Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקסה חדשה / משומשת במידה דומה.

שתיישב טיפה בלחץ. ואז פטיש תלביש אותה פנימה.

ואז לפתוח רגיל עם ידית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בשום אופן לא לנסות עם בוקסה רגילה. הצורה היא כזאת במיוחד שבוקסה רגילה לא תתפוס אותה.

אם ברגי הנעילה לא מקוריים, תחפש פנצ'רמאכר רציני שיפתור לך את הבעיה.

ולמי שרוצה להתקין בוקסות נעילה - תמיד לקנות מקוריות מיצרן הרכב. ככה אפשר להזמין מפתח חלופי.

הלא מקוריות ידועות באמינותן המפוקפקת.

 

דבר אחר, אתה נוסע כמה חודשים עם רכב בבעלותך ועוד לא פרקת את הגלגלים לבדיקת רפידות והחלפת נוזל בלמים? זה עושים בשבוע הראשון.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

amosbmw - מצד שני כל אחד יכול לקנות מהיצרן "מפתח חליפי" ולפתוח את הבורג שלך לא ככה?

אולי עדיף לקנות לא מקורי אבל צורה שתהיה נדירה יותר?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

תחפש אולי בעלי VAGIT ואולי בפורום VAGIT מישהו עם סט כמו שלך.

על פניו נראה שגם מפתח צינורות יפתח את זה (לא ניסיתי לא על אחריותי)

פורסם

נכון שכל גנב יכול להזמין את המפתח, אולם הגנב הממוצע לא מצויד במספר הקוד הנכון ויעדיף לעבור לרכב הבא שהג'נטים שלו לא ממוגנים. כל שאלה של מיגון היא תמיד פשרה בין נוחיות השימוש של הבעלים לקשיים שמערימים על הגנב. להבהרה, אם תשים ארבעה סנדלי דנוור ותפרק את גלגל ההגה אני בטוח שלא יגנבו את הרכב שלך אבל גם לך לא יהיה כח להוציא אותו מהחניה. באופן דומה אם אתה שם בוקסת נעילה מסוג ז' וברגע האמת כשיש לך פנצ'ר בכביש הערבה ואי אפשר יותר לפתוח, סידרת רק את עצמך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

נתנו לך 3 שיטות לפתוח את הבוקסה המסכנה הזו.

 

ג'בקה גדולה/ מפתח צינורות במידה ויש לך מקום לתפוס ולא לסרוט את הגאנט.

או

לרתך לבורג צינור ולפתוח (אפשרי !! וכך פותחים ברגים עם ראש אכול )

או

לקחת בוקסה רגילה אבל במידה טיפה קטנה ממה שנכנס.ולתת לה כמה מכות שתתישב על הבורג ותפתח אותו.

 

 

מנסיון.

את 2 ואת 3 עשיתי. שניהם עובדים

 

את 1 לא ניסיתי על רכב. אבל על ברגים אחרים כן.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

ממליץ בחום להיפטר מהברגים/אומים האלו ולשים רגילים. נתקעתי פעם אחת עם תקר וגיליתי שבעצם הבוקסה המיוחדת לא יושבת טוב מספיק כדי לפתוח בכוח ידנית. אז נאלצתי לחכות לחבר שיביא לי מפתח גלגלים חשמלי שכן הצליח לפתוח. ואז הזמנתי מהיבואן ברגים רגילים וזרקתי את המתחכמים.

פורסם

ואז הוא מהר מאוד ימצא את האוטו על בלוקים.

כ״כ אצלי 11 שנים עם הברגים ה״מתחכמים״ נפתחים מצויין...

:lol: פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת :lol:
×
×
  • תוכן חדש...