Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכול לעשות דבר כזה ...

ללפף עליו את חוט של המנורה ולחבר את זה ביחד למגבר ...

אבל אין סכנה למגבר?

זה יהיה בסדר גמור, רק אל תשכח להוסיף פיוז לכבל הזה.

תקנה בית פיוז כזה:

070-609m.jpg

ותחבר אליו את כבל ה + של הניאון.

תשתמש בערך פיוז של 0.5 אמפר.

 

פיוז זכוכית 0.5 אמפר אפשר להשיג מכל חנות אלקטרוניקה.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

תגיד לי אתה בסדר יש משהו שקוראים לו אורך חיים של מנורה, את הבגג'

פותחים אולי פעמיים או שלוש בשבוע שלא לדבר על זה שהיא צורכת מתח ומקצרת את זמן השמיע כאשר המנוע כבוי.

 

ההערה שלך ממש לא קשורה ואף שגויה.

 

חוץ מזה אין לי כל חשק להתווקח איתך בנושא אז אל תגיב אפילו להודאה זו.

פורסם

לפי דעתי זה זניח.... כבר כמה עולה מנורה כזו... אם אין לך כוח להתאמץ יותר מידי פשוט תחליף במקום המנורה בבגאז' וזהו.... (אל תשכח לחבר את ה INVERTER כמובן... שמתי לב שלא דיברנו על זה בכלל)

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
הופה.....

מזה INVERTER?

 

ה INVERTER הוא החלק שהופך את המתח לחליפי AC ומגביר אותו לבערך 600V.

 

ה INVERTER בד"כ הוא חלק שמותקן בגוף הניאון.

פורסם

הרי נורת הנאון לא עובדת על 12V אלא על משהו כמו 10,000V AC אז יש ממיר קטן כזה... שאותו אתה מחבר לחשמל של האוטו זה צריך להגיע עם המנורה... הכי טוב תקנה בחנות מחשבים כלשהי נורת נאון למחשב, זה יעבוד לך גם באוטו

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם
תגיד לי אתה בסדר יש משהו שקוראים לו אורך חיים של מנורה, את הבגג'

פותחים אולי פעמיים או שלוש בשבוע שלא לדבר על זה שהיא צורכת מתח ומקצרת את זמן השמיע כאשר המנוע כבוי.

 

ההערה שלך ממש לא קשורה ואף שגויה.

 

חוץ מזה אין לי כל חשק להתווקח איתך בנושא אז אל תגיב אפילו להודאה זו.

התכוונת אליי בתגובה שלך??

פורסם

אם היית מתקין כל כך טוב היית יודע שיש רכבים שבהם המנורה דולקת כל עוד הרכב דולק ואפילו לא מונע

 

אם היית בנאדם הגיוני היית מבין שכאשר בנאדם רוצה לשים אולטרה כחולה בבגאז הוא לא מתכוון לפתוח אותו פעמיים שלוש בשבוע!

 

ודבר שלישי לא הבנתי כל כך איזה זמן היא מקצרת שהמנוע כבוי, לא הבנתי למה אתה חושב שאתה מחדש למישהו שאתה אומר שהיא צורכת מתח (בייחוד אחרי שאמרתי לשים מתג כדי שלא תצרוך מתח כשלא נדרש) וגם לא הבנתי למה אתה מציין את אורך החיים של המנורה אם שוב אתה לא יודע אותו ואם הוא קצר חבל שהיא תישאר דולקת נונסטופ שזה עוד דבר שביקשתי לבטל

 

קצת הבנת הנקרא חמודי

פורסם

נמעסת עלי לגמרי, במקום להגיד נכון, צודק, אתה רק יודע להתקיף.

 

זה שיש לך הבנה בסיסית - ברכב לא אומר שלכולם זה כך.

 

תחשוב קצת לפני שאתה עונה, ואני מקווה שאייל ימחוק את כל ההודעות הלא מועילות האלה.

פורסם

למה שאני אגיד שאתה צודק אם אני לא חושב ככה?

 

ולמה אתה בא אליי בטענות? הרי אתה זה שהתחיל ב"תקיפות" אני לא אמרתי שום דבר על שום הודעה שלך רק הסכמתי איתך שאמרתי על אותו המשקל אתה בחרת לתקוף.

 

אם יש לך משהו חכם ומבוסס להגיד תגיד

 

והעובדה שלא הגבת על אף אחת מהטענות שלי ולא ענית עליהן אומרת שבכלל לא הבנת מה שאמרתי והקטע שלך היה רק לתקוף

 

אם נמאסתי עלייך זה לא נורא.. אף אחד לא מכריח אותך לאהוב אותי

שיהיה לך שבוע טוב

פורסם

כאשר מישהו מתקן אותך אתה לא צריך לכאוס אלא ללמוד מכך ואתה בחרת לתקוף.

 

זה לא גנון וזה לא משנה מי מתחיל פשוט תפסיק וזהו, לא ניתן לנהל כך שום דיון תרבותי.

×
×
  • תוכן חדש...