Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

התעניינתי קצת ברכב הנ"ל שנת 2011 מנוע 1.4 ושמתי לב שלא חסר לו סוסי פוני(109) גם אם הוא 1.4.

השאלה שלי האם הוא הכוח של הרכב שווה לכוח של רכב עם מנוע 1.6 לדוגמא מזדה3 2011?

גם חוות דעת כללית תתקבל בברכה... או המלצות למנוע 1.6 לדגם הזה.

 

מחיר מומלץ לצרכן לרכב אחרי ליסינג/השכרה?.

תודה מראש.!

פורסם

ה-1.6 עדיף משמעותית.

ה-1.4 מרגיש חלש ועייף וכל ניסיון לחלץ ממנו מעט ביצועים יגרור הורדת הילוך והרבה רעש אבל לא הרבה התקדמות.

פורסם

הוא יהיה פחות חלש מ1.6 כמו מזדה,עדיף באמת לחפש אחת עם מנוע 1.6

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום לכולם.

התעניינתי קצת ברכב הנ"ל שנת 2011 מנוע 1.4 ושמתי לב שלא חסר לו סוסי פוני(109) גם אם הוא 1.4.

השאלה שלי האם הוא הכוח של הרכב שווה לכוח של רכב עם מנוע 1.6 לדוגמא מזדה3 2011?

גם חוות דעת כללית תתקבל בברכה... או המלצות למנוע 1.6 לדגם הזה.

 

מחיר מומלץ לצרכן לרכב אחרי ליסינג/השכרה?.

תודה מראש.!

 

על פניו, זה רכב שזכה להצלחה מסחררת במזרח אירופה ושם כבר נמכרת הגרסה החדשה שלו (לאחר מתיחת פנים). אבל, אישית לא כ"כ אהבתי את הרכב (נהגתי כחצי שנה בדגם ה-PREMIUM). ההגה מאוד קל, רגיש לכל תזוזה, הכל מרגיש זול, אין אפילו בטנה במכסה תא מטען, כיול המתלים לצד הרך ביותר בשילוב עם צמיגים עם חתך נמוך העבירו כל אבן ובור על הכביש ישר לתוך עמוד השדרה! לא נעים.

הצד החיובי זה מנוע 1600 די נמרץ (לא נהגתי ב-1400 ולא יכול לשפוט) ואבזור לא רע. הדגם הפשוט נראה נורא משעמם לטעמי.

×
×
  • תוכן חדש...