Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, עוד מאט אני רוצה ליקנות רכב.

אני אמור להישתחרר עוד חודשיים, וכמובן רוצה ליקנות רכב.

הכיוון הוא ליקנות רכב שיתאים לזוג צעיר.

הדרישות שלנו מהרכב די סטנדרטיות בטיחותי אמין צריכת דלק ממוצעת + ושנתון כמה שיותר גבוהה, אוטומט.

אנחנו רוצים להישאר עם הרכב מעל ל 3 שנים.

נסיעה מיתחלקת ל 60 אחוז עירוני ,

הכיוון הוא פיאסטה 1.4 אוטומט .

יש לי כמה הצעות מחברות ליסינג גדולות

המחיר סביב ה 40 לשנתון 2011.

האם אלה הצעות בסדר? מה דעתכם על הרכב?

האם הכיוון שאני הולך בו הוא הכיוון הנכון בישבילי?

פורסם

כמה טיפים לקנייה מליסינג:

אל תאמין לבדיקה שלהם. קח את הרכב לבדיקה בעיר אחרת.

כל הבטחה שיבטיחו שיהייה רשום וחתום ע"י הנציג ( לך תוכיח אח"כ שהבטיחו לך משהו )

תוודא שכל ליקוי יתוקן.

תדרוש את דו"ח הטיפולים המלא של הרכב..אם אתה רואה שהוא עובד הרבה על המחשב כדי להוציא את הדו"ח אז ככל הנראה הנציג מוחק פרטים מהטיפולים ( כנראה תקלות חוזרות או אפילו תיקוני תאונות ).

יש סיכוי שצריך מצבר וצמיגים. מצבר שהם ישימו וצמיגים תוריד במחיר ותשים צמיגים איכותיים ולא הזבל הסיני שלהם.

עוד משהו שאני שוכח?

פורסם

תודה לעונים.

וכן על הבדיקה אני יודע שצריך לעשות באופן עצמאי.

electro

באמת ניתן בקלו כזאת לידרוש צמיגים ומצבר חדשים ?

ישי היה לך קנייה לא מוצלחת מליסינג או שאתה סתם חושב ככה?

אני מאמין דווקא ביגלל שהרכב היה שייך לחברות ליסינג גדולות הוא טופל במוסכים מרכזיים וכול הטיפולים רשומיםמומתועדים,

וכמובןמשאתה מקבל אחריות מה שלא תקבל בשוק הפרטי.

לאבא של חברה שלי דווקא היה נסיון מאד טוב עם האחריות של אלבר.

פורסם

חברות הליסינג ידועות שמטפלות במקום הכי זול שניתן. אז לא מחייב שטופל במרכזי. אולי מורשה משרד התחבורה אבל זה לדרוש לראות על המסך עצמו את הטיפולים ולא משהו מודפס. יש סיכוי שימחקו משם דברים.

לדרוש צמיגים ומצבר תמיד אפשר. לקבל? תלוי כמה אסרטיבי.

דעה שלי , צמיגים של ליסינג לרוב הם הכי זולים שאפשר אז להחליף אותם ( ולנסות להוריד עןד כמה שקלים ).

מצבר , בן 3 אז כנראה כבר יהייה בסוף החיים שלו אז לנסות לקבל חדש.

כבדהו וחשדהו. אם יש לך מישהו שעובד בחברת ליסינג הוא יכול להגיד לך איזה רכב הם מוכרים ששווה לקנות ומאיזה להתרחק

פורסם

כמובן שכל רכב צריך לבדוק לעומק, אבל אני אתן דוגמה למה כן יש מקרים של רכבים מטופלים כמו שצריך: אחי הגדול רכש פורד SMAX מאלדן. הרכב היה בהשכרה, טופל במוסכי החברה בלבד באותו המוסך כל הזמן, מבדיקה של היסטוריית הטיפולים מול המוסך עלה כי הרכב טופל בחלקים מקוריים בלבד. הרכב אצלו כבר מעל שנתיים והוא מאוד מרוצה.

כמובן שהוא לקח את הרכב לבדיקה מטעמו.

פורסם

פורד פיאסטה 1,400 סמ״ק היא בחירה טובה. הימנע בכל מחיר מגרסת ה-1,600 סמ״ק שסובלת מתקלות רבות בגיר הרובוטי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי קניה מליסינג אני ממליץ לך לקרוא את הקישורים הבאים, אותם אספתי לאורך היותי חבר כאן בפורום, אני מאמין שתפיק מהם הרבה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?521291-%D7%90%D7%99-%D7%92%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?556762-%D7%9C%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%A1%D7%A7%D7%99-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%95-%D7%9C%D7%A1%D7%93%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%A2%D7%9D-%D7%B4%D7%94%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D%D7%B4-%D7%A7%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94%D7%95

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?557276-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%9E%D7%A9-%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%9E-AVIS-%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9D&highlight=%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?539036-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-i20-2011-%D7%99%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%95%D7%90%D7%A9%D7%9E%D7%97-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA&highlight=%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A1%2C+%D7%A9%D7%9C%D7%93%D7%94

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

קניתי רכב מחברת אלבר. ההיסטוריה הוסתרה ממני. אחרי ששמתי לב לצריכת שמן מוגזמת פניתי למוסך של היבואן.

שם התבאר לי שבתקופת האחריות אלבר ניסתה להחליף טורבו שהתקלקל ולא החליפה בסוף.

החברה לא רוצה לתת לי את ההיסטוריה המלאה של הרכב אפילו שהוא כבר ברשותי.

שמעתי מבעלי מוסך ומאדם שעבד כנהג באחת החברות. המוסכי הסדר חותמים על טיפול והרכב יוצא בדיוק כמו שנכנס

רכב שטופל כל 60k ועבד קשה לא פלא שאחרי שלש שנים המנוע מאבד 25 אחוז מהקומפרסיה.

בנוסף אי אפשר לסמוך על מכוני בדיקה.

בכל הארץ יש מכונים שעובדים עם חברות הליסינג.

פורסם
קניתי רכב מחברת אלבר. ההיסטוריה הוסתרה ממני. אחרי ששמתי לב לצריכת שמן מוגזמת פניתי למוסך של היבואן.

שם התבאר לי שבתקופת האחריות אלבר ניסתה להחליף טורבו שהתקלקל ולא החליפה בסוף.

החברה לא רוצה לתת לי את ההיסטוריה המלאה של הרכב אפילו שהוא כבר ברשותי.

שמעתי מבעלי מוסך ומאדם שעבד כנהג באחת החברות. המוסכי הסדר חותמים על טיפול והרכב יוצא בדיוק כמו שנכנס

רכב שטופל כל 60k ועבד קשה לא פלא שאחרי שלש שנים המנוע מאבד 25 אחוז מהקומפרסיה.

בנוסף אי אפשר לסמוך על מכוני בדיקה.

בכל הארץ יש מכונים שעובדים עם חברות הליסינג.

 

מסכים עם כל מילה. במיוחד לאחר שעבדתי בחברת ליסינג גדולה וגיליתי לצערי וסליחה על ההכללה שכולם עובדים כך.

 

לגבי מכון בדיקה, אני לקחתי את הרכב שלי לשעבר לבדיקה באחד המכונים שמומלצים כאן בפורום בכדי למכור את הרכב לטרייד אין. לצערי הבדיקה לא הציגה תמונת מצב נכונה של הרכב.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...