Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

חברתי קיבלתי מכונת כביסה יד 2 שהייתה אמורה להיות תקינה.

כשמנסים להפעיל אותה, שומעים תקתוק מהלוח פיקוד אך היא לא נכנסת לפעולה כלומר לא מתחילה להזרים מים.

אחרי 2-3 דק, נורות "בפעולה" ו"מוכנה" מהבהבות.

צינור מים תקין, נראה שהדלת נסגרת בצורה תקינה כי אחרי ההפעלה היא ננעלת ולא ניתן לפתוח אותה עד הכיבוי.

רוב התקלות באינטרנט שמצאתי זה ששלושת הנורות דלוקות ואז יש בעיה במנוע\לוח פיקוד. ולא מצאתי תקלה ששני הנורות מהבהבות.

אני חושד בכיוון של ברז חשמלי לא תקין+מנגון דלת, מישהו התנסה ומכיר?

את הברז אנסה לבדוק עם פלוק, הבנתי שההתנגדות צריך להיות מעל 1000 אוהם, נכון?

 

אודה להכוונה

 

המכונה היא בוש WFL2060

פורסם

המכונה עמוסה? לבוש יש נטיה להיות בררנית במשקל ובאיזון, ואם הכביסה רבה מדי או בחלוקה לא מאוזנת המכונה לא תפעל אלא תראה מעין ציור של אמבטיה על מסך הבקרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זו ככל הנראה תקלה במנוע.

קרה לי בדיוק עם מכונה של בוש. סיכוי סביר שזה רק דורש החלפת פחמים במנוע,

ואז זה כמה עשרות שקלים, בהנחה שיש לך ידיים טובות ותוכל להחליף לבד.

אבל יכול להיות שזה כרטיס פיקוד דפוק, ויכול להיות שזה שניהם יחד. בקיצור,

ככל הנראה רק בניסוי וטעייה תוכל לדעת.

פורסם

תודה על התשובות

1) המכונה ריקה

2)

אמנם זאת לא אותה מכונה אבל אבדוק את הסרטון תודה.

3) עפי מה אתה קובע שהפחמים תקולים? האם קודם לא צריכה להיום זרימה של מים מהברז החשמלי ורק אחכ המנוע?

נשמע שהכרטיס פיקוד שולח אות (ישנו קליק)

פורסם (נערך)

זה בדיוק מה שהיה אצלי. ככל הנראה מזוהה תקלה במנוע, וזה מה שמונע את תחילת זרימת המים.

אתה שומע קליק, אין זרימת מים, ואחרי דקה שתיים שלושת המנורות מהבהבות.

הטכנאי שהיה אצלי בזמנו קבע שזו תקלת מנוע, והמנוע צריך ללכת לשיפוץ. אני ניסיתי לפרק את המנוע,

ותוך כדי דפקתי עליו. לפרק אותו לא הצלחתי, אבל המכונה חזרה לעבוד לעוד כמה חודשים.

ההנחה היתה שאלה הפחמים של המנוע, ושהדפיקות הזיזו אותם טיפה, ונתנו לה עוד כמה חודשי חסד.

בזמנו ניסיתי להחליף את הפחמים, אבל זה לא עזר, למרות שפרקתי אותם והם היו גמורים.

יכול להיות שבפעם השניה גם הכרטיס נדפק. יכול להיות שאני הרסתי איזה מגע או משהו בסגנון,

בכל זאת מדובר במכונה בת 11 שנה...

אני אומר שתנסה את הפתרון הפשוט, ותראה אם זה עוזר. אם אתה יכול לפרק את המנוע,

ואתה מאיזור המרכז, יש חנות חלפים למכונות כביסה ברחוב קיבוץ גלויות בת"א. הם יבדקו לך

את המנוע, ואם זה רק פחמים יעלה לך 40-70 שקל, תלוי אם אתה רוצה חלק מקורי או לא.

גם מנוע משופץ עולה אצלם איזה 300 שקל, ככה שזה לא נורא.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

מגניב שגם לך הייתה אותה תקלה, אותו דגם גם?

בחמישי אבדוק את המנוע פחמים והברז ואעדכן.

 

תודה

פורסם

עדכונים-

נבדק המנוע+ פחמים תקין

נבדק גוף חימום תקין

נבדקה משאבת מים תקין

נבדק ברז חשמלי סלונואיד תקין

נבדק החיישן של הדלת תקין

ככל הנראה הפיקוד נדפק והמכונה הולכת לפח

×
×
  • תוכן חדש...