Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הכבוד שאתה רוכש לי אבל דבר אחד בטוח, לא ראית אותי ולא את העבודות שלי אצל אלטר. (מהסיבה הפשוטה שבחיים לא הייתי אצלו בסדנה )

ולכן אצטט אותך "לפעמים לא כדאי לפתח טענות שאינן נכונות"

כמו שכולם כאן הבינו ואתה לא (אולי כי אתה עו'ד ואתה אוהב להתפלפל או מסיבה אחרת) הסרת מרקם תפוז נעשית בעזרת שלייף סבון, אך אין זה אומר שאם מישהו עשה לך שלייף סבון על הרכב בוודאות עשה זאת על מנת להסיר מרקם תפוז. מקווה שהבנת! בדיוק כמו שהמושג פוליש לא מעיד על הסרת שריטות במאה אחוז. נכון שלא תגיד שכל תחנת דלק עושה פוליש ווקס ב500 ש'ח? הרי ברור לך שיש הבדל (אני מקווה מאוד)

פורסם

אם כך, אני לוקח את מילותי בחזרה. אין לי כבוד אליך.:lol: כנראה שהתבלבתי בינך למישהו אחר מהפורום שמשכיר אצלו מקום לעבודות.

מה שכן, אני מסוגל להודות בטעות ולא מתפתפל בכל מיני דקויות. אתה, בניגוד אלי, ממשיך לטעון לצדק עמך. דיברנו על שלייף סבון ואמרת שלא עושים. אני הבאתי 4 דוגמאות שכן. עכשיו אתה מתחיל לרדת מהעץ וקורא להגיון הקהל שכולם מבינים שזה לא שלייף סבון. בעצם כן, אבל מסוג אחר ויש הבדל. אולי יש הבדל, אבל גם תחנת דלק וגם דיטיילירים כמו יעקב ויבגני עושים תכל'ס אותו דבר. רק ברמה שונה לחלוטין ועם חומרים אחרים. עדיין. הפעולה היא אותה פעולה. גם פוליש וגם שלייף סבון כשמו כן הוא.

ברור לי לחלוטין שאתה עדיין תשאר בשלך, לכן, ברשות הנוכחים, אני פורש מהדיון שהפך לחסר תועלת.

×
×
  • תוכן חדש...