Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-DRL לא מפעיל את הפנסים הראשיים, הוא מפעיל את ה-DRL. ברוב המכוניות (ראיתי סידור אחר רק בספורטאז' אורבן, זה בלי הלדים) הם פנסים ייעודיים שמאירים בצורה מפוזרת (כמו נורה בבית) ולא מפיצים אור מכוון (כמו פנס באוטו). אלה שני דברים שונים לגמרי.

DRL מפעיל תאורה שבחלק הרכבים אינטגרלית בפנסים הראשיים ובחלק לא, לחלק זה לדים ולחלק זה אורות נמוכים. בכל אופן הכוונה שלי, הנהגים חושבים שמשהו דולק אצלם, אז זה מספיק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם אמרתי לחברתי שרוב המכוניות ללא אורות בחושך ננהגות ע"י נהגות.

חברתי הייתה אז צעירה והגיבה כנראה במשהו בניחוח העצמה נשית או משהו.

מאז ולמשך 21 שנה יחד אני עדיין מצביע לה בכל פעם על נהגות בחשכה,

ולמרות שאחרי 8 או 15 שנים (מי זוכר) היא כבר השתכנעה,

אני עדיין ממשיך בסקר הגדול,

כי אני רומנטיקן

The first one to get angry loses

פורסם

העיקר זה הרומנטיקה :-)

 

יש לשער שבשנים הקרובות חלק ניכר מהרכבים החדשים יסופק עם חיישני תאורה ואז הבעייה תפתר.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

טוב, אני רואה שהנושא שהעלתי באמת מענין. אז הנה עוד אחד:

אני רואה תופעה נוספת מאד מרגיזה של נהגים שנוהגים עם אוזניות, חלקם מחזיקים את הטלפון ביד (כאילו זה מותר). בעיקר צעירים אבל לא רק, ושוב, הרבה נשים.

לא מבין איך קרה ששוב ההרגל המטופש בזה תפס תאוצה. איפה לעזעזל השוטרים?

למה לא משתמשים בדיבוריות?

פורסם
DRL מפעיל תאורה שבחלק הרכבים אינטגרלית בפנסים הראשיים ובחלק לא, לחלק זה לדים ולחלק זה אורות נמוכים. בכל אופן הכוונה שלי, הנהגים חושבים שמשהו דולק אצלם, אז זה מספיק.

עם הכוונה אני מסכים, רציתי רק לדייק. :mm_yeah:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מה זה הזלזול הנוראי הזה באינטילגנציה האנושית??

היום יותר אנשים שוכחים להדליק אורות בגלל שתי סיבות עיקריות. הראשונה היא ה-DRL שמאירים חזק ומבלבלים חלק גדול מהנהגים שפשוט טרם הסתגלו לזה. השניה היא לוחות המחוונים, שהיום, בדיוק לעבר, מוארים תמיד - שוב, אנשים התרגלו שלוח מחוונים מואר משמעו אורות דולקים. זה, יחד עם ה-DRL מבלבל. על אחת כמה וכמה בתוך העיר, כשגם בחוץ מואר יחסית

 

לדעתי השאלה שלך אולי במקום (אולי), אבל ההסברים שאתה נותן לא נכונים בעיני.

שאלת שאלה שבאה "להגן" על האינטיליגנציה האנושית. הייתי שמח לשמוע הסברים שבאמת יגנו עליה,

ולא כאלו שעוד יותר גורמים לי למלמל כמה שאנו מטומטמים כבני אדם :)

 

בלי קשר, אבל עם קשר לנושא, אני רוצה לציין דבר אחר, לא פחות מרגיז, שאף אחד כאן עדיין לא ציין.

 

ואלו הם הנהגים שנוסעים (נהגות שנוסעות?) עם אורות גבוהים!

פשוט מטריף אותי איך אפשר להגיע למצב שאתה נוסע עם אורות גבוהים כשאין צורך.

עוד יותר מטריף אותי זה איך לעזאזל הם לא שמים לב, לא מבינים את הטעות, ולא מחזירים לאורות דרך רגילים.

 

והכי מטריף אותי זה שכאשר אני מסב את תשומת ליבם לעניין בכל דרך שהיא (!), הם בוהים בי בעיני עגל ולא מבינים מה אני רוצה.

פורסם

והכי מטריף אותי זה שכאשר אני מסב את תשומת ליבם לעניין בכל דרך שהיא (!), הם בוהים בי בעיני עגל ולא מבינים מה אני רוצה.

אבל אם זה ביום אז לפחות זה לא מסנוור אותך

The first one to get angry loses

פורסם

ואלו הם הנהגים שנוסעים (נהגות שנוסעות?) עם אורות גבוהים! פשוט מטריף אותי איך אפשר להגיע למצב שאתה נוסע עם אורות גבוהים כשאין צורך.

עוד יותר מטריף אותי זה איך לעזאזל הם לא שמים לב, לא מבינים את הטעות, ולא מחזירים לאורות דרך רגילים.

 

כמובן שאסור להפעיל את אורות הדרך בנוכחות משתמשי דרך אחרים כי זה מסנוור, אבל הקטעים המסומנים מעידים על חוסר הבנה בנהיגת לילה.

 

אין אור "גבוה": יש אור "רגיל" (אור הדרך שאתה קורא לו "גבוה") ויש אור "נמוך", אור המעבר שאתה קורא לו "רגיל.

אם ירדה החשכה - יש צורך להפעיל אור דרך. אור המעבר יופעל רק בחליפה ליד משתמשי דרך אחרים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
טוב, אני רואה שהנושא שהעלתי באמת מענין. אז הנה עוד אחד:

אני רואה תופעה נוספת מאד מרגיזה של נהגים שנוהגים עם אוזניות, חלקם מחזיקים את הטלפון ביד (כאילו זה מותר). בעיקר צעירים אבל לא רק, ושוב, הרבה נשים.

לא מבין איך קרה ששוב ההרגל המטופש בזה תפס תאוצה. איפה לעזעזל השוטרים?

למה לא משתמשים בדיבוריות?

 

אם היו מוכרים פה רק רכבים ידניים למעט בעלי מוגבלות זה היה נמנע.

לגבי התאורה, זה נכון. גם אני נתקל כמעט בכל ערב בכמה כאלה (לא אציין מאיזה מגדר בעיקר).

וזה לא רק אורות, זה גם זכות קדימה בכיכרות שמרבית המקרים אין למי שנוהג ברכב מושג למה אני צופר לו.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

חברתי

ולמרות שאחרי 8 או 15 שנים (מי זוכר) היא כבר השתכנעה,

כי אני רומנטיקן

היום היא אשתך?

 

לי יש אורות DRL חזקים מאוד, אבל הם לא מאירים שליש בעוצמה אפילו מאורות רגילים בחושך. סתם פוזה נטו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
היום היא אשתך?

 

לי יש אורות DRL חזקים מאוד, אבל הם לא מאירים שליש בעוצמה אפילו מאורות רגילים בחושך. סתם פוזה נטו.

 

הם לא רק לפוזה. מטרתם, כשמם, להאיר בשעות היום בכדי לשפר את נראות הרכב.

 

הם לא אמורים לעזור לך לראות אלא להראות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

יש גם את הגאונים עם הקיה פיקנטו - נוסעים עם פנסי ערפל קדמיים ובלי תאורה. מה נראה להם, בזה שהדליקו פנסי ערפל הם פטורים מהדלקת אורות?

הבעיה זה לוחות שעונים מוארים שמטעים את הנהג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...