Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 3 1.6 מליסינג או פרטית - אשמח לייעוץ


Vast_27
שימו לב! השרשור הזה בן 3352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

 

מעוניין לרכוש מזדה 3 דור ראשון. מעוניין דווקא ב 1.6 ליטר משיקולי תקציב.

מצאתי שני רכבים שעונים על דירושתיי , אחת מודל 2006 אבל מדגם קומפורט המאובזרת יותר ואחת שנתיים קדימה 2008 מדגם אקטיב

שהיתה בליסינג.

רצוי לציין שהראשונה יד שניה ( שתיהן פרטיות ) .

שני הרכבים זהים מבחינת הקילומטרז' - 90K .

שני הרכבים באותו תקציב בדיוק.

 

מה הייתם ממליצים לי לרכוש?

 

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי Vast_27

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני הייתי לוקח את ה-2008, מדובר בדגם חדש יותר אחרי מתיחת הפנים. ההבדלים באבזור מסתכמים בחישוקים קלים, שליטה על המערכת מההגה ובטח עוד משהו קטן ששכחתי.

באוטו בן 6-7 המשמעות הליסינג פוחתת משמעותית.

לפני מתיחת הפנים בין דגמי האקטיב לקומפורט היה הבדל באבזור הבטיחותי כשלאקטיב היו רק 2 כריות אויר, מ-2008 שתיהן הגיעו עם 6 כריות אויר.

 

היה לי רכב כזה עד לא מזמן, בדוק האם בעבר הוחלף ממיר קטליטי ומה מצב הבולמים. מצאת שני רכבים שלא נסעו הרבה אבל אלה תקלות שמוכרות כמעט לכל הבעלים של ה-3 מהדור הראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה

יש הגיון בדבריך , אבל דגם ה 2006 הוא האצ'בק שלטעמי יותר יפה ( לא משהו קריטי אבל מוסיף קצת לשיקול ).

יש מצב גם שהריפוד והדשבורד יותר "יוקרתיים" ללפחות על פי תחושתי בדגם הקומפורט.

 

לא יודע מה להחליט.. מצד שני לא בא לי לקחת שני רכבים לבדיקה , מדובר בעלות של 1200 שח...

האמת, הבדיקות יכולות לתת לי כיוון יותר טוב על איזו ללכת. למרות שהאמון שלי במכוני הבדיקה לא משהו אם להיות

עדינים..

 

עוד דעות?

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקומפורט גם יש שליטה מההגה, רק שים לב שבכל המאזדות תגובת המצערת בריאה (בלשון המעטה) ביציאה מהמקום אבל זה משהו שמתרגלים אליו תוך יום יומיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי בעתיד יהיה לך הרבה יותר קל למכור את ההצ'בק הפרטית מאשר את הסדאן מליסינג. ההצ'באק נדירה יותר, לעומתה הסדאן ליסינג 2008 היא הדגם הכי נפוץ בשוק, ולמרות שהוא מוצלח קשה למכרו בגלל ההיצע הגדול.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעוזרים ,

התקציב שלי לרכב 35-40 אלף. חשבתי שמזדה 3 מתיישנת לאט יחסית ואוכל ליהנות ממנה כמה שנים ללא הוצאות חריגות.

לאחר שיחה שעשיתי עכשיו עם קרוב משפחה שעובד בתחום הרכב / ליסינג הוא המליץ לי לנסות ולהתקדם ב3-4 שנים לרכב 2010

ואפילו לקחת איזה מימון ללא ריבית. הוא טוען שלרכוש רכב בן 9 ב 35 זו קניה לא חכמה , כאשר השוק מלא ברכבים 2010-11 בעוד

15K, שאוכל בהפרש הזה להנות משקט נפשי + לנהוג ברכב מתקדם יותר באבזור / בטיחות ולהימנע מאפשרות של הוצאות בלאי

שייתכן מאוד שיפלו עלי ברכב הישן.

 

לא יודע מה להחליט.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, אין לזה תשובה חד משמעית. אם הייתה, היה פה שרשור אחד בלבד, וכל "ותיקי הפורום" היו נוסעים על מכוניות מאותו שנתון בערך.

