Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, רציתי לדעת מה אתם חושבים על זוג הקומפוננט של פוקאל

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=5711

דגם R165S2

 

עוד שאלה, האם זה משמעותי אם הקומפוננט יהיו מורכבים על הדלתות האחוריות?

דרך מגבר בזמן שהקידמים יוגברו מהמערכת המקורית.

 

המתקין עשה לי עבודה הפוכה קצת, מקצועי אבל כנראה לא הבין מה אני רוצה

והוא חיבר לי את המגבר לרמקולים האחוריים

אני רציתי לשים את הקומפוננט מוגברים מהמגבר בקדימה

ומאחורה לשים את המקוריים של הרכב שיוגברו מהמערכת המקורית

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי drvm
טעות בכותרת
פורסם (נערך)

סט מסידרת האודיטור שהיא סידרת הכניסה של פוקל

זה סט שאינו דורש הגברה סט בסיסי טוב ,אבל הייתי משקיע עוד קצת והולך על ה Focal 165AS

החדש מסידרת האקסס ,סט משמעותית טוב יותר.

 

כן זה משמעותי סט קומפוננט אמור להיות מותקן בדלתות הקדמיות ומוגבר אם אפשר

במצב הנוכחי אם כבר יש לך מגבר ,הייתי שוקל להתקין סט קדמי ולחבר את שני הסטים בחיבור מקבילי 2 אום סטריאו למגבר.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
×
×
  • תוכן חדש...