Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נקישות מוזרות במצב P - גיר AL4


ירחמיאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הרכב עבר 100 אלף, בגיר לא נגעו מעולם (חמסה חמסה, ראש של דג, פרסה של סוס) והדגם הוא פיז'ו 307 מנוע בנזין 1,6.

לאחרונה ולא תמיד, כאשר אני מסיים נסיעה ומעביר הגיר למצב P, אני שומע נקישות חלשות אבל מהירות מכיוון הידית. הן נעלמות לבד.

למותר לציין שהגיר מתנהג כרגיל, כאילו כלום ומעביר הילוכים באופן חלק.

האם להתיישב ולשתות כוס מים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העזר באדם נוסף, ועדכן מה מצב תפקוד אור הבלם ברכבך (אמור לפעול בלחיצה קלה על הדוושה.

 

*כדאי לסדר את הדרוש ללא כל קשר לגיר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העזר באדם נוסף, ועדכן מה מצב תפקוד אור הבלם ברכבך (אמור לפעול בלחיצה קלה על הדוושה.

 

אוקיי, ואז מה? מה אני אמור לראות ואיך לקשר לנקישות? כלומר, אני מניח שכאשר אלחץ על הבלם - האורות של הבלמים ידלקו מאחור, אז למה לשים לב?

תודה עבור העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאת בורר ההילוכים ממצב P מתאפשרת רק בלחיצה על הברקס, ההשערה של החברים היא שיש בעיה במנגנון הזה, ולכן ההצעה שלי היא שתוודה את תקינותו, אחר כך תחזור לעדכן.

 

ככל הנשמע, הנקישות הן מהסולונואיד שמונע את העברת בורר ההילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...