Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד אחד עם פרארי "שיודע לנהוג"..

 

http://www.hotcarswholesale.com/new_page_4.htm

 

 

לא לבעלי לב חלש ונשים בהריון

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי הלוחית רישוי שאפשר לראות בתמונה הזו:

http://www.hotcarswholesale.com/IMG_1290_1[1].jpeg

הרכב היה חדש.

 

בארה"ב כאשר אתה קונה רכב בחודש-חודשיים הראשונים (תלוי בSTATE), אתה מקבל רק נייר כזה שמודבק על השמשה מקדימה.. בעוד אין לרכב מספר על לוחית הרישוי.

לרוב הסוכנויות בהן אתה קונה את הרכב משתמשות במקום הזה על מנת לפרסם את עצמן.

 

קטע מצחיק שאפשר לראות בLA (בעיקר באזורים היותר עשירים), זה שיש יותר מכוניות בלי מספר מכאלה עם מספר :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אכן תמונות קשות.

 

מעניין מה שלום הנוסעים או הנהג?

ולמה אין כריות אוויר ברכב כזה?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מעניין איך הוא בכלל הגיע למצב כזה שכל החלק האחורי התרסק והחלק הקדמי איכשהו נשאר "שלם"...

 

לדעתי הנהג איבד שליטה, הסתחרר איכשהו והתחת של האוטו פגעה בגדר ופשוט נמעכה.

 

 

מישהו יודע איך זה קרה? יש סיפור רקע אבל לא כתוב בדיוק איך...

 

חבל עליה.

 

 

יוסי.

 

*עריכה: במבט שני נראה שהאוטו גם התהפך, במילה אחת אאוץ'.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אכן תמונות קשות.

 

מעניין מה שלום הנוסעים או הנהג?

ולמה אין כריות אוויר ברכב כזה?

יש כריות אויר לנוסע ולנהג

תסתכל לכיוון ההגה :)

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
אכן תמונות קשות.

 

מעניין מה שלום הנוסעים או הנהג?

ולמה אין כריות אוויר ברכב כזה?

בתמונה הזו אפשר לראות בבירור את הכריות אוויר..

IMG_1286_1[1].jpeg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לפי הלוחית רישוי שאפשר לראות בתמונה הזו:

http://www.hotcarswholesale.com/IMG_1290_1[1].jpeg

הרכב היה חדש.

 

בארה"ב כאשר אתה קונה רכב בחודש-חודשיים הראשונים (תלוי בSTATE), אתה מקבל רק נייר כזה שמודבק על השמשה מקדימה.. בעוד אין לרכב מספר על לוחית הרישוי.

לרוב הסוכנויות בהן אתה קונה את הרכב משתמשות במקום הזה על מנת לפרסם את עצמן.

 

קטע מצחיק שאפשר לראות בLA (בעיקר באזורים היותר עשירים), זה שיש יותר מכוניות בלי מספר מכאלה עם מספר :wink:

כותבים גם שהוא עבר מעט האוד ק"מ (10000 מייל=16000 ק"מ)

פורסם

אם הרכב הזה היה בישראל, בטח היינו מוצאים מודעת מכירה כזאת

"למכירה, פרארי יד ראשונה מרופא, במצב מכאני מצויין. 10 אלף מייל בלבד, צבע כחול יפה, עם תאונת קצה שלדה קטנה ביותר!. מחיר גמיש."

:)

פורסם
אם הרכב הזה היה בישראל, בטח היינו מוצאים מודעת מכירה כזאת

"למכירה, פרארי יד ראשונה מרופא, במצב מכאני מצויין. 10 אלף מייל בלבד, צבע כחול יפה, עם תאונת קצה שלדה קטנה ביותר!. מחיר גמיש."

:)

עזוב את השקרים..

המחיר שהיו מבקשים היה עומד על עשרות רבות או מאות אלפי שקלים לרכב הרוס.

(כמו פורשה שנת 82 שהבעלים רוצה 160 אלף שקל)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...