Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש רכב, ובשיטוטים במגרשים מצאתי i10 שנראית מעניינת, הרכב נראה טוב, המחיר (כמובן בגלל ההשכרה) ממש טוב. השאלה שלי היא כזו - בהנחה שהבדיקה יוצאת תקינה, האם כדאי לקנות מהשכרה, או שכדאי לפסול על הסף את כל הרכבים האלו? מה שמדאיג אותי זה הסחירות של הרכב בעתיד. האם למכור רכב כזה בעתיד זה קשה (וכמובן שצריך להוריד במחיר אבל זה בסדר כי גם בקניה המחיר היה נמוך), או שזה בכלל משימה בלתי אפשרית ולכן כדאי להתמקד ברכבים פרטיים או ליסינג?

 

תודה

פורסם

הכול תלוי במצב הרכב, במחיר הרכב, בתחזוקה ובבדיקה שלו.

יש גם רכבי השכרה במצב טוב, החסרון זו התדמית שיש עליהן ולצערי הרב היא מוצדקת - רכבים שקורעים אותם והורסים אותם, כי לאנשים לא ממש אכפת מהרכב.

השאלה מה ההפרש בין רכב השכרה לבין רכב פרטי בעל נתונים דומים או טובים יותר?

 

יכול להיות ששווה להכנס לאחת מחברות הטרייד אין הגדולות (קרסו טרייד אין, כלמוביל טרייד אין וכו') ולבדוק האם יש להם יונדאי i10 למכירה, סביר להניח שאצלהן תמצא עסקה טובה יותר לרכב שמור יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הכל תלוי כמה זמן אתה מחזיק את הרכב,ככל שתחזיק יותר שנים את הרכב משמעות ההשכרה תרד ביחד עם המחירון.

בכללי I10 יש שפע לכן אין באמת סיבה ללכת לחברות השכרה אלא אם המחיר באמת משתלם.

פורסם

לא יודע לומר לך אם זה כדי או לא,

 

אבל אני יכול להגיד לך שקנינו מונדאו 2007 מהשכרה, מצב מכאני מושלם (לא פחות),

 

אבל מצב פנימי על הפנים. (יש יותר מסטיקים מריפוד)

פורסם

הייתי מוכן לקנות רכב מהשכרה רק אם מדובר באקזמפלר שמור במיוחד (ויש כאלה) + הנחה פגז = 20-27% ממחיר מחירון.

 

אם אתה קונה את הרכב כדי להחזיק אותו לשנה, אז תוותר - אבל אם אתה הולך להחזיק אותו ל-3-4 שנים, אז זה בהחלט אפשרי - המחירון של רכבים בני 6-7 הוא נמוך גם ככה, אז אין פה הרבה מה להפסיד גם אם תצטרך להוריד עוד קצת מהמחירון בעת המכירה.

פורסם

שלום דודו,

 

אני לא חושבת שאתה צריך לפסול שום דבר על הסף. אם מה שמטריד אותך יותר מכל זה עניין הסחירות אז דווקא בנושא הזה אתה יכול להיות רגוע, שכן היום בדרך כלל אפשר לקבל התחייבות לטרייד אין עתידי כך שתמיד תדע שיש לך רשת ביטחון ולא "תיתקע" עם הרכב שנים.

מעבר לזה, כמו שכבר הבנת, יש רכבי השכרה במצב מצוין שנמכרים במחירים טובים ורכבים כאלו בהחלט יכולים להיות עסקאות כדאיות למדי. כמובן שכמו בכל רכישה של רכב משומש חשוב לבדוק את ההיסטוריה של הרכב ולבצע בדיקה מקיפה לרכב כדי לאתר ליקויים או תאונות, אין כאן שום דבר שונה.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

שלום

אני מחפש רכב, ובשיטוטים במגרשים מצאתי i10 שנראית מעניינת, הרכב נראה טוב, המחיר (כמובן בגלל ההשכרה) ממש טוב. השאלה שלי היא כזו - בהנחה שהבדיקה יוצאת תקינה, האם כדאי לקנות מהשכרה, או שכדאי לפסול על הסף את כל הרכבים האלו? מה שמדאיג אותי זה הסחירות של הרכב בעתיד. האם למכור רכב כזה בעתיד זה קשה (וכמובן שצריך להוריד במחיר אבל זה בסדר כי גם בקניה המחיר היה נמוך), או שזה בכלל משימה בלתי אפשרית ולכן כדאי להתמקד ברכבים פרטיים או ליסינג?

 

תודה

פורסם

אני באופן אישי החזקתי גטס 2008 מהשכרה לשנה וחצי, נרכשה מאלדן.

מבחינת מכניקה הרכב היה אחלה, לא היו איזושהן תקלות מיוחדות, ודברים קטנים שהיו הוחלפו באחריות (יוניט ברקס הסוררת, תושבות מנוע וגיר).

מבחינת תא הנוסעים הרכב היה שלם, בחלק הקדמי היה אחלה, מאחורה היה סבבה אך לא יותר, ראו שזה רכב השכרה, הרכב שלי באותו גיל שהגטס נרכשה (שנתיים וחצי) ותא הנוסעים שלם לגמרי וכמובן ללא לכלוך על הריפודים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בד"כ נוהגים להציג פה רכבי השכרה ככאלה ששימשו רק צעירים, משפחות עם ילדים אובר-פעלתנים או כרכבי שעבדו קשה בשטח וכדומה.

יש גם לא מעט רכבי השכרה שמשמשים בעיסקאות השכרה תפעולית שמשעותה השכרה לטווח ארוך, סוג של ליסינג אבל בדרך כלל למקסימום שנה, קרוב משפחה שלי קיבל רכבים כאלה במשך כמעט 7 שנים ממקום העבודה, הוא נסע המון, סביב 80 אלף קילומטרים בשנה ולכן הרכב שלו היה מוחלף כל חצי שנה בערך ומספר פעמים שניגשתי איתו לקבל את הרכב החדש ושאלתי מה יעלה בגורלו של הישן הנציג אמר שהרכב יוצא מיד למכירה.

אני לא הייתי פוסל השכרה על הסף בכפוף לבדיקה במכון בדיקה והתחייבות של חברת הליסינג לתקן את הריג'קטים ולהעניק אחריות מסויימת.

מה שכן, הייתי פוסל רכבי השכרה שלא נמצאים אצל אחת מחברות הליסינג וההשכרה, כלומר מגרש ד.ד ובניו בע"מ מציע למכירה רכב ישירות מהשכרה - חשוד לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...