Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפרתם, אילו אמוציות על כולה מכונית איטלקית ואפילו לא מזראטי או פגאני.

גילוי נאות - יש לי אלפא סוד :?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזראטי (בטח פאגאני) אלו מכוניות שהרכישה שלהן היא דבר בדיוני לרובינו.

אלפא זה כאן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לגרור אותי לטרול-לנד!

 

אתה פשוט יוצר איזו מין אנלוגיה שלא קיימת, מתוך איזו רצון לייצר איזו דרמה...

אם הג'וליה לא תצליח, זה לא אומר שהמותג ייסגר, כי מדובר בקו מוצר אחד

אם הג'וליה לא תצליח, והספיידר כן, אז ימשיכו לייצר את הספיידר. הן לגמרי לא תלויות אחת בשנייה.

כנ"ל לגבי הג'ולייטה החדשה (או כל אחד מהדגמים החדשים שעומדים לצאת).

 

בגלל שאלפא איננה יצרן/מרכז רווח, כל דגם ימדד לכשעצמו. זו לא חברה שצריכה להראות שורת רווח תחתונה מוצלחת לכל האופרציה.

 

כל פיאט תפשוט רגל ו/או תמכור את המותג שהמותג אלפא רומיאו, במקרה הכי גרוע.

להעלם הוא לא ייעלם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הנה שאלה מעניינת.

האם להגיד על אלפא שהיא עדיין אלפא למרות שפיאט קנו אותם זה כמו להגיד על MG שהם עדיין MG למרות שהסינים קנו אותם?

ואם את אלפא היו קונים גרמנים\סיניים ולא בני בית האם זה היה משנה משהו?

אני מזכיר לכם שיגואר הפכה להודית, לא זכור לי שמישהו אמר שזו טאטה עם שיק בריטי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אומרים על למבורגיני שהיא אאודי

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אז אומרים...

"הם" אומרים הרבה דברים, לא תמיד זה נכון להקשיב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הנה שאלה מעניינת.

האם להגיד על אלפא שהיא עדיין אלפא למרות שפיאט קנו אותם זה כמו להגיד על MG שהם עדיין MG למרות שהסינים קנו אותם?

ואם את אלפא היו קונים גרמנים\סיניים ולא בני בית האם זה היה משנה משהו?

אני מזכיר לכם שיגואר הפכה להודית, לא זכור לי שמישהו אמר שזו טאטה עם שיק בריטי.

 

פיאט גם הבעלים של פרארי אז?

המלאזים בעלים של לוטוס אז?

אפשר ליצור בידול מוחלט. הכל שאלה של החלטה וכסף.

במקרה של אלפה זה עדיין לא שם.

 

אולי לא הבנתי את כוונתך

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
הנה שאלה מעניינת.

האם להגיד על אלפא שהיא עדיין אלפא למרות שפיאט קנו אותם זה כמו להגיד על MG שהם עדיין MG למרות שהסינים קנו אותם?

ואם את אלפא היו קונים גרמנים\סיניים ולא בני בית האם זה היה משנה משהו?

אני מזכיר לכם שיגואר הפכה להודית, לא זכור לי שמישהו אמר שזו טאטה עם שיק בריטי.

 

פיאט קנו את אלפא לפני עשורים, כשהיא היתה חברה עם עובדים, מפעלים, מרכז פיתוח וכו'.

מה שהסינים קנו זה זכות להשתמש במותג שלא עומד מאחוריו שום דבר פיסי, כבר הרבה מאוד שנים.

כמו ש-VAG קנו את הזכות להשתמש במותג בוגאטי.

 

זה לא דומה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פיאט קנו את אלפא ב 86', לאחר שזו היתה שנים ארוכות חברה ממשלתית ומפסידה, כמו כל יצרן רכב ממשלתי.

כשפיאט קנו את אלפא, והשיקול העיקרי שלהם היתה שמירת ההגמוניה האיטלקית, היו לאלפא כמה דגמים די חדשים - ה 33 הוצגה ב 83', ה 75 הוצגה ב 85', ה 90, מחליפת האלפטא ב 84', ולמעשה המכונית הוותיקה ביותר בהיצע אלפא היתה ה 6 הכושלת שגם כך עמדה בפני החלפה.

