Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי ידידי,

דעתי היא שיש הבדל בין רכב שנסע 160,000 לבין אחד שנסע 86,000. וזה שווה סכום לא מבוטל.

עכשיו זה שהציע לך ב 20 , אתה לא יודע ומכיר את הרכב ! יכול להיות שהוא פגוע מכל היכוונים כולל שילדה.

כשאני מדבר על רכב נקי ומטופל באהבה אז אני יודע מה אני אומר. אתה נכנס לרכב ומבין רק במבט של כמה שניות איזה יד נסעה בו.

יכול להיות שאצליח להוריד 3000 או במזל רב 4000 מהמחירון.

אין סיכוי שיותר , אחרת הרכב ימכר.

 

אני עדיין לא חושב ש 80 אלף ק"מ שווים 10,000 שקל.

והבן אדם התחייב מנוע גיר שלדה ללא תאונות בבדיקה. אז אין יותר מזה.

אני מבין את הכוונה שלך שאתה רוצה רכב במצב סופר מעולה ומוכן לשלם קרוב למחירון.

אבל זה שבן אדם מוכר רכב במחיר "זול" (זה המחירים של מאזדה 3 2006 היום אין מה לעשות) זה לא אומר בהכרח שהרכב שחוט.

ברור שאם הייתי בודק את הרכב והיו מתגלים תקלות, תאונות, מכות או הזנחה אז הייתי מקבל סלידה מסוימת.

 

כל הדברים הללו עדיין לא מסבירים את העבודה שאתה מוכן לשלם לרכב "שמור" יותר ב 70-80% ממה שנמכר בשוק.

ובשביל קילומטר.

אם אתה כל כך קפדן. באמת תיקח רכב מימון 100% מליסינג וסגור את הסיפור!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא יודע איך הגעת לזה שמאזדה 3 2006 נמכרת ב 35 אלף שקל !!

כנס לפשפשוק בפייסבוק תוך יומיים שלושה אתה מוצא בשנתון הזה בקלות באיזור ה 20 אלף שקל ואפילו לפני כמה ימים הציעו לי ב 19 מישהו שלחוץ למזומן.

 

דבר שני, קרוב משפחה שלך צודק שעדיף להתקדם כמה שנים וכמה שהרכב צעיר יותר ככה הראש כואב פחות,

אני הייתי ממליץ לך עם תקציב של 35-40 לקנות מחברות הליסינג יונדאי I20 שנת 2010 בערך.

אוטו אמין, נוח, מאובזר מאוד בפנים, ויחסית חוסך בדלק (לעומת המאזדה משמעותית).

נהגתי על שני הרכבים - ואם תגיד לי באותו מחיר מאזדה 3 2006 או יונדאי איי20 2010 התשובה ברורה לטובת היונדאי !

 

בהצלחה :)

 

עריכה:

היה לי את המאזדה 3 אקטיב בגלל זה דיברתי על הקומפורט - אל תתקרב לאקטיב פשוט מדי וכמו שטענו גדולים וחכמים ממני בפוסט הזה יש היצע גדול מדי של הדגם הזה ויהיה לך מאוד קשה למכור אלא אם כן תתגמש בצורה לא הגיונית .!

 

המחיר של הדגם שהוא מחפש (2006 קומפורט, 5 דל') הוא בסביבות ה-35 אלף, אתה מוזמן לבדוק. אפילו במגרשים מפוקפקים לא תמצא אותן במחיר נמוך משמעותית, ושם הרכבים באמת פצועים שאפילו הסקאי והמשחת צמיגים שהן מפוצצות בהן לא מצליחות להסתיר. דגם האקטיב של 2006 נמכר יותר קרוב למחירים שציינת, אבל עדיין הממוצע שם הוא 25 אלף, עם עבר ליסינג/השכרה. מה שנמכר בפחות לדעתי צריך להדליק נורה אדומה. השוק של המאזדה 3 מוצף אבל אקזמפלרים שמורים קשה למצוא, וכשמוצאים המחיר יחסית גבוה.

 

