Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

630 אלף ש' להולך רגל שנפגע מאופניים בת"א


LotusElise
שימו לב! השרשור הזה בן 3426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Stone

אני אתחיל מהסוף. נכון לא אמרת "זן נחות", בגלל זה כתבתי בגרשיים. לא התכוונתי לייחס לך את המילים הללו, מצטער מראש.

ולגבי הבחנה בין חזק לחלש, זה גם לא צריך להיות ככה לדעתי. אדם שיש לו כסף לדוגמא, יקנה עבורו חופש עבור מעשה שאדם בלי כסף ישב עליו במאסר. החוק צריך להיות שווה לכולם (תחת אותה קטגוריה כמובן).

 

אכיפה וחוקים הם אינם חינוך, ציינת נכון. אדם שיש לא מספיק כסף ואין לו זמן, יעדיף לחנות על נתיב נסיע \ אדום לבן ולשלם קנס מאשר לחפש חניה, כל עוד לא חינכו אותו לכבד אנשים וצרכים של אנשים אחרים. חוק ואכיפה הם סך הכל גורמים מרתיעים, אך ממש לא מחנכים.

 

חינוך מגיעה קודם כל מהבית. אחרי זה מבית הספר. אני את בית הספר סיימתי לפני כמאט 7 שנים, וכבר אז הבנתי שזה לא בדיוק מקום לקבל בו חינוך, כאשר מורה לא מצליח לנהל וללמד בכיתה של 20-30 ילדים וכל אחד עושה מה שבא לו. עצוב לי לחשוב מה המצב בבתי הספר היום.

 

אני הייתי בכמה וכמה ערים באירופה, ואני יודע ששם זה אחרת. ולכן אני יודע שזה אפשרי. איך להשיג את זה, אני לא יודע, כי שוב אני לא פסיכולוג או פדגוג. בתור התחלה, קמפיינים להעלת מודעות, הם לדעתי צד מבורך. וכן מה לעשות, זה חופר במוח, אבל הנא עובדה, אתה עדיין זוכר את אותו מיכאל הנגבי (מי זה באמת?) שטחן לך במוח.

 

אישית, אני חושב ששום דבר לא ישתנה פה אי פעם. גם אם יהיו פה את התשתיות הכי טובות. אבל זה אני, ואני מאוד מקווה שאני טועה.

עריכה אחרונה על ידי raiden
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

6 שנים עד שהוא זכה בתביעה. מעניין כמה זמן יעבור עד שיקבל את הכסף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תמיד יש שטחים מתים, תמיד יכול להיות עיקול או משהו שמסתיר לך או... (בקיצור, רואים שאין לך ניסיון).

איך נכנסים בהולך רגל?!

לפני כמה שבועות נכנסתי במישהו שרץ. יותר נכון, הוא נכנס בי.

הוא חתך באלכסון לנתיב אופניים, וצץ לפני כשאני ביציאה מבפנייה.

הוא הבחין בי ואני בו, אבל לאן אני אמור לזוז?! איך אני יכול לדעת אם הוא יישבור שמאלה או ימינה?!

אז עצרתי (כלומר, הייתי במהירות סבירה).

ואז הוא נכנס בי...

 

המפתח כאן הוא כמובן המהירות (או האיטיות) שלי.

אבל אפילו עם הזהירות הזו, תאונה קרתה.

 

 

2. איך תגביל קבוצות רכיבה?

קודם כל - בהגדרה/חקיקה?

ואחר כך - באכיפה?

 

אמת, אין לי נסיון. ועדיין בנאדם שנכנס לפארק עם אופניים צריך להיזהר פי כמה מאשר נסיעה על מדרכה (נניח...).

אני אגביל ע"י חוק שיאסור כניסה של קבוצות אופניים מאורגנות לפארקים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון. בהרבה מאד מקומות שבילי האופניים מסומנים על המדרכה, והם חוקיים לחלוטין. צריך להוסיף שהולכי רגל אירופיים לא דורכים על המסלולים המסומנים, למעט חציה על מעברים מסומנים, ובזהירות רבה. טוב, לא תמיד במעבר המסומן, אבת תמיד בזהירות, כמו חצית כביש. כמוכן יש הרבה שבילי אופניים יעודיים, ולהבנתי זה היה גם המצב בתאונה המדוברת.

 

השאלה היחידה לגבי החוקיות היא האם הסימון קיבל את אישור הרשויות הרלונטיות, כגון ועדת תמרורים עירונית.

הסימונים על המדרכה הם חוק עזר עירוני כמו שהממשלה החליטה שהסופרים בתל אביב יהיו סגורים בשבת ועיריית תל אביב החליטה שהם יהיו פתוחים.

לפי חוקי המדינה אסור לרכב על המדרכה.

הבעיה שלקחו מדרכות צרות והפכו את רובם לשביל אופניים ואז הולכי רגל צריכים ללכת בשורה אחד אחרי השני כי אין מקום לשניים על המדרכה.

