Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יכול לקנות מצלמת רכב ובזמן החניה לחבר אותה למטען נייד חזק של חברה מוכרת, את החישוב של כמה MAH לקנות מישהו אחר יצטרך לאמר לך, רק אל תשכח להטעין את המטען ביום ובלילה להדליק את המצלמה.

שים לב שתצטרך מצלמה איכותית יחסית כדוגמת המוביוס כדי שתחזיק המון זמן למשך כמה ימים/שבועות/חודשים עד השריטה הבאה של השכן.

 

צ'יפופו חפש בגוגל "אזעקת ביפר רב בריח", נמצאת אצל המון אנשים, מקבלים שלט דיגיטלי עם שרטוט של רכב וכשיש התראה הוא מראה לך על גבי השלט מאיזו נקודה ההתראה.

[ATTACH=CONFIG]400532[/ATTACH]

 

לשים מצלמה בתוך האוטו לא תעזור לא ממש, רק אלא אם שורטים לו את המכסה מנוע. גם אם הוא היה שם בזוויות שונות הם היו מנסים לצאת מהזווית צילום.

 

מצלמת אבטחה איכותית שתכסה את כל שטח האוטו זה הפתרון היחיד, ממליץ לך בהקדם האפשרי שלא תשלם עוד על תיקוני שריטות

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שתי בעיות :

איך אני מתקין מצלמה במקום אופטימלי שיקלוט לי עד לבית ? (קומה 2).

וכמובן , איך אפשר לרשום בטאבו חניה שתהיה על שמי ושמורה לי .

תודה.

פורסם
אתה יכול לקנות מצלמת רכב ובזמן החניה לחבר אותה למטען נייד חזק של חברה מוכרת, את החישוב של כמה MAH לקנות מישהו אחר יצטרך לאמר לך, רק אל תשכח להטעין את המטען ביום ובלילה להדליק את המצלמה.

שים לב שתצטרך מצלמה איכותית יחסית כדוגמת המוביוס כדי שתחזיק המון זמן למשך כמה ימים/שבועות/חודשים עד השריטה הבאה של השכן.

 

צ'יפופו חפש בגוגל "אזעקת ביפר רב בריח", נמצאת אצל המון אנשים, מקבלים שלט דיגיטלי עם שרטוט של רכב וכשיש התראה הוא מראה לך על גבי השלט מאיזו נקודה ההתראה.

[ATTACH=CONFIG]400532[/ATTACH]

 

 

תוכל בבקשה לרשום את הסוג של הביפר שאתה קנית וכמה עלה לך?

 

תודה מראש:)

פורסם
שתי בעיות :

איך אני מתקין מצלמה במקום אופטימלי שיקלוט לי עד לבית ? (קומה 2).

וכמובן , איך אפשר לרשום בטאבו חניה שתהיה על שמי ושמורה לי .

תודה.

 

לא כדאי שתתייעץ עם חברה/אדם שמתעסק בהתקנה של מצלמות אבטחה? לבן דוד שלי שרטו את הרכב פעמיים ומאז [כמוך] החליט להתקין מצלמת אבטחה.

הוא גר בקומה האחרונה בבניין רב קומות, הרכב חונה בחניית הבניין והמקליט/DVR נמצא אצלו בבית.

 

מה שמצחיק הוא שכבר שנה וחצי בערך עברה מאז שהתקין את המצלמה ואף אחד לא נגע ברכב מאז, אז אולי מצלמה דמה היא הפיתרון? :roll:

פורסם
לגבי אזעקת ביפר, מומלץ ביותר של crimestopper. מגיע עם גלאי זעזועים דו-שלבי ושלטים מעולים ולא כמו הצעצוע של רב בריח.

מה הכוונה בדו שלבי?

מתריע, לפני הודעה לביפר?

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

גלאי דו-שלבי:

שלב א' - במקרה של מכה קלה לרכב - 6 ציפצופים קצרים + התראה לביפר

שלב ב' - מכה חזקה - הפעלת האזעקה למשך חצי דקה + התראה לביפר

ניתן כמובן לכוון את הרגישות של שני השלבים.

עריכה אחרונה על ידי syaron24
פורסם (נערך)

Crimestopper עם יש לי כבר מ-94, עוד הרבה לפני לרב בריח התחילו לייצר אזעקות.

יש להם אזעקות ממש טובות, כולל הגנה מחטיפת רכב - במקרה כזה הרכב ימשיך לנסוע, ולאחר דקה תפעל האזעקה,

וייכבה המנוע אוטומטית.

לאשתי התקנתי לפני מספר שנים אזעקת ביפר רב בריח (לא היה לי זמן להמתין למשלוח), לאחר כשבוע נשבר ה-LCD מישיבה - משהו שלא קרה לי עדיין באזעקות של CRIMESTOPPER.

דבר נוסף, הסוללה שם הצריכה החלפה כל מספר ימים - באזעקה שלי סוללה מחזיקה הרבה זמן (לא זוכר בדיוק כמה), ובדגמים החדשים יותר הביפר הוא עם סוללה נטענת.

עריכה אחרונה על ידי syaron24
פורסם (נערך)

בשביל לפתוח את הרכב, אני איהיה חייב ללחוץ על השלט של הרב בריח או מה שהצעת? כי אצלי השלט והמפתח מובנים ביחד, יש קפיץ בשלט שאני לוחץ וקופץ המפתח.

השאלה אם אני מתקין דבר כזה, הוא מבטל את השלט המקורי?

עריכה אחרונה על ידי shlomifr
פורסם

בכל 3 הרכבים שהתקנתי עד עכשיו לא היה שלט בנוי במפתח כך שלא הייתה בעיה.

אני מאמין שאם מתקינים אזעקה ברכב עם שלט מקורי, אז חייבים בעצם גם את שלט האזעקה (שגם פותח כמובן את הדלתות)

כך שהשלט שבמפתח בעצם אין לו שימוש.

בכל מקרה זו שאלה טובה מכיוון שאני מעוניין גם להתקין כזו בפאסאט שלי שגם שם ישנו שלט במפתח ולכן

שלחתי מייל לתמיכה הטכנית שלהם.

אחזור לעדכן בעוד מספר ימים.

פורסם

הרב בריח בעקרון יכול לבטל את הצורך בשלט המקורי.

הכל לפי דרישת בעל הרכב. בכל מקרה אין מנוס מנטרול האזעקה ע"י שלט הביפר. האם הביפר גם יפתח את הדלתות זה כבר להחלטתו של בעל הרכב.

 

מניסיון של שנה עם הביפר, אני מבסוט.


×
×
  • תוכן חדש...