Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פונטו 150TH ידנית עם הפרמטרים שאתה מדבר עליהם, ב46K, זה מוגזם? ומאיפה באת עם ההשוואה הזו לפיקנטו זה רכב מסגמנט אחר בכלל, איך אפשר להשוות... אבל עזוב, אם לא מתאים אז לא מתאים - אשמח לקבל קישור למודעה, יש לי חבר שמחפש רכב ואם אין כאן הפתעות זה יכול להתאים בול.

 

ככה נראה לי, אני לא חושב שבעוד שנה או שנתיים מישהו יהיה מוכן לשלם על הרכב גם עם תוספת של כ-15-20K (מה שכנראה אני אעשה בתקופה הזאת) ביותר מ35K ש"ח.

זה לא מפורסם במודעה, זה אדם שיש לו מגרש רכבים.

אם תרצה אתן לך את המספר בפרטי.

פורסם

המחיר ההתחלתי שהמוכר ביקש הוא 48, אחרי שהוא הראה לי שבחישוב מחירון הרכב שווה 57.

ובדקתי שוב על הרכב, ולדעתי אני צודק (מצרף קישור מפורום אחר למטרת הסבר בלבד)-

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423751-FIAT-PUNTO-EVO-MY-STYLE-2012

 

הבן אדם הוריד מהמחיר 13 אש"ח בחודש!

פורסם

אתה מסתכל על הקנקן ולא על מה שיש בו. בוחר מכוניות לפי הגג שמש וניקוי המושבים, אבל פוחד מאמינות ועלויות אחזקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)
המחיר ההתחלתי שהמוכר ביקש הוא 48, אחרי שהוא הראה לי שבחישוב מחירון הרכב שווה 57.

ובדקתי שוב על הרכב, ולדעתי אני צודק (מצרף קישור מפורום אחר למטרת הסבר בלבד)-

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423751-FIAT-PUNTO-EVO-MY-STYLE-2012

 

הבן אדם הוריד מהמחיר 13 אש"ח בחודש!

 

מהנדס אמרת לא? הצגת נתון לא קשור, עם תנאי התחלה וקהל יעד שונים בתכלית (מי שמחפש רכב סופר מיני ב100K פרקטיקלי חדש, זה לא מי שמחפש רכב בן 3 שאיבד את חלק הארי של השווי שלו), בשביל להוכיח את הנקודה...? מקווה שהשתמשת בהוכחות טובות יותר בחדו"א... ;)

 

שלא תבין לא נכון, אני ממש לא מנסה לשכנע אותך בכלום, בהודעה הקודמת כבר רשמתי 'אם לא מתאים - אז לא מתאים', אבל ההסבר שלך לא מחזיק מים עבור מה שאני מדבר עליו, מבחינה מספרית נטו.

רכב שעולה היום ~50, יהיה שווה עוד שלוש שנים ~30-35 (למה? כי את שלי רכשתי ב50, ואחרי כשנה לפי מודעות הלוח הוא איבד בערך 5, תקח ירידה ממוצעת שקטנה עם הזמן ותוסיף לה עוד הורדה בעת הרכישה כי ישראלים אוהבים מיקוח, תגיע למספר שרשמתי), ואם אתה חושב שתצטרך עוד 3 שנים להוריד חצי מהמחיר (אקסטרה 10-15K הורדה, כפי שתיארת) של רכב שמאובזר יותר מכל המתחרות שלו בקטגוריה, אז נסכים שלא להסכים ונסגור את זה ככה, סבב?

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אתה מסתכל על הקנקן ולא על מה שיש בו. בוחר מכוניות לפי הגג שמש וניקוי המושבים, אבל פוחד מאמינות ועלויות אחזקה.

 

תראה אני צעיר ורכב יפה מושך אותי כי הוא מרשים יותר מרכב פשוט ובאנלי.

מה שכן הפסד של ערך משמעותי מהסכום זה משהו שאני מעדיף להימנע ממנו כל עוד אני לא עובד במשרה מלאה ורצינית.

