Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלי דגמים של אלפא רומיאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, לגבי הג'ולייטה אני מסכים.

העברת הזה"ב שלך מבוטלת ברגע זה.

 

ונראה לי שצריך לפתוח איזה שרשור רץ כזה, שבו פעם בחודש מישהו ישפוך את ליבו ויסביר למה אלפא זה לא זה, ואז יאשים את האלפיסטים בכך שהם פנאטים חשוכים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 127
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האלפא האמיתית האחרונה היתה ה159, כל הפיאטים-בתחפושת-של-אלפא האחרונות כולל המיטו זה כבר לא זה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אתה יודע על כמה אלפות אמרו שהיא ה״אלפא האחרונה״?

 

אקסודוס - אני חושב שגם היצרן לא מתכחש לזה שברוב דגמי הלחם והחמאה - לדוגמא a3/גולף/לאון מדובר בעצם באותה גברת בשינוי אדרת.

החלוקת מכלולים עצומה.

פורסם
האלפא האמיתית האחרונה היתה ה159, כל הפיאטים-בתחפושת-של-אלפא האחרונות כולל המיטו זה כבר לא זה.

בחייאת דינאכ, האלפא האמיתית האחרונה היא לעולם הדור הקודם, או אפילו הלפני קודם. זה התחיל עם ה-75, פסח על ה-155 וחזר עם ה-156 כשה-159 הופיעה. עכשיו זו ה-159, עוד מעט נגיע גם לג'ולייטה.

 

חלאס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
נכון במבי, כי זו אותה פלטפורמה ויש מכלולים זהים רבים אבל כשאתה נוהג בלנצ'יה דלתא ואז בג'וליטה בעלת אותו המנוע, אתה מרגיש שאתה באותו הרכב?

או בלאון ואז חביבתך הA3?

בימינו כולם במיטה עם כולם, גם BMW מפתחת פלטפורמות בשיתוף עם יצרנים אחרים, לא תמיד ההבדל קטן דיו כדי להגיד שזה אותו דבר אבל עם אלמנט X.

 

MJKO, בעייני לאנשים כמוך אין מה לתרום בפורום והם סתם מכבידים על השרת והפיקסלים במסך שלי, כתבתי לך תגובה עניינית ובקשתי ממך הסבר שאוכל ללמוד ממנו ולנהל דיון, קבלתי תגובה של ילד בן 5.

 

מה שאני לא מבין זה איך למרות כל ההכפשות שלך על זה שאני מגיב כמו ילד בן 5 עם מנוי לבלוקבסטר אתה עדיין טוען שיצרן איטלקי איזוטרי הוא באותה רמה של יצרן על כמו במוו . אני לא באמת צריך להסביר לך למה, כי אתה יודע לבד. מעדיף להסתכל למציאות בעיניים ביחד עם חברי הבלוקבסטר שלי מאשר להאמין בלב שלם בהשוואות לא הגיוניות כי זה מוציא אותי "קול" ומראה כמה אני מגניב והולך נגד המיינסטרים עם חברי "פסטיבל הסרטים הזרים " , אוכלי הסושי ומלקקי המגזינים.

פורסם

זה כי אתה מגיב, כל הזמן, כמו ילד. כל הזמן נחרץ, כל הזמן בהכפשות ולרוב לא חכם במיוחד. בין אם זה בקביעה שאף אחד לא שומע מוזיקה עם usb בזמנו ובין אם בשרשור הזה. זה די מצחיק האמת, סוג של בידור.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
או בלאון ואז חביבתך הA3?.

 

כתבתי כבר על זה.

הייתה לנו במשפחה A3 TFSI (השלדה הקודמת).

ויש לאון 1.8.

בזמנו, כשנרכשה, לא היתה ל-A3 לאון מקבילה.

אבל גם במפרט נחות, כמכונית הלאון עדיפה, להוציא קצת ביצועים, מושבים ואיכות גימור תא הנוסעים.

אם תחפש תמצא את הפירוט שלי למה.

מי שרוצה לשים כמעט כפול כסף על איכות גימור, שיהיה לו לבריאות.

 

וזה לא קשור לשימוש בפלטפורמה אחידה.

פיאט קופה וטיפו זו אותה פלטפורמה, ואין ביניהן דימיון באיך שהן נוסעות.

 

יש לי חבר שהלך לקנות לאון 1.8FR.

הציעו לו באותו כסף A3 1.4.

פחות מאובזרת, יותר חלשה... ואפילו את המושבים בלאון הוא אהב יותר.

אמרתי לו שאני לא מוצא שום סיבה לקנות את ה-A3.

וכשיש לאון מקבילה, אני לא מוצא שום סיבה לקנות כל A3, בהתחשב בהבדלי המחיר.

היא פשוט תמורה לא טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בתור בעלים של אלפא בעבר הלא רחוק, ומי שמקפיד להגיע למפגשים של אלפיסטים פעם בכמה זמן, עדיין לא נתקלתי בחובב המותג שהוא שם כדי להיות נגד הזרם,או בגלל חיבה לסושי. כל יום לומדים משהו חדש פה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מה שאני לא מבין זה איך למרות כל ההכפשות שלך על זה שאני מגיב כמו ילד בן 5 עם מנוי לבלוקבסטר אתה עדיין טוען שיצרן איטלקי איזוטרי הוא באותה רמה של יצרן על כמו במוו .

