Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מנורת ניאון שנדלקת ונכבית לפי קצב הבאס להשלמת המראה בתא המטען

רציתי לדעת למה אני יכול לחברר אותה שם?

במקום המנורה הנוכחית שיש לי בתא מטען או אפשר להעביר חוטים עם כן מאיפה?

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

יש שתי אופציות:

1. לחבר במקביל למנורה הקימת (יכול לגרום להתחממות כבל המתח).

 

2. לחבר ממסר במקביל למנורה ולמשוך מתח מהכבל שמגיע למגברים או להעביר כבל + אם אין לך מגבר בבגג'.

פורסם
יש לי מגבר בבגז'

אבל איזה כבל יש שם שאני יכול לחבר עליו את זה...?

המינוס זה השלדה של האוטו?

 

המינוס זה השלדה של האוטו - כן

ה + שמגיע מהמצבר

פורסם

לא, אין סכנה, אבל אני ממליץ לך להשתמש בריליי על עם החוט של ההדלקה של המגברים שזה ידלק לך רק שהמערכת דולקת...

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
לא, אין סכנה, אבל אני ממליץ לך להשתמש בריליי על עם החוט של ההדלקה של המגברים שזה ידלק לך רק שהמערכת דולקת...

 

אחי זה ממש מיותר שהיא תדלוק וכל מה שמשתמע מזה כשהבגג' סגור.

×
×
  • תוכן חדש...