Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם חשבת שהתיקון לא יחזיק מעמד, עד מצב שהחתמת את התלקוח שאין אחריות שניה, ז"א שהבנת בעצמך שזה לא תיקון, זה ניסיון תיקון, ולכן כשלת.

ראה בזה שכר לימוד זעום, החזר ללקוח את כספו ולהבא למד לא לנסות לחסוך כסף ללקוח בגלל סיבות מוזרות כמו "אני מוכר את הרכב" או "אני זקוק לכסף כדי לבצע ניתוח לשינוי מין", זה לא מתפקידנו, תפקידנו הוא לתקן את הרכב כך שהתקלה לא תחזור, יהיה המחיר אשר יהיה, אם הלקוח לא יכול לעמוד בעלות התיקון, זו הבעיה שלו, אם אתה נותן ללחץ מצד הלקוח להשפיע על החלטותיך המקצועיות ולבצע תיקוני פלסטר, אז זו הופכת להיות הבעיה שלך.

 

בשורה התחתונה, זה סכום קטן שלא מצדיק אפילו את האנרגיה והזמן של פתיחת השירשור הזה מיצדך, החזר לו את הכסף, אחל לו כל טוב והמשך הלאה.

אורן

דנידין, קח את המלצתו של אורן בחיבוק אחד גדול וסגור את הפינה כפי שממליץ אורן.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא לא תובע אתי אלא רק מאיים לבנתיים

הוא לא בדיוק לקוח מזדמן אבל כזה שאשמח אם יקנה מאזדה וילך להציק לשכן שלי

תודה על ההצעה אבל אני לא מתכוון להחזיר לו את כספו וזה עניין עקרוני ושיטה

 

מה חשוב לי כרגע זה העניין המשפטי על המקרה כדי שאדע איך להתמודד עם מצבים כאלו מראש להבא

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה על ההצעה אבל אני לא מתכוון להחזיר לו את כספו וזה עניין עקרוני ושיטה .

 

מה חשוב לי כרגע זה העניין המשפטי על המקרה כדי שאדע איך להתמודד עם מצבים כאלו מראש להבא

 

משפט חכם שלמדתי:

 

חכם לומד מטעויות של אחרים,פיקח לומד מהטעויות של עצמו, טיפש,אינו לומד אפילו מהטעויות של עצמו.

 

תבחר אתה מי מהם אתה רוצה להיות.

 

באהבה.

אורן

פורסם

אורן זאת יופי של הצעה וגישה אני לא מזלזל בה אך אני לא מתכוון לאמץ אותה

אני לא מרגיש שבגלל זה אני נכנס לאיזה שהיא קטגוריה ואני עדיין לא חושב שעשיתי טעות מלחתחילה

בשל הזה אני חש שאני מתמודד עם סחטן שעושה עלי שיטת מצליח ויותר חשוב לי מהמקרה הזה זה להסיק מסכנות אופרטיביות למקרים הבאים ולאו דווקא למקרה הזה

פורסם

דני,

אם אותו לקוח היה מבקש ממך תיקון ארעי במערכת בטיחותית (כמו מע' בלימה), האם היית מסכים לבצע זאת אפילו בעד סכום כסף נכבד?

אני מניח שהתשובה תהיה: "בחיים לא!"

יתכן (אפילו סיכוי קלוש) שהתיקון שעשית היה יכול לגרום בצורה עקיפה גם לכשל בטיחותי...

כמו שאורן ואחרים כתבו, קח את זה כשיעור שעלותו היא שעה וחצי ש"ע.

 

ד"א, מההתרשמות שלי, בעיניי אתה ידוע בתור אחד שנמנה על "מגיני המוסכים" (תקן אותי אם אני טועה), אולי הפעם תהיה חכם או לפחות פיקח.

פורסם

הנחת אצבע במדוייק על התקלה וזה לא משהו של מה בכך.לעניות דעתי אתה זכאי לחייב (לפחות) על איתור תקלה בהתאם לזמן שנדרש לכך.

