Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשורה התחתונה,מבחינה ויזואלית הבררה שלי אומנם נראת אלפא,אך היא מרגישה מוצקה כמו גרמניה (דבר טוב אך מעט גורע מהקסם האלפסיטי שלה) ולגבי יחידת הנעה שמגיעה מG.M המנוע אינו מרגיש אלפיסטי במיוחד,ויחדית הנעה הכפולה אומנם עושה עבודה טובה,אך קופה שמנה עם טון 700 היא לא בדיוק הדבר הראשון שעולה לראש כשחושבים אלפא רומאיו

בפעמים הספורות שהגעתי למפגש אלפא בימי שישי לא הרגשתי שהבררה שייכת לעולם GTV,ומנועי 2.0 טווין ספארק וV6 הנהדר של אלפא .

מעניין איך תרגיש הג'ולייה,ואולי צריך לחשוב שוב,מה זאת אלפא רומאיו מודרנית,האם היא עם מנוע שאוהב סלד גבוה והנעה אחורית וגיר ידני על בודי יחסית קל או מנועי טורבו קטנים ודיפנציאלים מתוכמים ותיבות דו מצמדיות עם על מרכב יוקרתי תוך שימוש בחומרי פרימיום.

Porsche 944 turbo

פורסם

כך או כך, כולם יתלוננו והמוני אנשים שמבינים יותר טוב מכולם (אך בקושי גיגלו את השם, שלא לדבר על לנהוג באחת או, חלילה, לרכוש) ישגלו את המוח על מה זאת אלפא אמיתית תחת כל עץ (אתר, בלוג, פורום) רענן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
האם היא עם מנוע שאוהב סלד גבוה והנעה אחורית וגיר ידני על בודי יחסית קל או מנועי טורבו קטנים ודיפנציאלים מתוכמים ותיבות דו מצמדיות עם על מרכב יוקרתי תוך שימוש בחומרי פרימיום.

 

זה מצחיק, כי בתחילת המשפט שלך כתבת את מה שתכננו שה159 תהיי וסיימת במה שיצא ממנה (כמעט).

במקור היה תכנון להשתמש בשלדה אחרת לגמרי, השלדה של ה159 בכלל נועדה למחליפה של ה166 ואילו ה159 הייתה אמורה להיות קלילה יותר וספורטיבית, פחות "מנהלים".

כתוצאה ה159 יצא כאילו ה156 וה166 העבירו לילה סוער בצימר.

שוב, גם מהלך זה נעשה משיקולים כלכליים, אחרי שG.M מימנו את פיתוח השלדה אבל החליטו שלא בא להם על המותג, היה צריך לעשות לימונדה מלימונים.

ת'כלס, אחלה לימונדה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
זה מצחיק, כי בתחילת המשפט שלך כתבת את מה שתכננו שה159 תהיי וסיימת במה שיצא ממנה (כמעט).

במקור היה תכנון להשתמש בשלדה אחרת לגמרי, השלדה של ה159 בכלל נועדה למחליפה של ה166 ואילו ה159 הייתה אמורה להיות קלילה יותר וספורטיבית, פחות "מנהלים".

כתוצאה ה159 יצא כאילו ה156 וה166 העבירו לילה סוער בצימר.

שוב, גם מהלך זה נעשה משיקולים כלכליים, אחרי שG.M מימנו את פיתוח השלדה אבל החליטו שלא בא להם על המותג, היה צריך לעשות לימונדה מלימונים.

ת'כלס, אחלה לימונדה.

התכוונת לימונצ'לו :lol:

פורסם

האם הג'וליה היא מחליפת הג'ולייטה? מה ידוע עליה עד כה? בהנחה שהיא מוצגת ביוני, היא תנחת להערכתכם בארץ עד סוף השנה?

 

האמת, אני מתרגש - גם כי זו אלפא חדשה בכלל וגם כי אני עשוי להיות in the market אחר קומפקטית פרימיום בפרט.. אולי הפעם זה יצליח להם, בזכות שיתוף הפעולה עם מזראטי ופרארי. מחזיק אצבעות!

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...