Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסוזוקי מאד פשוטה ועממית,לא בליגה של היטי,מה שכן,הגיר במיוחד,אבל גם המנועים של של הסקודה נגועים בתקלות,ולא פשוטות.

פורסם

התקלות במנועים (1.2) מאד ממוקדות בכשל ספציפי במערכת התזמון אשר תוקן עוד ב-2012 ולכן לא רלוונטי במכונית חדשה. לגבי הגיר, היצרן טוען לכאורה שמחלות הילדות של גיר ה-DSG7 נפתרו וצריך לתת לזמן להוכיח אם אכן כך המצב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
רציתי לדעת האם נהגי הסקודות/כל רכב אחר מהקונצרן שמשתמש במנוע 1.2 מרגישים חוסר כח מצד המנוע? הרכב מרגיש זריז מספיק? כי אחרי הכל זה רק 105 כ"ס

בסקודה אמרו לי שלא כדאי ולא משתלם לקחת את ה1.4.

 

בתכלס במחיר הזה אפשר לקנות שברולט קפטיבה ספורט (הורדתי אותה מהאופציות בגלל זלילת הדלק שלה) עם מנוע 2.4...

 

קח נסיעת מבחן בשני הדגמים ותראה עד כמה ההבדל בביצועים מוחשי בעיניך. מנוע ה-1.2 מספק בהחלט - על תייחס להספק חשיבות גדולה מדי, המומנט וזמינותו הם הפרמטרים המשמעותיים כאן, ובמנוע הזה יש כמעט 18 קג"מ החל מ-1500 סל"ד ועד 4100 סל"ד וזה עושה את ההבדל. הייטי היא הדגם הכבד ביותר שמשתמש במנוע הזה, אז אני מניח שה-1.4 ירגיש חזק יותר (תוספת של קצת יותר מ-2 קג"מ), אבל ה-1.2 רחוקה מלהיות עגלה.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני מכיר את המנוע והגיר שיש ביטי. ה-1.2 בהחלט עושה את העבודה ועושה טוב גם מבחינה של זמינות כוח וגם בצריכת דלק. ה-DSG לפי השקט בגזרה התגבר על מחלות הילדות שאיפיינו את הדגם הקודם. היה לי את הקודם שלא היתה לו בעיה אבל הוחלף במסגרת קמפיין שרות שהם עשו לכולם ועכשיו יש לי את החדש (פולקסווגן פולו). הגיר מאוד נוח. את הסוזוקי אני לא מכיר.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
הרכב לא מתדרדר אחורה בעליה כי יש מנגנון עזר לזינוק בעליה.

 

או בשמה המלא - HILL HOLD, שלדעתי קיימת בכל רכבי קונצרן VW. אגב, עובדת מצוין.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

אני הייתי באותה התלבטות - ייטי 2014 מול סוזוקי קרוסאובר 2014 (ואחרות).

אחרי נסיעות מבחן בשתיהן, סגרתי וקניתי את הייטי.

לא מתחרת לשנייה. מאד מרוצה. כוח מספק, מפנקת מבפנים, צריכת דלק סבירה (1:12).

בסוף מה ששכנע אותי זה הנוחות מאחור (פתחי מזגן, חלונות כהים, מושבים נשלפים, וכו'), ומקדימה (מושבים נוחים, מקום לראש, שמשות גדולות, סאונד מצויין)

פורסם
הסוזוקי מאד פשוטה ועממית,לא בליגה של היטי,מה שכן,הגיר במיוחד,אבל גם המנועים של של הסקודה נגועים בתקלות,ולא פשוטות.

אכן, הייטי קיבלה סמל צפרדע בטעות.

במקור היא היתה אמורה לבוא עם סמל אאודי...

אני ויתרתי על הייטי:

א. מחיר מוגזם.

ב. אחריות קצרה.

ג. מוניטין אמינות מנוע וגיר.

ד. עיצוב לא לטעמי (דומה מידי לרומסטאר).

ה. עלויות אחזקה גבוהות יחסית לרכב עממי.

ו. מושב אחורי צר (לא מתאים למשפחה בת 5 נפשות).

לשיקולך.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...