Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניסן קשקאי 2011 ואני מעוניין לצמצם את הרעש החיצוני, במיוחד בנסיעה במהירות גבוהה.

1. האם איטום יעשה את העבודה?

2. איזה איטום הכי טוב לקחת?

3. מה העלות של דבר כזה?

4. האם האיטום יתרום משמעותית לסאונד של המערכת באוטו? (מערכת סטנדרטית פשוטה)

פורסם

איטום הדלת ע״י יריעות זפת יצמצם לך את הרעשי נסיעה

אבל בשביל להגיע לתוצאה טובה נדרש להשתמש בחומר נוסף מעין ספוג ״שבולע״ רעשים

 

אם אתה לא מתכוון להשקיע במערכת אז מספיק לקנות 2 יריעות של זפת וספוג אקוסטי לכסות את כל הדופן הפנימית של הדלתות

אבל בלי ידע וניסיון של מתקין מקצועי זה לא שווה כלום

לכן עדיף לגשת לאחד מהמתקינים שמומלצים בפורום

יש את יוסי אלפיין באור יהודה

ישראל ג׳וניור ברעננה שיכול להגיע עד אליך

או שתפנה לרונן שעובד במשותף עם מתקין מנוסה

והוא בקרית אונו

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אם אתה לא מתכוון להשקיע במערכת אז מספיק לקנות 2 יריעות של זפת וספוג אקוסטי לכסות את כל הדופן הפנימית של הדלתות

אבל בלי ידע וניסיון של מתקין מקצועי זה לא שווה כלום

לכן עדיף לגשת לאחד מהמתקינים שמומלצים בפורום

יש את יוסי אלפיין באור יהודה

ישראל ג׳וניור ברעננה שיכול להגיע עד אליך

או שתפנה לרונן שעובד במשותף עם מתקין מנוסה

והוא בקרית אונו

 

יש לכם המלצות למתקיני אודיו מקצוענים בחיפה והסביבה?

מוכן לשלם את התוספת 'what ever it takes' העיקר שההתקנה תהיה ברמה גבוהה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אם המטרה העיקרית שלך היא לבודד את הרכב מרעשים אני מציע לך לוותר מעכשיו.

הרבה מאוד כסף ותוצאה יחסית זניחה.

אם המטרה היא בשביל לשפר את מערכת הסאונד זה משהו אחר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם המטרה העיקרית שלך היא לבודד את הרכב מרעשים אני מציע לך לוותר מעכשיו.

הרבה מאוד כסף ותוצאה יחסית זניחה.

אם המטרה היא בשביל לשפר את מערכת הסאונד זה משהו אחר.

+1

לאחר בידוד של דלתות,רצפה וגג לא יכול להגיד שזה ממש הוריד את הרעש.

טיפול ברעש של הכביש קצת שונה. בידוד של בתי גלגלים,קיר אש, רצפה...

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

איטום ובידוד רעשים ע״י בעל מקצוע טוב ייתן תוצאה מעולה

וישנה את החווית נהיגה בכל רכב מכל סוג

 

אבל רק אם פונים לבעל מקצוע טוב

 

לפי הערכה שלי זה יעלה בערך 3 עד 4 אלף ₪ כולל איטום בתי גלגלים

אבל זה ישנה לחלוטין את החווית נהיגה שלך

זה יהיה כמעט כאילו שקנית רכב יוקרה במחיר כפול

 

אבל רק אם תפנה לבעל מקצוע!

יש בפורום כמה רכבים כאלה שתוכל להתרשם מהם

תפנה לאדי לאנוס המנהל של הפורום הוא ישמח לתאם איתך ולהמחיש לך את ההבדל

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הכול זה עניין של עלות תועלת, מנסיון בכמה וכמה רכבים, גם בידוד של רכב שלם לא הוריד את הרעש בצורה משמעותית, לכן אני ממליץ מעכשיו לוותר כי זה פשוט לא שווה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אכן בזבוז של זמן [הרבה מאוד עבודה] וכסף [עלות jומר, השפעה על צריכת דלק עקב תוספת מכובדת למשקל] וכל זה על מנת להוריד במקצת את רעשי הכביש, בשביל להוריד בהרבה את רעשי הכביש אתה כבר נכנס להוצאות ממש גבוהות.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

Dynamt פחות אפקטיבי להורדת רעשים, צריך לשלב אותו עם חומרים אחרים.

מה שבאמת משמעותי להורדת רעשים זה השטיח של הרכב, נסעתי ברכב בלי שטיח, עם dynamt ובלי, ומה שהיה הכי משמעותי, זה שהרכבתי את השטיח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב אז אני מבין שאיטום לרעשים חיצוניים ורעשי כביש לא כדאי לעשות בגלל עלות/תועלת.

אז לפחות איטום מבחינת סאונד, מה מומלץ? שוב אני לא רוצה להיכנס להוצאות מיותרות, רק באמת משהו שיתן תוצאה שהיה שווה להתאמץ בשבילה (עלות/תועלת).

×
×
  • תוכן חדש...