Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני זקוק להחלפה של צלחות בלימה קדמיות + רפידות בלימה קדמיות, קיבלתי הצעה בעבור סט תחליפי של שניהם על סך של 750 שח כולל עבודה ומעמ, האם המחיר סביר?

מעבר לזה, האם מישהו מכיר חנות רצינית שמוכרת חלקי חילוף לסיאט ובפרט לאיביזה משהו שדומה ליונדאי שופ רק לסיאט?קיימת חיה כזאת בארץ?

תודה מראש לעוזרים.

יהודה.

פורסם (נערך)

אין חנות חלקי חילוף לסיאט. סיאט זה בסך הכל מותג ממשפחת פולקסוואגן, לכן חלפים לסיאט זה חלפים לפולקסוואגן. יונדאי לעומת זאת הוא יצרן גדול.

כשאתה אומר סט תחליפי חשוב לברר מאיזה יצרנים. במחיר שציינת לדעתי אפשר להשיג רכיבים איכותיים ביותר פלוס התקנה. ממליץ לך על אבי חלקי חילוף להצעת מחיר, עליה תוסיף את ההרכבה במוסך שזה עוד כ-200 עד 250 כולל מע"מ.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

אני החלפתי צלחות + דרמים קדמיים, במוסך שלבי בחיפה ב 65K ק"מ. תחליפי עלו700 כולל המע"מ.

 

עשיתי כבר 7K ק"מ, הכל עדיין בסדר, בולמים מצויין בלי רעשים !

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מחר אצור קשר עם אבי לקבלת הצעת מחיר, וגם אדבר שוב עם המוסך מורשה כדי להבין באיזה יצרן חלקים מדובר ולהשוות ביניהם, אעדכן ברגע שיהיה לי את המידע ואתייעץ איתכם, תודה!

פורסם

סט צלחות של BREMBO + סט רפידות של REMSA עולה 395 שקל כולל מע"מ.

* יש לציין שברכב גרמני הקטלוג לא תמיד פוגע, וקורה לעיתים שהדגם של הברקסים שמופיע בקטלוג לא מתאים לרכב ואז זקוקים לדוגמא או למק"ט יצרן.

פורסם

אם אתה מהדרום פנה לאברהם מ"ר.ק חלקי חילוף" בבאר שבע, יש לו רפידות איכותיות של LUCAS וגם של SAMKO שהן טובות וקצת יותר זולות.

המחירים שלו מאוד הוגנים והשירות מעולה.

פורסם

טוב אז ככה כרגע אני צריך להחליט לגבי סוג החלקים שאני רוצה להתקין ההצעות שקיבלתי הן כאלה

סט רפידות של samko(סיני)

סט צלחות של uro master(גם סיני)

או לחילופין

סט רפידות של remsa/vagner

סט צלחות של brembo(איטלקי)

מבחינת עלות אציין שהעלות לשני ההצעות דומה מאוד כאשר את הראשונה(הסיני) קיבלתי ממורשה.

אשמח מאוד לשמוע חוות דעת על כל אחד מהמותגים שרשמתי וכמובן המלצות מה הכי כדאי וממה להתרחק.

שוב תודה מראש לעוזרים!

פורסם
סט צלחות של BREMBO + סט רפידות של REMSA עולה 395 שקל כולל מע"מ.

* יש לציין שברכב גרמני הקטלוג לא תמיד פוגע, וקורה לעיתים שהדגם של הברקסים שמופיע בקטלוג לא מתאים לרכב ואז זקוקים לדוגמא או למק"ט יצרן.

הסיבה שבגללה הקטלוגים של ייצרני OEM לא תמיד פוגעים בול במק"ט של הרפידות המותקנות ברכבים גרמנים נובעת מכך שייצרן OEM אינו יודע תמיד את מספרי ה-PR של כול רכב שנמכר (רמת איבזור/תוספות/שינויים).

 

על מנת לפתור את הסוגייה מבלי לחפש מק"ט ייצרן או דוגמא ניתן לבדוק את מספרי ה-PR המופיעים על מדבקה המוצמדת לספר הרכב או מדבקה הנמצאת בתא המטען שבא מופיעים כול פרטי הרכב.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
טוב אז ככה כרגע אני צריך להחליט לגבי סוג החלקים שאני רוצה להתקין ההצעות שקיבלתי הן כאלה

סט רפידות של samko(סיני) -טעות. איטלקי. אבל ברמבו חברה יותר מוכרת.

סט צלחות של uro master(גם סיני) - לדעתי אתה צודק כאן.

או לחילופין

סט רפידות של remsa/vagner

סט צלחות של brembo(איטלקי)

מבחינת עלות אציין שהעלות לשני ההצעות דומה מאוד כאשר את הראשונה(הסיני) קיבלתי ממורשה.

אשמח מאוד לשמוע חוות דעת על כל אחד מהמותגים שרשמתי וכמובן המלצות מה הכי כדאי וממה להתרחק.

שוב תודה מראש לעוזרים!

ברור שההצעה השנייה.

שהמורשה יתעסק בלמכור סחורה טובה יותר מרפידות סיניות שאף אחד לא שמע עליהן במחירי עושק.

 

לא הבנתי איפה ההתלבטות. רפידות זה הרבה מעבר לשריקה. זה גם יכולת בלימה, שחיקה ואבק בלמים. לא הייתי מסתכן פה ושם סיני, ועוד באותו כסף של סחורה מובחרת.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
×
×
  • תוכן חדש...