Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדרת פקס במדפסת משולבת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה בשליחה/קבלה של פקס.

מדפסת משולבת (לקסמרק)

כשאני מחבר אותה לקו טלפון.

ניסיתי עם המפצל/פילטר שהגיע עם הכבל שלו - שכביכול מתחבר לadsl בפילטר של בזק.

ניסיתי עם פילטר של בזק.

(בשני המקרים אם אני מחבר טלפון רגיל אז יש רעשים בקו)

ניסיתי עם כבל טלפון רגיל (שמתחבר לקו) מחובר ל2 הפילטרים.

כלום לא עזר.

 

כשזה מחובר למדפסת אז הקו אוטומטית תפוס (וגם מפיל את הראוטר לכמה שניות, לא ברור לי מה הקשר עברנו מזמן את שנות ה90 שמי שהיה מרים את הקו היה מנתק לך את המודם - אגב אם זאת תקלה שלא אמורה להיות אז אני אביא לפה טכנאי של בזק שיפתור את השיט הזה)

 

איך פותרים את העניין?

כשאני שולח פקס אז הוא מחייג בלי הפסקה, כששולחים אליי פקס אז הקו תפוס.

 

בהגדרות פקס במדפסת לא מצאתי שום הגדרה שיכולה להיות קשורה לעניין.

 

אולי בגלל שהקו טלפון שלי הוא קו קל אז לא ניתן להשתמש בו כפקס?

פורסם

הקו הקל אינו מהווה בעיה - גם אצלי הפקס מחובר לקו קל, אבל הוא נפרד מקו ה-DSL, שמשמש גם לטלפון דיבור. כן, זה עוד קיים, כשיש הורים מבוגרים שלא מצליחים להבין שהיום סלולרי יותר זול מקוי). עם יש לך naded DSL מובן שהפקס לא יפעל, שכן קו כזה אינו מעביר דבר פרט ל-data.

 

אצלי הפקס המשולב הוא HP, והוא חייב להשתמש בכבל הייעודי שמגיע אתו, כבל בזק סנדרטי לא מתאים. מן הסתם גם אצלך מחוייב שימוש בכבל המקורי.

 

החשד שלי הוא שהפילטר שלך לא תקין, נסה פילטר (בזק) אחר. זה מסביר גם את נפלת ה-DSL.

 

נותרה רק שאלה אחת: האם המכונה המשולבת פעלה בעבר באופן תקין, ואם כן - על איזה קו? להורים שלי היה סיפור דומה, הפתרון היה החלפת המשולבת. כנראה שמשהו התקלקל במערכת של הפקס, כיון שכמדפסת\סורק היא עדיין תקינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקו קל זה לא הnaked. יש לי קו טלפון.

 

ניסיתי עם הפילטר/מפצל המקורי שהגיע עם המדפסת המשולבת ביחד עם הכבל שהגיע איתה.

ראיתי שזה לא עובד ניסיתי 2 פילטרים שונים של בזק. אותו הסיפור.

 

בכלל לא הבנתי למה יש התנגשות עם הראוטר?

מדפסת חדשה לגמרי, זה הניסיון הראשון לחבר את הפקס שלה.

יכול להיות שהכניסה או החומרה הקשורים לפקס פגומים?

פורסם (נערך)

לפילטר יש 2 יציאות, חבר את הפקס ליציאה של הטלפון בפילטר ולא ל-ADSL.

 

למדפסת יש 2 כניסות לכבל טלפון, חבר את הכבל מהפילטר של בזק אל הכניסה שמסומנת ב-LINE.

 

בכדי לבצע חיבור נכון, אתה תצטרך כבל טלפון אמריקאי ישראלי.

 

לא ממש הבנתי לאיזה פילטר שבא עם המדפסת אתה מתכוון.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

הייתה לנו במשרד בעיה מאוד דומה. גם כן קו קל עם adsl ופקס מחובר.

זה קרה במהלך שדרוג שבזק בצעו למהירות האינטרנט מ-10 ל- 100 מגה.

 

הטכנאי שבר את הראש בזמן ההתקנה למה יש לו ניתוקים באינטרנט ורעשים. בסוף מסתבר שהבעיה הייתה בפילטר.

הפילטרים הישנים של adsl לא מתאימים למהירויות אינטרנט גבוהות ויש פילטר חדש יותר לא זוכר את השם אולי vdsl.

בשניה שהטכנאי החליף פילטר לסוג החדש הכל הסתדר וכבר כמעט שנה עובד ללא בעיה.

 

בקיצור אם הפילטר ישן תקרא לבזק שיבדקו / יביאו פילטר חדש.

פורסם

טוב יצאתי טמבל, לא שמתי לב שיש מאחורה עוד כניסה לקו, בטעות חיברתי לרשת (כנראה בגלל זה היתה התנגשות עם הראוטר) ולא לקו טלפון.

saaaaaaaaay צדק, וכן התווכנתי למתאם, פשוט הוא נראה כמו הפילטרים של בזק.

 

תודה רבה על העזרה חברים!

×
×
  • תוכן חדש...