Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 ספיריט 2.0 מול מנועי טורבו 1.8


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא אז מקסימום אם לא קשור להעביר בבקשה. המנוע המותקן במאזדה הוא בעל 150 כ״ס , לעומת בלאון למשל ששם כ״ס עומד על 160. הרעיון של טורבו הוא מנוע קטן יותר שמסוגל לספק הספק גבוה יותר למרות הנפח שלו? אני מניח שזה לא הפרש של 10 כ״ס בלבד אלה כמובן שיש עניין של מנוע טורבו מול בנזין אשמח לקבל חידוד לעניין. סתם עוד שאלה שעניינה אותי. שמתי לב שרוב המאזדות ספיריט ספורט משנים 05 ואילך הן כבר ביד 4/5 לפחות ואף ראיתי 6. למה התחלופה הגבוהה? צריכת דלק?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מניח שזה לא הפרש של 10 כ״ס בלבד אלה כמובן שיש עניין של מנוע טורבו מול בנזין אשמח לקבל חידוד לעניין.

ההנחה שלך היא נכונה ההפרש אינו מתבטא רק בכ''ס אלא גם במומנט יותר גבוה , כמו כן רצועת הכוח רחבה הרבה יותר במנוע ה-1.8TSI מאשר במנוע ה-2 ליטר של המאזדה.

פורסם

גם בנוכחיות, הלאון עם 180 וה מאזדה עם 165...

ועדיין זה לא מתבטא ב 15 כוח סוס הבדל, אלא בגמישות של מנוע הטורבו, זמינות הכוח בסלדים הנמוכים, תוסיף משקל עדיף בדרך כלל להוט האץ על פני המאזדות למינהן, וכן מומנט עדיף.

פורסם

לפותח השרשור: מנוע 1.8 טי.אס.איי הוא שווה ערך למנוע 2.5 ליטר בנזין אטמוספרי. כדאי לך לקחת את הרכב לנסיעת מבחן כדי להבין את העוצמה שלו.

 

מדובר במנוע הרבה יותר חזק מזה שמותקן במזדה 2 ליטר ספיריט.

 

יחד עם זאת, צריך לבדוק היטב את הרכב, התגלו גם כמה תקלות במנוע הזה, בעיקר בשנת 2010.

פורסם

אחרי 5 שנים על המנוע 2.0 של מאזדה, אני יכול לסכם שמדובר במנוע אנמי מבחינת ביצועים.

אין בו שום דבר מלהיב מלבד האמינות.

גם תצרוכת הדלק שלו לא להיט.

מי שמחפש רכב ספורטיבי, שיחפש מנוע אחר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אחרי 5 שנים על המנוע 2.0 של מאזדה, אני יכול לסכם שמדובר במנוע אנמי מבחינת ביצועים.

אין בו שום דבר מלהיב מלבד האמינות.

גם תצרוכת הדלק שלו לא להיט.

מי שמחפש רכב ספורטיבי, שיחפש מנוע אחר.

 

אמינות זה בהכרח פרט חשוב מאוד, בפרט שמשאבות מים שהולכות בלאון למשל לוקחות מהכיס סכום כואב מאוד. על כמה עומדת הצריכה? כרגע אני עם רכב שעושה 1-11.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
מי שמחפש רכב ספורטיבי, שיחפש מנוע אחר.

 

גם מנוע ה-1.8TSI, למרות הביצועים המצויינים, לא מספיק כדי להפוך רכב לספורטיבי...

 

אם אמינות חשובה מאוד, אני מניח שעדיפה המאזדה.

אני לא יודע אם בעיות האמינות של ה-1.8TSI הן נפוצות כפי שנדמה לעיתים מהפורום, אבל אם רוצים להמר על בטוח, תמיד עדיף להמר על מנוע יפני, עם פחות תחכום בתכנון.

 

בנוסף, אין ארוחות חינם. אולי מקבלים מה-1.8TSI ביצועים של מנוע 2.5, אבל אם תלחץ אותו, צריכת הדלק תהיה בהתאם, בייחוד בעיר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחרי יותר מ10000 ק"מ על מזדה 3 ספיריט,צריכת דלק ממוצעת אצלי היא 7.1 ל/100 ק"מ

נסיעה לפי החוק+10%

אני יותר ממרוצה מהצריכה.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

אצלי על מרכב גדול יותר (מאזדה 5), גיר מיושן יותר של 4 הילוכים, נסיעה שהיא ברובה עירונית זורמת ומזגן 150% מהזמן מדובר על ליטר נוזל על כל 9 ק"מ, לא חסכוני במיוחד.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
בין עירוני אני מניח. זה לא רע יחסית אבל ממש לא מרשים בשביל הספק כזה.

צריכה מעורבת, 70% עיר,גר בחיפה.

לא מרשים? לדעתי צריכה הזאת מעולה למנוע 2.0 בתנאים שהוא פועל.

כאשר רכשתי את הרכב הכנתי את עצמי למקסימום 10 ק"מ לליטר ועם כל הפירסום של SKYACTIVE שלא כל כך האמנתי לו .

אבל מסתבר שזה עובד לא רע.

עריכה אחרונה על ידי leo69

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

בנוסף, אין ארוחות חינם. אולי מקבלים מה-1.8TSI ביצועים של מנוע 2.5, אבל אם תלחץ אותו, צריכת הדלק תהיה בהתאם, בייחוד בעיר.

 

זה עובד גם לכיוון השני.

עם הלאון 1.8TSI הקודמת שלי, בנסיעה רגועה הייתי מגיע לצריכה משולבת של 1:12 ובכבישים מהירים 1:13.

בל נשכח שמדובר במנוע טורבו, צמיג 225/40R18 וגיר אוטומטי.

בגדול, אין הרבה מתחרים למנוע טורבו - זמינות כוח בסל"ד נמוך ורצועת כוח רחבה ביחד עם חסכון בנהיגה רגועה.

פורסם (נערך)

אני לא חושב שזה נכון. לשני הרכבים יתרונות מגוונים. תן למאזדה מנוע יותר טוב, וזה לא בהכרח אומר שהיא עולה על הלאון בכל פרמטר.

פות"ש, אם המנוע זה מה שמשנה אז הסיאט עדיפה, בתנאי שאין בעיות אמינות בשנתון הספציפםי שאתה מעוניין בו.

מבחינת הנאה יש כאלו שמעדיפים את המנועים שמגיעים לשיא בסל"ד גבוה יחסית. זה מקנה תחושה של נהיגה ברכב ולא חללית. לא יודע להסביר את זה יותר טוב. מה שכן, לנהיגה מנהלתית השילוב של TSIּ+DSG מאוד נעים לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...