Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לI35 אין מקבילה שאפשר להשוות אותה לבמוו , אולי אם תהיה 2 סדאן.

הI40 תהיה מול ה3 ומול ה5 זה כבר הג'נסיס שלא משווקת בארץ.

כמובן שרק מבחינת גודל, להוציא את הג'נסיס שבאמת מכוונת להתחרות בסדרה 5.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חזק אתה -

אני שואל האם שמישהו ישאל על דגמי יונדאי נקבל.

I30 - במוו סדרה 1.

I35 - במוו סדרה 3.

I40 - במוו סדרה 5.

זה גם הקבלה של דגמים לא?

 

אתה בכוונה מתעלם מהעובדה שההקבלה בין ה-159 לסדרה 3 מקובלת על כל מומחי הרכב בעולם, מלבדך?

אתה ראית פעם מבחן דרכים של I30 נגד BMW?!

[רטורית, אל תענה]

 

הטענה שלך היא שהאלפא לא מתחרה ב-BMW בגלל ההנעה.

אל תנסה להפציץ עכשיו עם כל מיני השוואות מופרכות.

שומדבר לא יכול למחוק את השטות הזו, ומעכשיו כל ניסיון שלך להתחפר בעמדה שלך רק מוציא אותך יותר הדיוט מהדיוט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אני חושב שמה שהוא ניסה להגיד זה שלא קיים הבנאדם שכסף זה לא אישיו אצלו ויבחר אלפא על פני במוו משיקולים רציונליים כי במוו זה במוו ואלפא זה פיאט עם שיק וגם אם תביאו עוד כמה מבחני רכב שיטענו שזווית הגלגול באלפא טובה יותר מבבימר לא ישנה את העובדה הזאת.

 

חובבי המותג פה זה משהו, סמל"ת צריך להפוך פה לספונסר ראשי.

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם

זו טענה רציונאלית (למרות שקל להפריך אותה), רק שזה לא מה שהוא טען.

הוא טען שאי אפשר להשוות ביניהן, בגלל שהאלפא לא הנעה אחורית.

 

אחר כך הוא מתכחש לעובדה שהאלפא היתה מכונית פרימיום, ומשווה אותה ל-I40.

 

תסכים שזה לא רציני...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ואני דווקא חושב שחובבי אלפא פה הם הם אלה שמבינים וטעמם טוב יותר בבחירת רכבים מאשר חובבי במוו, וואג או כל תוצרת אחרת שמסתובבת כשגרה במחוזותינו.

 

אבל זה אני.

 

סמל"ת - העברת זה"ב לפרטי בבקשה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ולדעתי לבנאדם שנוסע בסדרה 3 /A3 או אפילו שירוקו יש "טעם טוב יותר בבחירת רכבים" מאשר בנאדם שנוסע בג'ולייטה.

 

אבל זה רק אני.

פורסם
להשוות אפשר גם את ציפי שביט לבר רפאלי , ויהיו גם פרמטרים שידה של ציפי תצא על העליונה.

 

גם אתה מצטרף לדוגמאות א-לה יונדאי, להפגין בורות?!

 

את ההשוואה הזו עשו במבחני דרכים בכל מגזין רכב, ולפעמים האלפא גם ניצחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוקיי בוא נסכם שהטענה שאי אפשר להשוות ביניהן היא שגויה אבל הטענה שהבמוו בליגה אחרת היא נכונה.

פורסם (נערך)
אני חושב שמה שהוא ניסה להגיד זה שלא קיים הבנאדם שכסף זה לא אישיו אצלו ויבחר אלפא על פני במוו משיקולים רציונליים כי במוו זה במוו ואלפא זה פיאט עם שיק וגם אם תביאו עוד כמה מבחני רכב שיטענו שזווית הגלגול באלפא טובה יותר מבבימר לא ישנה את העובדה הזאת.

 

חובבי המותג פה זה משהו, סמל"ת צריך להפוך פה לספונסר ראשי.

 

אוי לא, אתה מאלה, שוב חוזרים לדיון המיותר הזה?

להגיד שאלפא זה פיאט עם שיק זה כמו להגיד שאאודי זה שקודה בגרמנית, לא כל דבר שחולק פלטפורמה הוא אותו דבר.