פותה"ש מצד אחד אקטיב שנתון 2008 יהיה חדש יותר וההבדל באיבזור הבטיחותי כבר לא יהיה (6 כריות אויר. באקטיב של עד 2007 היו רק 2. ESP רק בגרסת ה-2.0 העדיפה משמעותית לדעתי), ככה שההבדלים מסתכמים רק בשליטה מההגה על המערכת, מושבים שונים, משענת יד נפתחת במושב האחורי, ג'אנטים במידה 16" במקום טסות 15" ופס קישוט בצבע שונה על הדשבורד (כסוף באקטיב שלפני המתיחת פנים, שחור מבריק בקומפורט ופלסטיק דמוי עץ באקטיב שאחרי המתיחת פנים). הקומפורט מעט נוקשה יותר מהאקטיב בגלל חתך צמיגים נמוך יותר וגרסת ה-5 דלתות כבר מכויילת בצורה קצת יותר ספורטיבית ומהנה מהסדאן שגם היא נוקשה ומהנה יחסית כשלעצמה. איכות המתגים שופרה בדגם שלאחר מתיחת הפנים ולוח השעונים נראה הרבה יותר טוב (לדעתי) וקריא יותר (רקע לבן באור ובלילה תאורת רקע סגולה עם מספרים בצבע כתום). זה כל ההבדלים ביניהם. תחשוב מה אתה מעדיף, שנתון גבוה יותר והרגשה קצת יותר מודרנית, או שנתון נמוך, דגם מיושן יותר אך גם מאובזר יותר, מהנה יותר (5 דל') וכנראה שסחיר יותר. בשורה התחתונה ההבדלים לא כאלה גדולים ואם אתה מעדיף אבזור והתנהגות הקומפורט 5 דלתות תתאים לך יותר. אישית אני ממליץ לך לנסות למצוא את גרסת ה-2.0.

פורסם

אחרי כל הוויכוחים, לבחור שמעליי אמסור שלגבי ה 5 דלת' אולי הוא צודק אבל סדאן קומפורט אפשר למצוא באיזור ה 20-25 אלף שקל בכיף לא חסר מציאות ואנשים לחוצים למזומן.

 

 

לסיכום כל הפוסט הדעה שלי אחרי התנסות במאזדה שזה רכב מצויין שנותן תמורה לכסף ב 100% !

אם כבר מאזדה 3 - אז רק ספיריט מנוע 2000 !

בהצלחה רבה :)

פורסם

ביום רביעי/חמישי לוקח את הרכב לבדיקה.

למנוסים ברכב הזה או בכלל , יהיה נחמד לקבל טיפים מה מאוד חשוב לבדוק מעבר לדברים הסטנדרטיים - שאסי , גיר ,מנוע.

שאלה נוספת - מישהו זוכר אם יש משענת יד לנהג? איכשהו הצלחתי לפספס את זה כשראיתי את האוטו.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם (נערך)

עדיף לשלם קרוב למחירון ולקבל רכב שטופל בקפידה ,בתור אחד שמחליף לא מעט רכבים, אני תמיד מחפש רכב שטופל כראוי, הדבר שאני הכי שונא זה להיתקע עם אוטו בדרך או להיתקע עם תקלה רצינית ( גיר,חיישנים למיניהם) ביד פרטית סביר להניח שהרכב טופל כראוי, אני אישית תמיד בודק ממי אני קונה,האידיאלי זה לקנות מבן אדם שמחזיק משפחה ( כלומר יש 2-3 ילדים, בגילאי 35-45) לא משחקים בבטיחות. לפני שנה קניתי ככה אלמרה 2003, אנשים אמרו לי מה אתה קונה אוטו עם 188 אלך קילומטר, השתגעת, שילמתי עליה אלף מתחת למחירון, עברה אצלי 20 אלף קילומטר, חוץ מטיפול ( במורשה ) לא עשיתי לה כלום! היא הייתה עם טסט לשנה צמיגים חדשים אחרי טיפול כולל, פשוט ליקקתי ממנו דבש, הוא גם נמכר מחירון אחרי 8 חודשים.

אל תחפש להוריד במחיר, תקנה רכב שעבר התעללות בליסינג, ב 5000 שקל פחות, אחרי כמה חודשים תתקע תתקן אותו נניח ב 3000 שח ותתבאס על כל רגע שהרכב במוסך.

דרך אגב, אחרי האלמרה רכשתי מאזדה 3 צורה ישנה שנת 09, מנוע 2000, מרופא שיניים פרטית לחלוטין, נקנתה עם 88 אלף ק"מ, נמכרה עם 96 אלף ק"מ, גם 0 תקלות. מה לבדוק, שהשלדה נקיה, תושבות מנוע שאוהבות להחזיר את נשמתן לבורא , גם תושבת גיר ( 2 חברים שלי החליפו באזור ה 100K), סך הכל ל 3 אין מחלות רציניות, אוטו שלדעתי הכי מהנה לנהיגה מכל היפניות ,ובתור אחד שנה במאזדה 3 בכל הדורות, הדור הראשון הוא הכי כיפי! לא הייתי קונה 1600 כי אין הבדל באחזקה בינה לבין מנוע 2000 כמעט, וה 2000 מספק הרבה יותר פאן,גם זריז ונמרץ יותר וגם עם אבזור עשיר יותר, אבל לדעתי אין יפנית במחירים האלה שיכולה להעניק את מה שהוא נותן ( חוץ מהסיויק משנת 2006 המנוע 1.8, אבל הן יקרות בכמה רמות)

