Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מבין. עשית את הבדיקה ורכשת את הרכב. אתה מגיע לבדיקה הבאה והופ! מודיעים לך שהסוללה לא תקינה והם לא מוכנים להרחיב לך יותר את האחריות. אכלת אותה. מבין?

מצד שני אם תיגש לעשות את הבדיקה קצת לפני שגמעת 15K ק"מ, הם לא יוכלו להגיד שזה לא מכוסה באחריות כיוון שהיא עוד לא פגה והם יכולים רק להאריך אותה או לתקן. זה כבר יכול להיות סיפור אחר. רק צריך להקפיד לא לחרוג.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

לא, אני לא מבין , יש לך אחריות על 15K קילומטר או שנה , הקודם, למה שתשכח לבדוק לפני - תדביק לך מדבקה קטנה, במקום שיהיה מול עיניך, באיזה קילומטר תצטרך לבדוק שוב בשביל להאריך את האחריות ושלום על ישראל, זה באמת שטויות .

פורסם (נערך)
מנושא הקרינה הייתי מודאג פחות. ראשית לא הוכח שיש בזה סיכון של ממש. שנית, לא הוכח שבפריוס יש יותר מברכב רגיל. למעשה, אישית, אני צמוד כל היום למחשבים, סמארטפון, אוכל מזונות שמכילים כימיקלים ולא נראה לי שהרכב ההיברידי זה מה שיהרוג אותי. אם כבר, פליטת המזהמים של מנוע רגיל גבוהה יותר. אני לא רואה שום סיבה שמנוע חשמלי או סוללה יפיקו קרינה אלקטרומגנטית מזיקה במיוחד ומה שכן נפלט אמור להתפזר במרחב כל כך טוב שבמושב כבר לא יהיה כלום.

.

תקנה/תזמין מודד ותראה שזה לא נכון. אני מדדתי בפריוס במושב האחורי קרינה שהיא גבוהה משמעותית מרכב בנזין. לא יודע מה זה בדיוק אומר , אבל זה נושא שנלעס כבר בשרשור אחר. אל תאמין תמיד למה שהיצרן מספר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

עם איזה מכשיר מדדת, מה הממצאים שלך? אני יושב כרגע על ספה שמתחתיה מוסתר נתב אלחוטי כשהמחשב הנייד על הברכיים שלי ומחובר לאינטרנט. למעשה אני מעביר דרכי את כל הקרינה הזו, ואני מבטיח לך שהיא בעוצמה הרבה יותר גבוהה ממה שאפשר למדוד במושב האחרוי של הרכב שלי. האם השתמשת פעם באוזניות? האם נשמת פעם בתל אביב? אלה שטויות במיץ.

 

בו נניח לרגע שכן יש קרינה אלקטרונמגנטית ברכב. האם זה אומר שהיא גורמת לסרטן? האם הוכך באופן חד משמעי שטלפונים סלולריים גורמים לגידול במוח? לא! לכן הם חוקיים. האם כל מי שמעשן מת מסרטן ריאות? והאם סרטון ריאות מופיע רק אצל מי שמעשן?

אין לנו מושג בחצי מהדברים האלה ואנחנו ניזונים מפירורי מידע לא מבוססים. במסגרת השירות הצבאי שלי אכלתי הרבה יותר קרינה ועדמתי על יד משדרים שמפיקים אותות בעוצמה של קילוואטים בודדים לאוויר (KW), כלומר מסוגלים לטגן ביצה, תאורתית. אתה חושב שצמח לי עוד איבר? או שכרומוזום Y מת בגוף שלי ויהיו לי מעתה רק בנות?

Live fast, die young - leave a better looking corpse

×
×
  • תוכן חדש...