כבר מחר לסדר את הקומבינה הזו.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...