Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יובל ,נו באמת? אי אפשר להשוות ליין אף שלם של מוצרים אל מול חברה אחרת,לכל אחת יש רכבים טובים יותר ופחות טובים.

ולהגיד שאי אפשר להגיד את שני המותגים באותה הנשימה זה קצת אינפנטילי אם יורשה לי.

במקרה הרכב 2 הרכבים הקודמים שלי היו סדרה 3 (323 ו330) וכיום יש לי בררה.

השוואה זריזה,

יתרונות לבימר-מנוע,הנעה אחורית,הגה מדהים שלדה מאוזנת וסקסאפיל אצל מתלקים מהמגזר

יתרונות לאלפא-מראהחיצוני,איבזור,איכות בנייה והרכבה(כן כן איכות בנייה) אה ו..אמינות. ואיך שכחתי תא נוסעים שבסדרה 3 אפשר רק לפנטז עליו (אני מתייחס לדגם שיצא בשנים המקבילות E90)

וסקס אפיל אצל בחורות,באמת כאלה עם רגליים חלקות ושיער גולש .לא מתדלקים ונהגי מונית.

Porsche 944 turbo

  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וכל זאת, שימו לב, כשב.מ.וו. ואלפא במשפטים שונים [emoji6]

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יובל, אתה מודע לכך שברוב המבחנים שנערכו לסדרה שלוש וה159 כשרק יצא ה159 נצחה?

גם (ובעיקר) במגזינים גרמניים.

גם לא ברור לי למדוע אי אפשר להשוות את הג'וליטה לסדרה אחת, הרכב קוטף שבחים מכל כיוון.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

גם לא ברור לי למדוע אי אפשר להשוות את הג'וליטה לסדרה אחת, הרכב קוטף שבחים מכל כיוון.

חברים אני מבין שנכנסתי לשטח אש ,ממש כמו האחים המוסלמים חובבי אלפות פה ,תגיד משהו על המותג בפורום הזה כולם קופצים וישר יורים בבטן .לדעתי בלי להפחית בערך המותג ובאמת שאני חובב ואוהב אלפא וחולם על פיאט קופה הרבה זמן, אבל לא ניתן להשוות בין רכב בעל הנעה קדמית לרכב בעל הנעה אחורית זה בערך כמו להשוות בין פירות לירקות ,זה לא אותו דבר.

 

 

 

פורסם

הטענה שאי אפשר להשוות רכבים, רק בגלל שיטת ההנעה, היא מופרכת ונטולת כל בסיס תיאורטי ומעשי.

אין אף גורם אחד בתעשיית הרכב והכתיבה על רכב שמתייחס אליה ככזו.

 

אז אם נתייחס לעובדות, לא להמצאות אישיות של גבולות שאסור לחצות, ה-159 התחרתה ישירות בסדרה 3, הושוותה אליה בכל מבחן שבו היא השתתפה, ואפילו... הפסידה (זה מה שאני זוכר מהעיתונות הבריטית, לפחות).

 

הבעיה היא לא של אלפיסטים, כן או לא, אלא על דיכוטומיה שהמצאת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני אשווה לעולם שכולם מכירים:

ג'וליטה = גולף

159 = פאסט

בררה = שירוקו

 

זה אותו דבר רק שהאיטלקיות טובות יותר. *רץ לבונקר* :lol:

 

לפי יד 2 לפחות, ניתן לראות כי הג'ולייטה מתומחרת יותר גבוה מה159.

 

איך זה מסתדר לפי ההסבר הזה? :)

 

כמובן אני מתייחס למנוע ה1.8 של ה 159 לעומת ה 1.4 של הג'ולייטה.

פורסם (נערך)

הג'וליטה החדשה שומרת על ערכה טוב יותר לעומת ה159 המיושנת (שהוצגה אי שם ב2005).

אם תשאל אותי, 159 1.8 טורבו תתן תמורה הרבה יותר טובה מאשר ג'וליטה 1.4 טורבו מאותו השנתון.

אבל רכבי מנהלים (או מנהלונים במקרה הזה) תמיד סבלו מירידת ערך מוגברת.

 

נ.ב

יובל, שאלה, למה נשווה את הסוברו b4 בגרסת הR או ה159 3.2?

ג'יפים?

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לפחות ב"אוטו" האלפא ניצחה במבחן הזה, שהשתתפה בו גם E90.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
חברים אני מבין שנכנסתי לשטח אש ,ממש כמו האחים המוסלמים חובבי אלפות פה ,תגיד משהו על המותג בפורום הזה כולם קופצים וישר יורים בבטן

כאשר בתחילת השרשור

חברים תפסיקו להגיד אלפא ובמוו באותו משפט מאיפה החלום הזה, אלפא אחלה אוטו ובאמת מיוחד ואהוב,אבל להשוות בין אלפות של היום לבמוו זה חטא שלא הייתי עושה כחובב רכב, לא באותו ליגה ,ואפילו שתי ליגות הפרש .

אחלה מסורת אלפא והיסטוריה מדהימה,אבל ב20 שנה האחרונות הפער ברור .

 

כן.... הם ה'פנאטים'.

 

בלי קשר לכך שלדעתי ניתן ורצוי להשוות בין שני הרכבים, העובדה היא שההודעה הראשונה שדיברה עליהם לא השוותה ביניהם, אלא פשוט ביצעה הקבלה. יכלו להקביל זאת גם לכל מיני פירמות אחרות, איתרע מזלם של ה'אחים המוסלמים' לבית אלפא והם ביצעו השוואה וחטפו תגובה מ'דאע"ש' מבית במו :)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יובל, שאלה, למה נשווה את הסוברו b4 בגרסת הR או ה159 3.2?

ג'יפים?

 

בכל גירסה B4 היא AWD.

רק שזה מסתבך, לפחות בחלק מהשנתונים הדיפרנציאל היה שונה בידנית ובאוטומטית, אז אפילו באותו המודל אי אפשר להשוות (מתנהגות אחרת...) :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
באתי אמרו יש מכות, וואלה חוזר לכדורגל.

חזק אתה -

אני שואל האם שמישהו ישאל על דגמי יונדאי נקבל.

I30 - במוו סדרה 1.

I35 - במוו סדרה 3.

I40 - במוו סדרה 5.

זה גם הקבלה של דגמים לא?

לאשתי יש יונדאי I30 ובכוונה כתבתי על יונדאי לא חלילה ממקום שמזלזל באף יצרן.

ואולי יונדאי I30 מקביל לגולייטה , וזה בערך המרחק בין במוו לאלפא לטעמי ....יאללה אש.

סובארו B4 בדגם של 2004-2008 היה רכב מדהים בעיני ,היה לאשתי והיה אחת המכוניות היותר מהנות שהיו לה ,היה חסר קצת עוצמה , אבל אהבתי את האחיזה ואת ההגה שהיה מתקשר לא רע בכלל ,רכב מענג לטעמי שהייתי משווה אותו לאודי A4 ,בשום צורה ודרך לא לבמוו .

מכוניות שאני נהגתי והייתי משווה לבמוו זה אינפינטי G37 משווה בענק, קאדילק ATS הייתי משווה לבמוו .

 

 

 


×
×
  • תוכן חדש...