 

אור אתה צודק כי אתה חושב שאתה צודק אז אנחנו מסכימים ;)

שורה תחתונה אני מדבר מניסיון העבר במיוחד שלי, אבא שלי קנה רכב חדש מהחברה ותוך 9 חודשים מכרנו אותו ב13K מתחת למחיר הקנייה ובערך 7-8K מתחת למחירון.

אני קניתי אחרי שנה פולו ב11K ומכרתי אחרי 3 חודשים ב9.3.

 

אז כן אני מניח שאני אצטרך גם הפעם למכור מתחת למחירון כדי למכור יותר מהר, אז במקרה של ה150 אולי לא 35 אבל לא 40 גם כן, משהו ביניהם כנראה.

 

משום מה דווקא מכל הסיבות שציינתי אני כנראה אקנה את הפונטו 2005, במקרה הכי גרוע אמכור אותה ב5-7 אחרי כמה חודשים עד שנה.

פורסם
אור אתה צודק כי אתה חושב שאתה צודק אז אנחנו מסכימים ;)

 

כתבתי תגובה על ההערה הדי מזלזלת הזו (לכל הדברים שרשמתי צירפתי הסבר מפורט ודוגמאות רלוונטיות, בניגוד לכמה תגובות אחרות כאן אני לא לקחתי נתונים מחוץ לקונטקסט והשתמשתי בהם בשביל לנסות להוכיח דברים, אבל ניחא), אבל אז הבנתי שאין באמת טעם... שיהיה לך בהצלחה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
כתבתי תגובה על ההערה הדי מזלזלת הזו (לכל הדברים שרשמתי צירפתי הסבר מפורט ודוגמאות רלוונטיות, בניגוד לכמה תגובות אחרות כאן אני לא לקחתי נתונים מחוץ לקונטקסט והשתמשתי בהם בשביל לנסות להוכיח דברים, אבל ניחא), אבל אז הבנתי שאין באמת טעם... שיהיה לך בהצלחה

 

אז לא נורא, לא קרה כלום והתוכן לא בא כדי לזלזל בך, אמרתי את דעתי והיא שונה משלך ומבחינתי זה לגיטימי ובסדר.

אם אתה עדיין מעוניין במספר של האדם שמוכר את ה150 אשלח לך.

פורסם

פותח השרשור:

אתה צריך לעשות עם עצמך שקלול של כל הגורמים העתידיים לבוא: קבלת רכב ליסינג תפעולי ממקום העבודה, אמינות, שווי טיפולים וחיסכון לבלת"מים בכל הקשור בתחזוקה של רכב פרטי. אל תתפתה ממראה קוסמטי של האוטו ומהתשבוחות של המוכר. תחפש רכב שמוצא חן בעיניך, עומד בגבולות התקציב שלך וכמה שיותר שמור.

 

לדעתי, תמצא אותו ותבדוק אותו עפ"י הפרמטרים הבאים:

 

1. היסטוריית טיפולים מלאה של הרכב.

2. אימות נתונים- קילומטרז', יד, רמת גימור בין מה שמציג המוכר למה שרשום על הנייר.

3. לפתוח מכסה תא מנוע ולבדוק את מצב השמן, איזה נוזל קירור השתמשו ברדיאטור (מבחינתי ברגע שאני רואה מי ברז בתור נוזל קירור זה אוטומטית פוסל את הרכב), לבדוק אם יש בוצה במנוע (להציץ דרך פתח מילוי השמן), נזילות.

4. לעשות סיבוב עם האוטו, לשמוע את האוטו נוסע מבחינת הילוכים.

5. לוודא שכל הכפתורים באוטו עובדים-חלונות חשמל, מזגן שעובד כמו שצריך וגם מחמם.

6. לוקח לבדיקה במוסך שהיה לי ניסיון טוב איתו.

7. בעת ביצוע העברת בעלות לבדוק עיקולים, ולקבל אך ורק צ'ק בנקאי מאותו היום.

 

ממליץ לך לצפות בסרטון הבא:https://www.youtube.com/watch?v=ZybzRm3F2CY

 

אני בנוסף ממליץ לך לקרוא את אחת הסיקרות שאני מרבה להמליץ עליהם מהפורום כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?423498-%D7%93%D7%95-quot-%D7%97-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%92-%D7%95-206-%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C-2004-1-4-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

בהצלחה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...