פורסם

אתה צודק, וסליחה.

 

לפי הבנתי אתה מכוסה מעל ומעבר. כתבת מה צריך לעשות, החתמת את הלקוח שהוא הוזהר בנידון, האחריות לא חלה על ענייני קורוזיה (כך גם בטלפונים ניידים, ובצדק)...

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

למייטב ידיעתי והבנתי מבחינה משפטית אתה מכוסה.

 

דוגמא למקרה דומה שבטוח קורה לכם במוסך לפעמים:

 

 

אני בא אליך למוסך עם כבל קלאץ' קרוע.

אתה מרכיב לי כבל חדש, יוצא לסיבוב, רואה שהקלאץ' קצת קשה.

 

אומר לי: הקלאץ שלך קצת קשה, רוצה להחליף?

 

אני אומר "לא, זה בסדר ככה".

 

אז אתה אומר שלא תוכל לתת לי אחריות על הכבל, ורושם הערה בחשבונית.

 

לדעתי זה בסדר גמור ומוסך מכוסה מהבחינה הזו.

 

 

פורסם

גם חניונים שכותבים בשלטים שהם אינם אחראים לכל נזק לרכב עדיין נושאים באחריות.

אז מה אם הם ציינו את זה שחור על גבי שלט, זה עדיין לא פוטר אותם.

דוגמאות:

http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/295/516.html

http://www.lawyer-lawyer.co.il/lawyers103847.html

 

תעביר את השרשור לפורום המשפטי.

פורסם

מחק פרטים מזהים והעלה צילום של כרטיס העבודה החתום. האם זה רשום גם בחשבונית? העלה את שניהם.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דעתי אתה בבעיה: תיקון צריך להחזיק פרק זמן סביר, החוק קבע 3 חודשים אחריות ונניח שחודשיים גם היו עוברים את מבחן הסבירות של בית המשפט, אבל אין לי ספק שיומיים אינם עומדים במבחן זה. בנוסף, אני משוכנע למדי כי גם החתמה של הלקוח על מסמך שאומר "אין אחריות לתיקון" לא תחזיק מים בבית משפט, כיון שאתה איש מקצוע שגבה כסף תמורת עבודה, והחוק מצפה שתעשה עבודה מקצועית ותיתן עליה אחריות - אני בספק אם הלקוח רשאי לוותר על האחריות המוענקת לו בחוק. אם היה מדובר ב"תיקון דרך" שמטרתו להחזיק מעמד עד למוסך הקרוב היה מדובר בסיפור אחר, אבל להבנתי זה לא המצב.

פורסם

זא לא כ"כ חד משמעי, מכיוון שכמו שכבר נכתב כאן בוצעה עבודת אבחון ואיתור התקלה ועל זה מגיע תשלום לבעל מקצוע בלי שום קשר לאחריות.

 

רכב הגיע עם תקלת גיר, מכונאי חפר וגילה מה הבעיה, נתן דיאגנוזה והציע דרך תיקון.

 

מישהו צריך לשלם לפחות על החלק הזה.

 

רק על בדיקת סורק גובים 200 ש"ח, ונגיד עוד חצי שעה שעה של עבודת פירוק והגעת לסכום שחוייב.

 

 

פורסם

במקרה כזה הלקוח צריך לתת לך הזדמנות לעשות את התיקון שוב ולקיים את החוזה בינכם :

 

למרבה הצער, "התיקון" אינו תיקון אלא פלסטר שנועד בפירוש להשחיל רכב פגום לקונה תמים :

 

זה לופ שכזה, יש על כך תשובה מפורשת ומלאה שהייתה פותרת לשניכם את הבעיה,

 

אבל כאן אני יכול לכתוב רק תשובה ארעית,

 

וכמי שמכבד את עצמו לא אעשה זאת.

The first one to get angry loses


×
×
  • תוכן חדש...