Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הם לא רק לפוזה. מטרתם, כשמם, להאיר בשעות היום בכדי לשפר את נראות הרכב.

 

הם לא אמורים לעזור לך לראות אלא להראות.

 

דיברתי על שעות הלילה בלבד. ברור לי שביום (אפילו כשיש שמש) הן מאירות היטב.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כפי שכתבתי בשרשור אחר, יש המון אנשים שלא מדליקים אורות וזה מזעזע, במיוחד שהם באים מאחורה והכל מסביב מסנוור מאחרים + אד/גשם קל. שלא נדבר על כך שבתוך העיר כשיש אידיוטים עם אופניים חשמליות בכביש שנוסעים כאילו זה מערב פרוע, זה מסוכן ממש (או אפילו סתם הולכי רגל וילדים קטנים).

 

אני לא מבין מה זה משנה אם יש תאורה חזקה בתוך האוטו - צריך לבטל את הטימטום הזה של אי חובת אורות בקיץ ולחייב אורות כל ימות השנה. זה צריך להיות שלב בנהיגה כמו הורדת אנדברייק וחגירת חגורה.

 

 

פורסם
כפי שכתבתי בשרשור אחר, יש המון אנשים שלא מדליקים אורות וזה מזעזע, במיוחד שהם באים מאחורה והכל מסביב מסנוור מאחרים + אד/גשם קל. שלא נדבר על כך שבתוך העיר כשיש אידיוטים עם אופניים חשמליות בכביש שנוסעים כאילו זה מערב פרוע, זה מסוכן ממש (או אפילו סתם הולכי רגל וילדים קטנים).

 

אני לא מבין מה זה משנה אם יש תאורה חזקה בתוך האוטו - צריך לבטל את הטימטום הזה של אי חובת אורות בקיץ ולחייב אורות כל ימות השנה. זה צריך להיות שלב בנהיגה כמו הורדת אנדברייק וחגירת חגורה.

להדליק אורות בקיץ או בזמן שרואים מצוין את הכביש (כולל חורף) זה מיותר לחלוטין. אני אפילו נגד זה כי זה בלאי לנורות, אחוז אפסי של צריכת דלק ומסיח דעת. אבל יש מקרים מיוחד שבגללם אני מדליק אורות לפני החושך.

1. אם מאחרי או לפני זריחה/שקיעה אני מדליק אורות.

2. בגלל שרכב בצבע שחור כמו שלי לא הכי נראה טוב במקומות לא מוארים.

פורסם
כפי שכתבתי בשרשור אחר, יש המון אנשים שלא מדליקים אורות וזה מזעזע, במיוחד שהם באים מאחורה והכל מסביב מסנוור מאחרים + אד/גשם קל. שלא נדבר על כך שבתוך העיר כשיש אידיוטים עם אופניים חשמליות בכביש שנוסעים כאילו זה מערב פרוע, זה מסוכן ממש (או אפילו סתם הולכי רגל וילדים קטנים).

 

אני לא מבין מה זה משנה אם יש תאורה חזקה בתוך האוטו - צריך לבטל את הטימטום הזה של אי חובת אורות בקיץ ולחייב אורות כל ימות השנה. זה צריך להיות שלב בנהיגה כמו הורדת אנדברייק וחגירת חגורה.

 

 

+1

 

במיוחד בנושא האופניים על הכביש, אצלי בשכונה הילדים נוסעים בלי מחזירי אור ובלי אורות בכלל בשעות הלילה, על הכבישים במהירויות גבוהות ביחד עם כל המכוניות. כבר היו תאונות באיזור אבל כנראה שלהורים זה לא ממש אכפת.

 

עריכה: יש חוק המחייב אופניים לשים מחזיר אור או להפעיל פנסים בלילה?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

היום התנסתי בזה בעצמי. חייב להגיד שאכן מפתיע שלא יודעים מה רוצים ממך.

 

בדר"כ אני עושה את הסימן המוכר עם היד (פותח\סוגר אגרוף) והרכב מאחורי מדליק אורות. היום, שעה 23:00 ושתי בחורות מאחורי ברמזור פשוט לא מבינות מה אני רוצה מהן. עלו על כביש מהיר ברכב כהה ללא אורות פשוט סכנה.

 

מזכיר לי את השיר של שרית חדד\עברי לידר "פרחה במרצדס". בחורה חושבת שכל גבר שעושה לה סימן בכביש מחפש להתחיל או להציק.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אלה בסך הכל אידיוטים שלא הקדישו 5 דקות לקרוא את ספר הרכב שלהם ולדעת איך לתפעל אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בדר"כ אני עושה את הסימן המוכר עם היד (פותח\סוגר אגרוף) והרכב מאחורי מדליק אורות. היום, שעה 23:00 ושתי בחורות מאחורי ברמזור פשוט לא מבינות מה אני רוצה מהן. עלו על כביש מהיר ברכב כהה ללא אורות פשוט סכנה.

הפחדת אותם ! הבחורות ברכב חשבו שאתה רוצה לעשות להם בXד :roll:

איזה כייף לי :)

פורסם
...לחייב אורות כל ימות השנה. זה צריך להיות שלב בנהיגה כמו הורדת אנדברייק וחגירת חגורה.