ה 164, המכונית האחרונה מתכנון עצמאי של אלפא, היתה אמורה להיות מוצגת ב 87', והיתה הסיבה העיקרית לרכישת אלפא בידי פיאט.

על ידי רכישת פיאט והשלמת ההשתלטות על אוטוביאנקי, חלשה פיאט על רוב שוק הרכב האיטלקי.

למרות המסורת והידע הרב שהיה בידי אנשי אלפא, פיאט כמעט ולא עשו שימוש במכללי אלפא, למעט השימוש במנוע ה V6 בפיאט כרומה דור ראשון, שגם כך לא היתה כלל רלוונטית.

לאחר שראו בפיאט שאלפא אינה בדיוק שוס גדול, לפחות לא כלכלית, לא השקיעו בה ולא טיפחו אותה, ואותו כנ"ל עשו עם לנצ'יה, עד שחיסלו אותה כליל.

האונו אמנם הצילה את פיאט, לפחות כלכלית, אולם פיאט לא השכילו לנצל את רווחיה על מנת לפתח דגמים עתידיים, כמו שעשתה פיג'ו עם הצלחת ה 205, ובמשך השנים הפכה פחות ופחות רלוונטית.

אם האונו היתה נכשלת, חצי איטליה היתה נפגעת, החל ממפעל המאיידים וובר, דרך מג'נטי מרלי, יצרן הפנסים קרלו ועוד.

אם הג'וליה תכשל לא יקרה כלום, מקסימום נצקצק קצת בלשוננו, ונזיל דמעה או שתיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בגלל שאלפא איננה יצרן/מרכז רווח, כל דגם ימדד לכשעצמו. זו לא חברה שצריכה להראות שורת רווח תחתונה מוצלחת לכל האופרציה.

 

כל פיאט תפשוט רגל ו/או תמכור את המותג שהמותג אלפא רומיאו, במקרה הכי גרוע.

להעלם הוא לא ייעלם.

לא נכון. חלק מהמהלך הנוכחי עם אלפא הוא הפרדתה והפיכתה ליחידת רווח מתפקדת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בוויכוח בין הגדולים כנראה שאלפא תהיה מרכז הפסד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מציג לך את המבנה הניהולי של פיאט:

http://wardsauto.com/site-files/wardsauto.com/files/archive/subscribers.wardsauto.com/galleries/2011/fiat-gallery.jpg

 

ההקמה של אלפא רומיאו חזרה כיצרן נפרד (כמו Audi ב-VAG) היא, למיטב ידיעתי, שמועה.

לא מצאתי הצהרה רשמית על כך (או לא רשמית).

 

מבחינה עניינית, כצרכנים, לא יודע כמה זה משנה.

אולי כן חשוב לשמור את אלפא רחוק מהתרבות הארגונית של פיאט, שהוכיחה שלייצר מכוניות פרימיום היא לא ממש יודעת.

 

מתי בפעם האחרונה היא הייתה ריווחית כיצרן רכב?

האם בתקופה האחרונה ה"טובה" שאני זוכר (ימי ה-147,156,166) - היה מדובר ביצרן רווחי?

 

לך תמצא דוחות מהזמנים ההם...

 

ה-156, למיטב זכרוני, נמכרה היטב. גם ה-147.

ה-166 - לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פעם בחודש אתם מנהלים את הויכוח הזה.

כן יצרן, לא יצרן. למי איכפת? אכתוב בפעם המאה שהם מצליחים עדיין לייצר מוצר ייחודי מספיק, וזה מה שחשוב.

למעטים מאוד איכפת אם מי שאחראי על זה הוא אותו האיש שבנה את האלפא סוד או לא. מה גם שחלק מהקסם של המותג, בעייני ועייני אחרים,נובע משיתופי פעולה עם מעצבים חיצוניים בכלל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...