תתחדש, תעלה תמונות, אם תרצה לשדרג במראה חיצוני תעדכן אותי ( הזמנתי לרכב בזמנו פנסי ערפל מקוריים עם ידית, גריל שונה מקדימה, יש לי חנות באיביי שמוכרת לא מעט תוספות מעניינות לדגם הנ"ל, ובמחירים מאוד הוגנים, פנסי ערפל 430 ש"ח לדוגמא )

עריכה אחרונה על ידי OranKimhi
מאזדה 3
פורסם

כשאתה עושה סיבוב ברכב - תוודא שדוושת הגז נעה חלק ולא נתקעת.

שיבדקו משולשים ציריות וכו'...

יש לי מאזדה 3 סדאן משנתון 2007 כבר כמה שנים טובות [אקטיב]. הק"מ הנוכחי 230K בערך. הגיעה מליסינג "שחוטה". אם יש שאלות - אתה מוזמן לשאול. כאן או בפרטי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תודה,

מחר אנסה לקחת את הרכב לסיבוב. אבדוק איך היא סוחבת. עשיתי פה חיפוש, יש דיעות מגוונות לגבי הסחיבה שלה וזה קצת מדאיג אותי. חלקן ממש קוטלים את ה 1.6, נוסיף לזה מזגן בקיץ ועליות מדי פעם בחיפה והעסק מתחיל להטריד.

נראה..

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אתה חייב לתעדף צרכים או שלא תצא מזה. תעשה רשימה (חסכוניות בדלק, נוחות נסיעה, מס' דלתות וכו') ותן ציון מ1-10 עד שתבין מה חזוב לך יותר ומה פחות.

 

אם אתה צריך משפחתית שלא חסר לה כח, ואתה מוכן להשלים עם העובדה שעוד 3-5 שנים אתה תמכור בכמה שייתנו לך אז קנה מאזדה6 אקזקיוטיב דגם ראשון. מחיר יד2 שלה אטרקטיבי, ובניגוד ל3 ספיריט 5\4 דלתות, לא התייחסו אלייה כ"רכב ספורט" (רוב הסיכויים). תופתע עד כמה ההבדלים במידות קטנים, במיוחד ברוחב.

 

יתרון גדול ברכישה של הרכב הזה הוא תמורה למחיר. בשנתונים האלה יש בעיות שמורגשות בנסיעה (במידה והן קיימות בכלל), וזה יתרון כי אתה יכול לדעת אם הרכב שווה בכלל בדיקה לפני קנייה. גם בסיבוב קצר של 10 דק אפשר להבחין ברעידות (לשים לב באיזו מהירות הן מופיעות) ולשמוע רעשים, ומשם ללמוד מה צפוי לך מבחינת תושבות ובולמים למיניהם.

 

לי היה רכב כזה ונהנתי ממנו. בדיעבד מצטער שלא הוספתי על היום הראשון כניסת AUX, ואם היה אז גם הייתי מוסיף את המתאם שמאפשר לשמור שליטה מההגה.

 

האתגר הכי גדול בלמצוא רכב כזה במחיר טוב, הוא שיש אנשים שיעדיפו לתת אותו בחינם בתוך המשפחה ולא למכור אותו בכמה שהוא שווה. אפילו היה שרשור כזה בפורום. זה דבר שמשותף ל"רכבי מנהלים" מדגמי בסיס, שהבעלים שלהם מגלים שבמכירה מציעים להם 15-20% ממה שהם שילמו לפני 10 שנים בסוכנות.

 

שיהיה בהצלחה

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

מאזדה 6 אני לא אקנה למרות שהיא זולה.

א. אין לי שום צורך ברכב גדול

ב. הוצאות על רכב גדול / מנהלים לרוב יהיו גבוהות יותר ברמה שנתית.

 

ההתלבטות היחידה שנשארה לי היא האם ללכת על יונדאי I30 במקום המאזדה. גם רכב צעיר יותר ב 3 שנים לערך , גם על הנייר סוחבת

יותר טוב כי בעלת 128 סוסים לעומת 107 במאזדה. בפועל לא יודע כמה זה באמת מורגש ספציפית לשני רכבים אלה.

 

אני צריך להוסיף סביב 10K ליונדאי כזו לאחר שעברה ליסינג. יש שפע בשוק סביב ה 100K ק"מ.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם
מאזדה 6 אני לא אקנה למרות שהיא זולה.

א. אין לי שום צורך ברכב גדול

ב. הוצאות על רכב גדול / מנהלים לרוב יהיו גבוהות יותר ברמה שנתית.

