Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה מקום אחר? אלפא הייתה אז במקום זהה אם לא הרבה יותר גרוע - זכרונות ה-33, חוסר ההתלהבות מה-145/6 וכישלון ה-155 היו טריים מאד וזכרונות ההנעה האחורית עדיין היו קרובים. קשת הדגמים הייתה מאד מצומצמת - 145/6 וסדרת ה-916 (GTV/ספיידר), וזהו. מה ההבדל?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה היא האם יש למותג שהיה לאיזוטרי עד לפני עשור ,מקום בעולם הקר והעיסקי? בלב של חובבי הרכב תמיד יהיה לו מקום אך בעולם של אנשים אמיתיים וכסף למתחרים יש כל כך הרבה אופציות מלוטשות כבר כל כך הרבה דורות ,אני מתקשה לראות איזושהו מותג לאו דווקא אלפא רומאו (מישהו אמר יגואר XE?)לוקח לסדרה 3 או C קלאס נתך רציני של מכירות. הרי היום היצרניות יודעות לייצר מכוניות נהדרות שעושות הכל בצורה עגולה (התנהגות,טכנולוגיה,נוחות,איכות ועיצוב) האם לאלפא יש מה להציע שלאחרות אין?.

Porsche 944 turbo

פורסם

ההיסטוריה המוטורית מלאה במקרים של רכב בודד שמציל יצרן מתהומות הנשיה.

 

כל מה שאלפא צריכים זה רכב אחד טוב (ראה דוגמאת 500 אצל האחות מפיאט או בזמנו האונו) וההמונים ינהרו לאלפא להחזיר עטרה ליושנה.

 

אגב, במתחרות הייתי סופר גם את אינפיניטי וכן, גם את הג'נסיס ולמה לא קאדילאק? אין סיבה שלא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הלוואי. בוא נראה קודם מה (ואם) יוציאו מאמתחתם ב-24 ליוני. לא שאני סופר, כמו רומן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
ההיסטוריה המוטורית מלאה במקרים של רכב בודד שמציל יצרן מתהומות הנשיה.

 

כל מה שאלפא צריכים זה רכב אחד טוב (ראה דוגמאת 500 אצל האחות מפיאט או בזמנו האונו) וההמונים ינהרו לאלפא להחזיר עטרה ליושנה.

 

אגב, במתחרות הייתי סופר גם את אינפיניטי וכן, גם את הג'נסיס ולמה לא קאדילאק? אין סיבה שלא.

הסיפור של האונו אינו דומה כלל.

האונו היתה מכונית זולה שיועדה להמכר בכמויות גדולות, וחשיבותה עבור פיאט ואפילו כלכלת איטליה כולה היתה עצומה.

לו האונו היתה נכשלת מסחרית, חצי איטליה היתה חשה זאת על בשרה.

אם אלפא תעלם ותעבור לדפי ההיסטוריה, אזי מקסימום נזיל דמעה או שניים ותו לא.

ההמונים לא ינהרו לאלפא כי הג'וליה, ביום מן הימים בו תוצג, מיועדת להיות מכונית יקרה יחסית, כך שכמויות משמעותיות לא ימכרו ממנה.

הפיאט 500 היא דוגמא למכונית שתוכננה ונהגתה נכון; פיאט הפיקו היטב את לקחי החיפושית החדשה של פולקסווגן, והקפידו לא לחזור על הטעויות שגרמו לכשלונה היחסי של החיפושית - תמחור גבוה מדי, מחסור משווע בפרקטיות ומנהגי כביש מדכאים.

ולכן היא הצליחה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

במאקרו, כפי שהצגת, הסיפור של האונו שונה.

 

במיקרו, הסיפור זהה, פיאט לפני סגירה, נואשת לגלגל הצלה בדמות מכונית מוצלחת, מציגה את האונו וכל השאר כבר נכתב בדפי ההיסטוריה.

 

זה זה גם מצבה של אלפא רומאו היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הלוואי. בוא נראה קודם מה (ואם) יוציאו מאמתחתם ב-24 ליוני. לא שאני סופר, כמו רומן.

 

אני סופר.

כבר הרבה שנים לא חיכיתי למכונית.

רציונאלית, הסיכוי שייצא משהו ממש טוב - קטן.

כך מלמד העבר...

אבל אז אתה חושב, מזראטי... פרארי... התחלה חדשה...

אולי יוציאו בכל זאת משהו בועט...

 

במאקרו, כפי שהצגת, הסיפור של האונו שונה.

 

במיקרו, הסיפור זהה, פיאט לפני סגירה, נואשת לגלגל הצלה בדמות מכונית מוצלחת, מציגה את האונו וכל השאר כבר נכתב בדפי ההיסטוריה.

 

זה זה גם מצבה של אלפא רומאו היום.

 

באגירה, לא דומה.

 

אלפא כיצרן כבר נסגרה.

עכשיו מתחילים מחדש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טוב, אתה סולח לי ששכחתי שיש מיקרו, מאקרו וראיית העולם הייחודית לך...:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה לעשות, זה לא דומה.

אם פיאט היתה פושטת רגל בשנות ה-80' זו היתה רעידת אדמה.

אני לא יודע אם ממשלת איטליה היתה מצילה אותה, כמו שממשלת ארה"ב הצילה את קרייזלר, לדוגמא.

 

אם לא היו מייצרים יותר אלפות, למי זה היה מפריע?

לאלף וחמש מאות העובדים שעדיין רשומים תחת היישות התאגידית אלפא רומיאו (אלף חמש מאות מתוך 220 אלף עובדי תאגיד פיאט)?!

 

לחובבי רכב.

וזהו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יו, איזה טרחנים!!!

 

האללו, יצרן רכב שעומד לפני סגירה ומפלל לרכב שיציל אותו.

מה מעניין אותי ההשלכות על כלכלת המדינה היצרנית?

הכל צריך להתווכח?

 

וחסר לך שתענה לי שאלפא לא יצרן רכב :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אלפא לא יצרן רכב.

 

אתה באמת לא מבין את ההבדל בין קונצרן שעומד בפני קריסה לבין מותג בלי רכב?

אם לא תהיה יותר אלפא, מה כבר הנזק?

אם פיאט היתה פושטת רגל... אללא יוסתור.

 

זה כמו להשוות סגירה של סניף של שופרסל לקריסה של כל הרשת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא תגרור אותי לזה, המשך צדקנות מהנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לגרור אותך למציאות?!

לא אתעקש.

 

רק מה הקשר לצדקנות?

יש פה דיון על ענייני מוסר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לגרור אותך למציאות?!ר?

 

לגרור אותי לטרול-לנד!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...