 

הוצאות יהיו לך, השאלה כמה ועל מה. בוא נגיד שמעבר להוצאות בגין בלאי, אתה יכול להשפיע על הותאות תחזוקה בבחירת מוסך מתאים ושמירה על הרכב. מבחינת אטרקטיביות לשוק וסחירות עתידית, מה אגיד, נראה שהשוק נהיה קשה יותר ויותר למוכרים. עוד ועוד מכוניות עולת לכביש, עוד הוזלות, עוד מותגים, מימון בתנאים נוחים יחסית.

 

זה נכון שהקומפורט 5 דל' יותר מבוקשת, אבל לך תדע מה יהיה עוד שנתיים-שלוש. רכבים בני 10 ומעלה הופכים לפחות ופחות אטרקטיביים לקונה הנורמטיבי.

 

לדעתי לקיחת הלוואה\מימון שרכב משנתון מתקדם יותר, רק כדי שתהיה עמדה טובה יותר בשוק יד2 עוד כמה שנים, זאת לא בחירה נכונה.

 

אגב, גם לרכב 2010 יכולות להופיע תקלות שיגררו הוצאות גדולות מאוד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין לדבר סוף.

 

בנוסף אם מטפלים ברכב בתחזוקת מנע ולא בתחזוקה שבר, מנסיון עם לא מעט מכוניות, עד גיל 15-16 אין תקלות מיוחדות.

 

מי שמנסה לחסוך כסף בתחזוקה והולך למוסכים שמציעים טיפול 10000 ב-150 ש"ח - מקבל את כל האלמנט.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם ,

אני חושב שהלב שלי אומר ללכת על הרכב מדור ראשון מסיבה הפשוטה שאין לי כסף לרכוש את הדור השני ולהוסיף עכשיו כמעט 20K לעסקה.

א. לא בא לי לקחת הלוואה. גם אם היא במימון ללא ריבית. למדתי שאם אין כסף לא קונים.

ב. מודל 2010 יהיה רכב ליסינג מכל המשתמע לכך . גם מבחינת איבזור וגם מבחינת התעללות ( אולי כן אולי לא ) בטוח אבל שיד פרטית מקבלת

יחס קצת יותר חם מבעלי הרכב.

ג. אם אני מגיע לתקציב של דור 2 - נפתחות בפניי בתקציב דומה עוד לא מעט רכבים כמו הונדה , יונדאי I30 , קאיה פורטה.

 

אני מאוד אוהב את המאזדה, גם מבחינת העיצוב , תחושת סביבת הנהג היחסית מפנקת , ועבורי היא ממש מהנה לנהיגה יחסית ליפניות אחרות.

מה שנותר לי לקבוע סופית האם אני מפסיד הרבה איבזור , בטיחות , וכו' בדור הראשון לעומת השני.

יכול להיות שתהיה סיבה מספיק טובה כן ללכת על הדור השני ולהתאמץ שכרגע לא עולה לי בראש.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, מה שהיה מכריע עבורי את הכף, זה אם היה לי מוסך טוב לטפל בו ברכב.

באזור שלי לא מצאתי. כשנשבר לי מהמחירים של המורשה (מאזדה6) ניסיתי שני מקומות שונים שהומלצו לי, אכלתי קש.

מידי פעם אני פוגש בעל מאזדה לא חדשה, שואל איפה הוא מטפל ושומע שגם הם במורשה יבואן וגם משלמים המון.

 

אם הייתי יותר פעיל בפורום אז, אולי הייתי נותן צ'אנס גם למרכז שירות באור יהודה. אולי היה שווה לי להגיע עד לשם, שמעתי דברים טובים יחסית, וגם בפורום עושים רושם בסדר.

 

שקלתי מאזדה 3 אקטיב, אבל לא הצלחתי למצוא אחת סבירה במחיר מציאה. הנחתי שעם כזה היצע אני אוכל למצוא אחת במחיר שיאפשר לאבזר אותה לבד ולא לחסוך בישור קו + להשאיר בצד לבלת"מים, אבל הבנתי שזה בכלל לא קל ושורף זמן בחיפושים.

