Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אוטו לפני כמה חודשים

רציתי להחליף ג'נטים ופתאום אני מגלה שבכל גלגל ישנו בורג בטחון שמצריך בוקסה מיוחדת לפתיחתו,יצרתי קשר עם המגרש שיצר קשר עם הלקוח שמכר להם את האוטו,וכמובן הוא אמר שזה אמור להיות באוטו,ועכשיו אני תקוע ולא יודע מה לעשות.

אני מצרף תמונה וזה הבורג מצד ימין

IMG-20140907-WA0002.jpg

לא יודע מה לעשות

מדוכא עד הסוף

נא עזרתכם

פורסם

במקרה הנ"ל תנסה עם ג'אפקה,לדעתי יש מקום שהיא יכולה להנעל עליו ולפתוח אותו.

אם לא תסתדר אנחנו מסוגלים לפרוץ את הבורג בתשלום בסניף בת ים

פורסם

אל תנסה עם פלייר! אתה יכול להרוס את הראש ואז בכלל לא תצליח לפתוח. תחפש במקומות שמוכרים גאנטים ימכרו לך בוקסה מתאימה זה לא יקר

volkswagen polo 2009 - כיום

צבע כסף, 1400 נפח מנוע, 80 כוחות סוס :)

פורסם

לפי התמונה זה פולקסווגן?

תנסה באחד המוסכים המורשים

כמו כן,

יש משווק צמיגים גדול של בריג'סטון קרוב לסלקום בחוצות אולי הוא יוכל לעזור לך.

פורסם

יש מפיץ גדול של בריג'סטון מהצד השני של לב המפרץ ברחוב המוסכים(לא סגור על השם)

נראים כמו חבר'ה מאוד רציניים

אני הייתי ממליץ לך לשאול שם

פורסם

תתחיל בחיפוש יסודי באוטו בכל התאים. כולל מאפרה, ערכת החלפת גלגל וכו'.

אולי זה כן נמצא באוטו...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...