Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מדוייק,אני חושב שהכל עניין של ציפיות

בתור סאדן 4 דלתות ה159 מתנהגת לא רע בכלל,

אך בתור מכונית בעלת יומרות ספורטיות על מרכב קופה סקסי הבררה נחשבה בזמנו למאכזבת,

תראה בתצורה של 3.2 ו4 על 4 היא מגיעה כמעט לטון 700 ,קשה ליצור (או לפחות אי שם ב2006 שהיא הוצגה) רכב שיתנהג בדינמיות וזריזות עם משקל כזה,

אבל היא קרוזרית מעולה וכשלומדים לעבוד עם המשקל גם דיי מהנה.

פשוט היה כזה באזזזז סביבה שכל העיתונות הרכב בזמנו קיוותה שהנה הגיע הגאולה של אלפא רומאיו

לא ממש, יש הבדל. אולי בגלל מרחק סרנים, אולי בגלל כיול רך יותר לא יודע.

אני כותב את זה מנסיון של נהיגת מסלול בתנאים זהים ב159 3.2 ומיד אחריה בבררה 3.2. ה159 היתה הרבה יותר יציבה ועם זוית גלגול משמעותית נמוכה מזו של הבררה.

פורסם
לא ממש, יש הבדל. אולי בגלל מרחק סרנים, אולי בגלל כיול רך יותר לא יודע.

אני כותב את זה מנסיון של נהיגת מסלול בתנאים זהים ב159 3.2 ומיד אחריה בבררה 3.2. ה159 היתה הרבה יותר יציבה ועם זוית גלגול משמעותית נמוכה מזו של הבררה.

לא נהגתי על 159 3.2 בתנאי מסלול אז אני לא אתכווח,עם זאת קשה לי להבין את הבחירה של אלפא לכייל דווקא את הגירסאת הקופה לכיול רך יותר,אצלי אגב באמת שאין הרבה זיוות גילגול ,אבל תחושת יציבות דיי לוקה בנסיעה אגרסיבית על משטח לא אחיד.

Porsche 944 turbo

פורסם

אם נחזור לנושא השרשור, אני חושב שבשאלה 159 או ג'ולייטה צריך להלקח בחשבון עוד עניין מעבר לפרטים המכאניים/טכניים והוא שלמרות שמדובר באחת שמחליפה את השניה, לא בדיוק מדובר במחליפה "אמיתית", ה 159 גדולה בהרבה (נדמה לי כ 30 ס"מ) ולמעשה שייכת לקטגוריית רכבים גדולה יותר.

 

אם נשווה לפורד (ובבקשה בלי כניסה שוב להתלהמות של פורד מול אלפא), הגולייטה מקבילה לפוקוס, ה 159 יותר למונדאו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא נהגתי על 159 3.2 בתנאי מסלול אז אני לא אתכווח,עם זאת קשה לי להבין את הבחירה של אלפא לכייל דווקא את הגירסאת הקופה לכיול רך יותר,אצלי אגב באמת שאין הרבה זיוות גילגול ,אבל תחושת יציבות דיי לוקה בנסיעה אגרסיבית על משטח לא אחיד.

אין לי מושג למה, גם אותי זה מאוד הפתיע במסלול וקיבלתי אימות לזה מהמדריכים שם. הבררה פחות ספורטיבית מה159.הניחוש שלי הוא שהם קוו שהבררה תגיע לארצות הברית.

אגב זו לא פעם ראשונה. אם הולכים אחורה לסידרה 105, הג'וליה נחשבת ליותר מאוזנת וספורטיבית מגרסאות הGT ובטח מהספיידר הפתוחה שמתפתלת מכל קימור בכביש.

פורסם

אני גם אהבתי את ה GT הרבה פחות מה 156 (במפרט זהה כמובן).

 

בהחלט ייתכן וההבדל היה נטוע בחלקו בגלל שב GT נהגתי עם הגה ימני אבל אני מאמין שיכולות התפעול שלי של רכב "הפוך" מספיק טובה בכדי שההבדל יהיה אמיתי ולא תחושתי.

 

דעתך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נראה לי שכן כי הGT במימדים זהים ל156 ולא שמעתי על הבדלי התנהגות. אולי היה לה מנוע דיזל (יותר נפוץ ברחבי העולם) ואז ההבדל בהתנהגות הוא בגלל המשקל הכבד מקדימה. ה147 לעומת זאת קצרה במעט מה156 ויש לה התנהגות שונה. כאן הדיעות חלוקות באם זה יותר טוב או לא. ה147 יותר תזזיתית ופחות יציבה אבל לטעמי יותר מהנה בגלל זה מה156.

פורסם

ה-156 יותר קשיחה, הן מה-147 והן מה-GT, כי המושב האחורי שלה לא מתקפל ומאחוריו יש קורות חיזוק (מעין "קיר אש" אחורי). בספק מנוע זהה היא תהיה טובה ומהירה יותר. לפחות בדור הראשון היא גם קלה יותר.

 

אגב בגירה - הג'ולייטה לא מחליפה את ה-159, אלא את ה-147. ה-159 כמובן החליפה את ה-156 ותוחלף, באיחור ניכר, בג'וליה הבאה עלינו לטובה בעוד חודשיים ושבועיים, לא שמישהו סופר חלילה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אמרתי שלא ממש מחליפה, יותר כמו סותמת את החור שנוצר כשה 159 הופסקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בעל כורחה, פשוט מפאת העובדה שזה מה יש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל יש לי הרגשה ממש טובה בקשר לג'וליה.

עכשיו רק צריך לשדוד בנק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נקודת הפתיחה של הג'וליה זהה לזו של ה-156 בזמנו. היא חייבת להצליח.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תיאורטית זה נכון.

ההבדל העיקרי הוא בתנאי השוק והמתחרות הרבות שנוספו מאז; בשעתו המתחרה הכמעט יחידה של ה 156 היתה הסדרה 3 של ב.מ.וו (E46), היום מחכות לה ה C של מרצדס, A4 של אודי, IS של לקסוס ואפילו ה S60 של וולבו.

הג'וליה החדשה, שבינתיים חוץ ממצגות (שזה גם אני יודע לעשות, ועוד ב 10% משכרו של מרקיונה..) והצהרות לא ראו ממנה הרבה, צריכה להיות מכונית יוצאת דופן, ולא רק מהבחינה העיצובית, על מנת להצליח בפלח שוק קשה זה.

עם כל הכבוד לשם ולהיסטוריה, לא קל לחזור ולהיות רלוונטי כשבמשך כמה שנים מיוצגים על ידי דגם וחצי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אודי ומרצדס מקבילות היו גם אז. לקסוס לא, וולוו בדיוק, למיטב זכרוני, החליפו את השם של ה-850. הייתה גם סאאב. השוק לא היה ריק.

 

ה-E46, אגב, הוצגה במקביל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

נכון, אבל אז אלפא הייתה במקום אחר מבחינה תדמיתית.

 

בסופו של דבר לא מספיק שהרכב יהיה טוב, צריך למצוא גם את מי שמוכן לשים עליו את הכסף.


×
×
  • תוכן חדש...