 

בסוף ירדתי מזה לטובת רכב קטן יותר.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעוזרים ,

התקציב שלי לרכב 35-40 אלף. חשבתי שמזדה 3 מתיישנת לאט יחסית ואוכל ליהנות ממנה כמה שנים ללא הוצאות חריגות.

לאחר שיחה שעשיתי עכשיו עם קרוב משפחה שעובד בתחום הרכב / ליסינג הוא המליץ לי לנסות ולהתקדם ב3-4 שנים לרכב 2010

ואפילו לקחת איזה מימון ללא ריבית. הוא טוען שלרכוש רכב בן 9 ב 35 זו קניה לא חכמה , כאשר השוק מלא ברכבים 2010-11 בעוד

15K, שאוכל בהפרש הזה להנות משקט נפשי + לנהוג ברכב מתקדם יותר באבזור / בטיחות ולהימנע מאפשרות של הוצאות בלאי

שייתכן מאוד שיפלו עלי ברכב הישן.

 

לא יודע מה להחליט.

 

אני לא יודע איך הגעת לזה שמאזדה 3 2006 נמכרת ב 35 אלף שקל !!

כנס לפשפשוק בפייסבוק תוך יומיים שלושה אתה מוצא בשנתון הזה בקלות באיזור ה 20 אלף שקל ואפילו לפני כמה ימים הציעו לי ב 19 מישהו שלחוץ למזומן.

 

דבר שני, קרוב משפחה שלך צודק שעדיף להתקדם כמה שנים וכמה שהרכב צעיר יותר ככה הראש כואב פחות,

אני הייתי ממליץ לך עם תקציב של 35-40 לקנות מחברות הליסינג יונדאי I20 שנת 2010 בערך.

אוטו אמין, נוח, מאובזר מאוד בפנים, ויחסית חוסך בדלק (לעומת המאזדה משמעותית).

נהגתי על שני הרכבים - ואם תגיד לי באותו מחיר מאזדה 3 2006 או יונדאי איי20 2010 התשובה ברורה לטובת היונדאי !

 

בהצלחה :)

 

עריכה:

היה לי את המאזדה 3 אקטיב בגלל זה דיברתי על הקומפורט - אל תתקרב לאקטיב פשוט מדי וכמו שטענו גדולים וחכמים ממני בפוסט הזה יש היצע גדול מדי של הדגם הזה ויהיה לך מאוד קשה למכור אלא אם כן תתגמש בצורה לא הגיונית .!

עריכה אחרונה על ידי PureSus
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Puresus

 

המחירים שאתה מצאת / מדבר עליהם , אלה רכבים שחוטים , יד 17 , עברה ליסינג והתעללות.

מי שרוצה לקנות רכב מטופל , פרטי , שעבר יד אוהבת, משלם קרוב למחירון ואי אפשר לברוח מזה.

מה עוד שאתה מדבר במחירים אלה על דגם אקטיב ואני מחפש קומפורט בלבד.

 

המחירון לוי יצחק עומד על 36 לשנתון המדובר והדגם המדובר. כמובן ליד פרטית !

עכשיו תשקלל אחת שמצאתי עם 86 אלף ק"מ , צמיגים ומצבר חדש , טסט לשנה מלא ! , ונראה בכמה תקנה...

1000-2000 מתחת למחירון זה סביר בהחלט לדעתי.

 

תקן אותי אם אני טועה. או שאחרים יתקנו בשמחה..

 

נ.ב

אם הייתי רוצה לקנות יונדאי I20 הייתי קונה. אבל הוא רכב קטן מדי עבורי ואני לא מחפש רכב מיני אלא משפחתי עם

טעימה ספורטיבית במראה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Puresus

 

המחירים שאתה מצאת / מדבר עליהם , אלה רכבים שחוטים , יד 17 , עברה ליסינג והתעללות.