 

ההתלבטות היחידה שנשארה לי היא האם ללכת על יונדאי I30 במקום המאזדה. גם רכב צעיר יותר ב 3 שנים לערך , גם על הנייר סוחבת

יותר טוב כי בעלת 128 סוסים לעומת 107 במאזדה. בפועל לא יודע כמה זה באמת מורגש ספציפית לשני רכבים אלה.

 

אני צריך להוסיף סביב 10K ליונדאי כזו לאחר שעברה ליסינג. יש שפע בשוק סביב ה 100K ק"מ.

 

I30 רכב פצצה לעניות דעתי, אך צורה הישנה ממש מכוערת לעומת החדשה.

אם התקציב שלך בין 35-40 אתה יכול להביא מאזדה 3 ספיריט 2006-2007 מלוקקת במצב תצוגה עם כל התוספות.

רכב שלא רואה את המאזדה 1.6 ולא את האיי30 הישנה.

ואם החשיבה היא על הדלק, למרות שנראה לא הגיוני, גרסת ה2.0 במאזדה חסכונית יותר מה1.6 (בעיקר בנסיעה בין עירונית כמובן)

ובאחריות אתה תהנה מהרכב, מהנוחיות שבו ומהכוח שבו (150 כוחות סוס בדור ה1). [ואל תשכח סאן רוף, ידיות ניקל, מגנזיום, שליטה מההגה וכו'..]

פורסם

מאזדה 3 תהיה משמעותית מהנה יותר לנהיגה מאשר I30. משמעותית. נקודה.

רכב זה הרבה יותר מכמה סוסים יש לו מתחת לפח.

במיוחד בדור הראשון, מאזדה 3 מהנה יותר לנהיגה מרוב המכוניות המשפחתומטיות שמתחרות בה, אם לא מכולן.

ההגה, השילדה, כיול המצערת ונוקשות המתלים של הרכב הזה, פשוט מוצלחים מאוד, וכל אלו הופכים אותו למהנה מאוד לנהיגה (הכל יחסי כן?).

כיול המצערת גם גורם לתחושה של רכב יחסית זריז, כי בהילוכים הראשונים, הרכב מרגיש די "חי".

ההגה של ה 1.6 עדיף על ההגה של ה 2 ליטר. חוץ מזה, כמובן שגירסת ה 2 ליטר תהיה עדיפה יותר.

 

כמובן, לא לשכוח שזה עדיין מנוע 1.6 סטנדרטי, משודך לגיר 4 הילוכים, וכל הכתוב נשען על העובדה הפשוטה שהכל בחיים הוא יחסי...

 

פות"ש, מהצד, נשמע לי שאתה עדיין צריך להיסגר מעט על עצמך ולחשוב טוב מה הכי חשוב לך.

 

בהצלחה :)

פורסם
I30 בין 35-40 אתה יכול להביא מאזדה 3 ספיריט 2006-2007 מלוקקת במצב תצוגה עם כל התוספות.

 

אשמח לשמוע על דוגמאות. כשאני חיפשתי כזאת הייתי משלם בשמחה 35K על ספיריט 2006 סדאן במצב שאתה מתאר. כל מה שראיתי היו רכבים קרועים של ילדים מתלהבים שבקושי מצליחים להתאגד ביחד ולהעלות מודעה ליד2.

 

35K לספיריט שמורה "מצב תצוגה"?

 

השמורות יחסית פורסמו ב45-50K וכמובן שה5 דלתות יותר יקרה

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

היתה לי מזדה 3 דור ראשון , מנוע 1.6 , 5 דלתות דגם ספיריט בליסינג בשנים 2005-2008 .

מאוד מאוד נהנתי מהרכב ! אחד הרכבים הטובים שהיו לי .

יש כפתורים בהגה , חישוקים קלים , ודלת חמישית סופר שימושית !

האמת שאצלי היא עבדה קשה מאוד , ב 3 שנים היא עברה 120K , כוללים העמסות מוגזמות בתא המטען (בניתי בית :twisted:) נסיעות חזקות .

האמינות שלה יוצאת מן הכלל ! החזרתי אותה ללא שום תקלה ובועטת כמו ביום שיצאה מהסוכנות .

המנוע 1.6 על הנייר הוא לא מהחזקים , אבל השילוב עם הגיר מאוד מוצלח ונתן תחושה של זמינות כח טובה .

ההתנהגות בסיבובים מאוד ניטרלית וצפוייה , מאוד קל "לשחק" עם הזנב ע"י העברות משקל - הכל צפוי ומרגיש מאוד בטוח .

חוץ מזה שכשהדור הראשון יצא , דגם ה5 דלתות היה די יחודי - מאוד אהבתי את העיצוב .


×
×
  • תוכן חדש...