 

אני גם חושב ככה ונוהג כך כבר שנים רבות, בכל הנעה של הרכב מדליק אוטומאטית אורות

כמו ששם אוטומאטית חגורה. בארצות שמחייבות אורות כל היום זה נחקר ונמצא יעיל,

וגם אישית בכביש אני נוכח בהבדל בניראות של רכבים ובעיני הוא הבדל מהותי.

The first one to get angry loses

פורסם

עברתי מהונדה סיוויק לטויוטה פריוס, בפריוס קורה לי הרבה פעמים שאני שוכח להדליק אורות, בסיווויק הישנה זה אף פעם לא קרה לי, לא מבין למה!!!

נוסע בפריוס 2008

פורסם
בארצות שמחייבות אורות כל היום זה נחקר ונמצא יעיל, וגם אישית בכביש אני נוכח בהבדל בניראות של רכבים ובעיני הוא הבדל מהותי.

 

אני כמובן בעד נסיעה עם אורות יום, אבל אם יש לרכב אורות יום ייעודיים (DRL) אז אני לא טורח להדליק אור מעבר בשעות היום.

 

יוצא הדופן הוא במזג האוויר שיוצר תנאים של נהיגה בחשכה, אבל אז כבר צריך לפעמים להשתמש באור הערפל (בערפל, עשן וכדומה) או באור הדרך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

אנשים באמת לא שמים לב בלילה שלוח המכוונים מאיר יותר מידי חזק ואפילו קצת כואב בעיין בלילה??

ברגע שמדליקים אורות באופן אוטומטי לוח המכוונים מעמעם את התאורה שלו.

כמה פעמים הבהבתי עשיתי תנועות ולא עזר כלום עד שאמרתי לאותו אדם שהוא נוסע בלי אורות, התגובות תמיד חזרו על עצמם "לא שמתי לב".

ואני מצטער אבל גם ברכבים שלוח השעונים מואר תמיד כפתורי המזגן \ רדיו וכו וכו אינם דולקים וכל הרכב נראה חשוך מאוד! ולכן זה לא תירוץ.

גם לי יש DRL , בלילה אתה שם לב שפתאום האור שלך לבן וחלש במקום צהוב ומאיר כמו שצריך (אני בספק אם הפנסים שלהם בכלל מכוונים). (בכוונה רשמתי צהוב מאחר שמי שמתקין אורות לבנים מראש בדר"כ הוא לא מאלו שישכחו להדליק.

 

בכלל אתמול נסעתי בכביש 22, מעכו ועד הקריות הייתה קאדילק דיי חדשה עם אדם מבוגר מאוד נוהג בה ולצידו אשה מבוגרת , נסעו בנתיב השמאלי עם אורות גבוהים לאורך כל 22!! (למרות שהימני היה ריק כמובן).

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם
עברתי מהונדה סיוויק לטויוטה פריוס, בפריוס קורה לי הרבה פעמים שאני שוכח להדליק אורות, בסיווויק הישנה זה אף פעם לא קרה לי, לא מבין למה!!!

 

יכול להיות שבהונדה כשהאור היה סגור גם התאורה הפנימית של הדשבורד ושל שאר פנים הרכב היתה כבויה ולכן אינטואטיבית ראית ש"חשוך" ופתחת את האורות, בעוד בפריוס הכל מלא במסכים ואורות בכל מצב ולכן אתה פחות מתייחס לזה בכניסה לרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
יכול להיות שבהונדה כשהאור היה סגור גם התאורה הפנימית של הדשבורד ושל שאר פנים הרכב היתה כבויה ולכן אינטואטיבית ראית ש"חשוך" ופתחת את האורות, בעוד בפריוס הכל מלא במסכים ואורות בכל מצב ולכן אתה פחות מתייחס לזה בכניסה לרכב.

 

אז הנה תשובה אפשרית לפות"ש: פרופיל של נוסעים ללא אורות (כמוני :oops:): נהגים שעברו מרכב ישן שבו התאורה הפנימית הייתה כבויה ולכן נראה חשוך עד שמדליקים אורות לרכב מודרני שמואר בכל מצב. בתקופת ההסתגלות הנהג רואה את האורות בדשבורד ובלוח השעונים ומקבל אשליה שהוא נוסע עם אורות דלוקים.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
עברתי מהונדה סיוויק לטויוטה פריוס, בפריוס קורה לי הרבה פעמים שאני שוכח להדליק אורות, בסיווויק הישנה זה אף פעם לא קרה לי, לא מבין למה!!!

 

 

כאשר אתה נכנס לרכב, הדלק אורות וחגור את עצמך. זה מאוד פשוט ולא צריך להתרגש. למען הבטיחות של כולנו.

לשכוח זה פשוט חוסר אחריות כלפי עצמך ולא הוגן כלפי אחרים.

 

זאת לא אשליה, אותו אדם שם פס אחד גדול על אחרים. לוודא שהדלקת אורות זה הבסיס בכל מצב.

ללא קשר אם יש אור ברכב או לא, בחייך... זה הכי בסיסי ופשוט.


×
×
  • תוכן חדש...