מי שרוצה לקנות רכב מטופל , פרטי , שעבר יד אוהבת, משלם קרוב למחירון ואי אפשר לברוח מזה.

מה עוד שאתה מדבר במחירים אלה על דגם אקטיב ואני מחפש קומפורט בלבד.

 

המחירון לוי יצחק עומד על 36 לשנתון המדובר והדגם המדובר. כמובן ליד פרטית !

עכשיו תשקלל אחת שמצאתי עם 86 אלף ק"מ , צמיגים ומצבר חדש , טסט לשנה מלא ! , ונראה בכמה תקנה...

1000-2000 מתחת למחירון זה סביר בהחלט לדעתי.

 

תקן אותי אם אני טועה. או שאחרים יתקנו בשמחה..

 

נ.ב

אם הייתי רוצה לקנות יונדאי I20 הייתי קונה. אבל הוא רכב קטן מדי עבורי ואני לא מחפש רכב מיני אלא משפחתי עם

טעימה ספורטיבית במראה.

 

 

דיברת על מאזדה 3 עם 5 דלתות זה לא כזה רחוק מI20.

דבר שני ממש לא שחוטים, אתה חי במדינה שלאנשים קשה לסיים את החודש,

חובות, הלוואות, שכר דירה, ילדים, חשבונות.

אנשים לחוצים לכסף. ולא - אני לא מתבלבל. הציעו לי מאזדה 3 2006 קומפורט סדאן עם טסט לשנה מלאה ב 20 אלף שקל נקי !!! (הבן אדם גר רחוק פשוט ואני לא סגור שאני רוצה מאזדה שוב. כי אם כבר רכב במשקל הזה אז נפח 2000 בלבד זו דעתי!)

ואל תתבלבל, יד 2 ובערך 160 אלף ק"מ. שזה הגיוני לשנה. ומאזדה שמטופלת במסירות לא צריך לפחד מק"מ כזה אפשר להגיע גם ל 300,000 !

בהצלחה.

 

עריכה:

צמיגים, מצבר וק"מ ? זה מה שגורם לך לשלם קרוב למחירון. אם תקנה מאזדה ב20 אלף במקום ב 35.

אחרי שקנית את הצמיגים, מצבר ומנוע הכי יקרים\מקוריים\אמינים בשוק לא הגעת למחיר הזה.

ואם אתה רוצה להתפרע, לשים אורות, ידיות ניקל, שטיחים חדשים ולא יודע מה עוד יעלה לך בראש אם אתה רוצה רכב מטופח כמו ילד בן 17 גם לא תגיע ל 35 אלף שקל. בהצלחה שוב :)

עריכה אחרונה על ידי PureSus
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי ידידי,

דעתי היא שיש הבדל בין רכב שנסע 160,000 לבין אחד שנסע 86,000. וזה שווה סכום לא מבוטל.

עכשיו זה שהציע לך ב 20 , אתה לא יודע ומכיר את הרכב ! יכול להיות שהוא פגוע מכל היכוונים כולל שילדה.

כשאני מדבר על רכב נקי ומטופל באהבה אז אני יודע מה אני אומר. אתה נכנס לרכב ומבין רק במבט של כמה שניות איזה יד נסעה בו.

יכול להיות שאצליח להוריד 3000 או במזל רב 4000 מהמחירון.

אין סיכוי שיותר , אחרת הרכב ימכר.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שלרוב, בדיקה יחסית מהירה של רכב מבחוץ ומבפנים, יכולה להעיד המון על היד המחזיקה בו.

ולרוב, רכבי ליסינג, מהקטגוריה הזו, הם רכבים של אדם ממוצע, ממהר לעבודה, שלא באמת מעניין אותו הטיפול המסור ברכב.

פשוט מתדלקים ונוסעים. ככה זה ברוב המכריע של המקרים.

אלו אנשים שיודעים שאם יהיה נזק, הם לא יממנו אותו, ולכן לרוב הם לא איכפתיים כלפי הרכב.

 

פות"ש, שלחתי לך הודעה פרטית :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3352 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...