יותר מזה, יש אותם דגמים שהחלש שבהם שונה לחלוטין מהחזק שבהם (למשל אאודי A3 1.6 ואאודי A3 RS).

בקרוב תוצג הג'וליה, היא תחלוק פלטפורמה של מזראטי, מה תגיד אז?

דבר נוסף, אתה יודע כמה חלקים ה159 חולקת עם תוצרת פיאט (או כל חברה לצורך העניין)?

אני אגלה לך בסוד כדי שתפסיק לעשות פאדיחות, אפס, נאדה, גורנישט, זירו.

 

אתה יודע, אני מחשיב את עצמי אדם רציונלי יחסית ולפני כמה חודשים בחרתי בראש צלול ונפש בריאה באלפא 159 על פני ב.מ.וו E90.

למרות שלא ברור לי למה אני מספר לך את זה, הרי ציינת שלא משנה כמה מבחני רכב מכל העולם של כתבי רכב שבטח לא מבינים כלום נביא לך עדיין זה לא יעזור, אז קטונתי.

 

עריכה:

אני באמת רוצה להבין, למה זו ליגה אחרת?

כאילו, אתה וחבריך עם המנוי לבלוקבאסטר אומרים את זה אבל לא מספקים שום הסבר פרט ל"כי זו B.M.W מאדרפאקרז 8)".

אנא ממך, כבד אותנו בהסבר נורמלי, אני באמת רוצה ללמוד.

 

עריכה 2:

ב.מ.וו כיצרן הוא באמת ליגה אחרת (לא רק מאלפא), עתיר תקציב ומשקיע בדברים הנכונים.

אבל מה לעשות, יש דגמים שנופלים, או לפחות שווים, למתחרים.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תהפוך את זה כמה שאתה רוצה ותקרא כמה מבחני רכב שרק תרצה, מחוץ לגבולות הפורום הזה אלפא רומיאו היא מכונית פחות טובה מבמוו . אין מה לעשות נגד זה.

פורסם
תהפוך את זה כמה שאתה רוצה ותקרא כמה מבחני רכב שרק תרצה, מחוץ לגבולות הפורום הזה אלפא רומיאו היא מכונית פחות טובה מבמוו . אין מה לעשות נגד זה.

 

אתה שוב מסיט את הדיון למקומות לא רלוונטים.

זה מפלטו של מי שלא מסוגל להודות בטעות.

 

הדיון לא היה איזו מכונית יותר טובה, אלא אם הן ברות השוואה.

והן, מבחינת מיצוב, לגמרי ברות השוואה.

 

אי אפשר להתווכח עם זה, אלא אם אתה מאלו שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם.

 

נ.ב. אפשר להאשים אותי בהרבה דברים, אבל לא בזה שאני אלפיסט...

 

אוי לא, אתה מאלה, שוב חוזרים לדיון המיותר הזה?

להגיד שאלפא זה פיאט עם שיק זה כמו להגיד שאאודי זה שקודה בגרמנית,

 

כן.

ג'ולייטה זה פיאט עם שיק ואאודי זה שקודה בגרמנית.

לגמרי מדוייק (להוציא דגמים ייחודיים לאאודי).

 

לקנות A3 במקום לאון נראה לי כמו לזרוק כסף לפח.

 

אבל זה דיון אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

נכון במבי, כי זו אותה פלטפורמה ויש מכלולים זהים רבים אבל כשאתה נוהג בלנצ'יה דלתא ואז בג'וליטה בעלת אותו המנוע, אתה מרגיש שאתה באותו הרכב?

או בלאון ואז חביבתך הA3?

בימינו כולם במיטה עם כולם, גם BMW מפתחת פלטפורמות בשיתוף עם יצרנים אחרים, לא תמיד ההבדל קטן דיו כדי להגיד שזה אותו דבר אבל עם אלמנט X.

 

MJKO, בעייני לאנשים כמוך אין מה לתרום בפורום והם סתם מכבידים על השרת והפיקסלים במסך שלי, כתבתי לך תגובה עניינית ובקשתי ממך הסבר שאוכל ללמוד ממנו ולנהל דיון, קבלתי תגובה של ילד בן 5.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...