 

אתה חושב שאתה לוקה בהבנת הנקרא.

הדיון הוא על ה-159, לא השוואה בין יצרנים.

 

אלפא רומיאו זה בכלל לא יצרן. זה מותג בפיאט.

זה אפילו לא מרכז רווח... (עד ליציאת הדגמים החדשים לגמרי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני אשווה לעולם שכולם מכירים:

ג'וליטה = גולף

159 = פאסט

בררה = שירוקו

 

זה אותו דבר רק שהאיטלקיות טובות יותר. *רץ לבונקר* :lol:

 

כן, אני חושב שתרגיז כמה אלפיסטים ובצדק ! :wink:

לדעתי בררה זה אחד הרכבים הכי יפים שראיתי.

אני מוותר על המשקל הגבוה, התנהגות בינונית והשימושיות המופחתת, זה פשוט רכב שנראה טעים טעים ! החרטום העצבני עם הפנסים החבויים והטוסיק הסקסי !

פשוט רכב פורנו- אין מילים ! :yum::inlove::cool::yum:

זמין 8)

פורסם
בחייאת דינאכ, האלפא האמיתית האחרונה היא לעולם הדור הקודם, או אפילו הלפני קודם. זה התחיל עם ה-75, פסח על ה-155 וחזר עם ה-156 כשה-159 הופיעה. עכשיו זו ה-159, עוד מעט נגיע גם לג'ולייטה.

 

חלאס.

 

עובדתית זו האלפא האחרונה, כי היא האלפא האחרונה שיוצרה במפעל של אלפא רומיאו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אקסודוס - אני חושב שגם היצרן לא מתכחש לזה שברוב דגמי הלחם והחמאה - לדוגמא a3/גולף/לאון מדובר בעצם באותה גברת בשינוי אדרת.

החלוקת מכלולים עצומה.

 

גם אני לא מתכחש לזה ואצל וואג הנושא באמת נפוץ ולעיתים ההבדלים מינוריים, אבל יש דוגמאות כמו הדלתא וג'וליטה או הפיאט קופה וטיפו שבמבי הזכיר שזה פשוט לא נכון להגיד שזה אותו רכב עם אלמנט X.

 

מה שאני לא מבין זה איך למרות כל ההכפשות שלך על זה שאני מגיב כמו ילד בן 5 עם מנוי לבלוקבסטר אתה עדיין טוען שיצרן איטלקי איזוטרי הוא באותה רמה של יצרן על כמו במוו . אני לא באמת צריך להסביר לך למה, כי אתה יודע לבד. מעדיף להסתכל למציאות בעיניים ביחד עם חברי הבלוקבסטר שלי מאשר להאמין בלב שלם בהשוואות לא הגיוניות כי זה מוציא אותי "קול" ומראה כמה אני מגניב והולך נגד המיינסטרים עם חברי "פסטיבל הסרטים הזרים " , אוכלי הסושי ומלקקי המגזינים.

 

איפה השוותי בין יצרנים?

השוותי בין דגמים וטענתי שיש אלטרנטיבות לא פחות טובות לפעמים עדיפות מאשר המקבילות מהיצרן הבווארי.

מה שבטוח שלהגיד שמי שקונה אלפא הולך נגד המיינסטרים זה חידוש.

באופן אישי אני קונה את הרכב הטוב ביותר בעייני, שעונה לצרכים שלי ומתאפשר בתקציב הנוכחי, לא משנה לי אם זה אלפא, ב.מ.וו, דאצ'ה או קיה.

בנתיים אתה ממשיך בשיטת הדיבורים כמו חול ואין מה לאכול, אולי לפחות תסביר איך מלקקים מגזין?

 

במבי, בוא נעזוב רגע את הווגיות בצד ובאיזה מפעל הרכיבו את הרכב, לדעתי ההבדל בין התוצר הסופי שהוא פיאט בראבו ואלפא ג'וליטה או פיאט בראבו ולאנצ'ה דלתא הוא הבדל גדול מספיק שמספק חוויה שונה מספיק בשביל שלא ירגיש כמו "פיאט עם שיק".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

במבי, בוא נעזוב רגע את הווגיות בצד ובאיזה מפעל הרכיבו את הרכב, לדעתי ההבדל בין התוצר הסופי שהוא פיאט בראבו ואלפא ג'וליטה או פיאט בראבו ולאנצ'ה דלתא הוא הבדל גדול מספיק שמספק חוויה שונה מספיק בשביל שלא ירגיש כמו "פיאט עם שיק".

 

אני לא חולק על הדעה הזו.

 

מה שנשאר לחכות זה לתחייה של אלפא, בשביל לקבל משהו שאמור להיות אלפא, כמו שאלפא אמורה להיות. ספורט-אלגנט שמתחרה ב-BMW (טוב, לפחות מנסה...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...