 

אני יכול לעשות לכם סיבוב בתל אביב ולצלם לכם מדרכות שהחלק הקטן שמותר להולכי רגל עובר בתוך תחנות אוטובוס, עצים, לפעמים נעלם כי אין מקום להולכי רגל...

 

הנה עוד אחת עם שברים בכול הגוף בגלל רוכב אופניים ואין לה עם מי לדבר על פיצויים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4604624,00.html

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמת, אין לי נסיון. ועדיין בנאדם שנכנס לפארק עם אופניים צריך להיזהר פי כמה מאשר נסיעה על מדרכה (נניח...).

אני אגביל ע"י חוק שיאסור כניסה של קבוצות אופניים מאורגנות לפארקים.

 

מה זה "צריך להזהר"?!

זו אמירה נטולת תוכן מעשי.

מה זה "להזהר?"

 

לגבי החוק, מה זה קבוצה מאורגנת?

אם אני וחברים שלי מתארגנים לרכב ביחד, זו קבוצה מאורגנת?

איך תאסור על קבוצות להכנס לשטח ציבורי?

איך תאכוף את זה?

 

זו בכלל בעיה נפוצה?

 

סליחה, אתה סתם מקשקש.

אין שומדבר מעשי מאחורי מה שאתה כותב.

למעשה, זה תלוש מהמציאותת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Falou

 

תקנה 21 סעיף א) "כל עובר דרך חייב להתנהג בזהירות."

 

אם מדינת ישראל יכולה לנסח ככה תקנת תעבורה, אז נראה לי שמר Keyser יכול לעשות במונח "צריך להיזהר" שימוש.

אז נכון, סעיף א) הוא ההגדרה הנומינלית, והסעיפים אח"כ מנסים לפרט ברמה אופרטיבית, אבל עדיין הם משתמשים במילים כמו "זהירות" ו- "לא בקלות ראש".

בשביל זה יש בית משפט שיחליט בדיעבד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפסיק לחפש להתווכח ותענה לשאלות "האופרטיביות" שהעליתי.

 

אין שום משמעות "לזהירות" בלי פירוט, ואין שום משמעות למה ש-keyser כתב.

אי אפשר לאכוף "זהירות".

לתבוע חוסר זהירות בבית משפט, תמיד אפשר.

זה רק לוקח 6 שנים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה חושב? לחיות 6 שנים תחת לחץ ואי ודאות שהמאמצים והכספים שהשקעת ישאו פרי. שופט אחר יכל לזרוק אותו בטענה שהוא היה בשביל לרוכבים ולא על המדרכה. חוץ מזה, לו זה לקח 6 שנים, למישהו אחר זה יכול לקחת יותר. תוסיף על זה את העובדה שהבחור נכה, זה בטח לא מקל עליו ביום-יום.

כמו שכבר כתבתי, מעניין כמה זמן באמת יעבור עד שהוא באמת יראה את הכסף, או לפחות חלק ממנו.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, ובסוף התוצאה היא פסיקה של 630 אלף שקל לטובתו.

 

שווה 6 שנים

 

אתה מאבד את חוט המחשבה שלך.

זה בשביל פקחים, לרשום דוחות על אי זהירות כללית, לאכיפה בבתי משפט?!

 

הדיון לא האם תביעה במקרה של פגיעה משתלמת, אלא האם צריך וניתן לאכוף איסור על "רכיבות קבוצתיות" (מה שזה לא יהיה) בפארק.

אין שום קשר בין התגובה שלך לנושא עליו כתבתי..

 

אבל זה מה שקורה כשעסוקים בלתת תשובה מתחכמת לטקסט האחרון שנכתב, במקום להפעיל את הראש לגבי הסוגייה הנידונה.

קצת פחות לכתוב, קצת יותר לחשוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאחראי ראשי של פורם שאני מעוניין להמשיך לגלוש בו, אומר לי שאני "מתחכם", "מאבד חוט מחשבה" "לא חושב". אני אגיב כמו שאני אגיב לסייר-בוחן שהיה עוצר אותי על כביש שאני מעוניין להמשיך ליסוע בו.

 

אדוני צודק, אני מתנצל.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא הראשון שמנסה להסתתר מאחורי העובדה שאני מנהל פורום במהלך דיון, בשביל לא לענות לעניין.

כאילו יש לזה קשר ו/או שאני נוקט בצעדים מנהליים נגד משתמשים שאני מתדיין איתם...

 

להד"מ.

 

 

ושוב, אין קשר בין התגובה שלך לנושא שכתבתי עליו.

ואני מאוד אשמח להבין איך חובת הזהירות הכללית מאפשרת הסדרה של רכיבות אופניים בפארק הירקון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאחראי ראשי של פורם שאני מעוניין להמשיך לגלוש בו, אומר לי שאני "מתחכם", "מאבד חוט מחשבה" "לא חושב". אני אגיב כמו שאני אגיב לסייר-בוחן שהיה עוצר אותי על כביש שאני מעוניין להמשיך ליסוע בו.

כול עוד התגובות שלך לא חורגות מכללי הפורום אני לא צופה שתקבל על הראש.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...