Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקבל על הזה זה משהו שאפשר גם לחבר למצלמה מלבד המוביוס?

 

ליתר דיוק, המצלמה שלי זו ההיא שרצה כאן בתחילת השרשור על מצלמות, המקורי. הדגם שלה הוא dvr207gs.

מישהו יודע איזה קבל על אני קונה? כבר סוללה שניה שהתנפחה ולא בא לי עוד אחת.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמח שנתקלתי בשרשור הזה. כבר כמה זמן שאני רוצה להתקין ולא יודע מאיפה להתחיל.

תודה מר׳ ב

פורסם

שימו לב שהמוכר באיביי משום מה הפסיק לשלוח לישראל, לא יודע מה הסיבה (אני קניתי ממנו בעבר). לא מצאתי מוכר אחר באיביי שמוכר במחיר דומה ושולח לארץ.. אז צריך לחפש באתרים אחרים, מי שמוצא שיעדכן כאן.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
על הקסדה מותקנת לי מצלמת קסדה ובכל לבישה שלה אני מפעיל אותה.

ברכב של אשתי אני שוקל כבר שנה לשים מצלמה אך איני רוצה שהיא תתעסק איתה בכלל (כי היא פשוט לא תרצה להתעסק איתה) ולכן אני זקוק להתקין אותה באופן קבוע ברכב.

מכיוון שהבנתי בחשמל שקולה לאפס אצטרך לגשת לחשמלאי שיעשה זאת ולשלם לו סכום על התקנה.

בנוסף, המצלמות הסיניות נוטות להתעוות בשמש מדיווחי המשתמשים כאן בפורום ולכן אני חושש שזה בדיוק מה שיקרה למצלמה שאתקין מצד שני לא בא לי להשקיע במצלמה יקרה שיכולה להגיע גם לסכום של יותר מאלפייה.

כל הזמן אני אומר שאני צריך לקנות מצלמה לרכב אך מכיוון שאני לא זה שנוהג בו במרבית הזמן אני דוחה ודוחה את זה.

 

לגבי מה שרצית ברכב של אשתך:

אצלי מותקנת מוביוס בהתקנה שלא דורשת התערבות יותר מדי אבל אני בכל זאת מוריד אותה בכל נסיעה ולא משאיר אותה ברכב.

הסכנה היא שהחום יעוות את הפלסטיק או את הרכיבים החשמליים בפנים.

גם מבחינת העדשה עצמה גם לא כדאי להשאיר את המצלמה ברכב, אסביר למה:

בלילה קריר וביום רותח. ההבדלים גורמים להתעבות והעדשה בדר"כ עדינה. במיוחד שזה ברכב סגור, לכן לא כדאי להשאיר מצלמה צמודה לשמשה.

אם תרצה תוכל להציץ אצלי ולקבל רעיון להתקנה "מוסתרת". אם אתה מעוניין צור קשר בפרטי (אני מחיפה) וללא תשלום כמובן.

יש כמה חומרים שתצטרך לקנות ואשמח לעזור בהתקנה.

פורסם

אם בכל זאת אתה מעוניין במסך ובמצלמה דיסקרטית וקטנה יש את הA118, היא עולה 62$.

מידע על המצלמה:

https://dashcamtalk.com/b40-a118/

איך אנשים התקינו אותה:

https://forum.dashcamtalk.com/threads/b40-a118-ae-cc30-mounted-in-your-car-photos.5909/

 

חנות של FOXOFFER בEBAY:

http://www.ebay.com/itm/A118-B40-Novatek-96650-Full-HD-1080P-Car-Camera-DVR-/121387416455?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item1c4340fb87

פורסם
שימו לב שהמוכר באיביי משום מה הפסיק לשלוח לישראל, לא יודע מה הסיבה (אני קניתי ממנו בעבר). לא מצאתי מוכר אחר באיביי שמוכר במחיר דומה ושולח לארץ.. אז צריך לחפש באתרים אחרים, מי שמוצא שיעדכן כאן.

 

אכן באיביי המחירים כולל המשלוחה גבוהים מהלינק שפירסמת.

בסוף רכשתי בבנגגוד במחיר דומה: http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

פורסם

אייל, באיזה רכב מדובר? איזה סוג של פיוזים יש בתא הנוסעים?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Electrical_fuses,_blade_type.svg/1280px-Electrical_fuses,_blade_type.svg.png

 

שלח לי רשימה של הדברים שהזמנת ואראה אם חסר משהו, חבל שנגלה זאת עוד חודש או יותר ותצטרך לחכות שוב.

פורסם

לא חושב שעדיף כי אז אין לך יציאה נוספת שהיא שימושית לרוב, ואתה מקבע את עצמך רק לסוג חיבור מסויים. יכול להיות שהמצלמה הבאה שלך כבר תהיה עם חיבור מיקרו USB למשל.

ומה קשור התאורה בתקרה ? מחווטים למתח מהסוויץ'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

רון, זה אפשרי אבל אני הייתי ממליץ על שקע מצת נוסף עם 2 חוטים של פלוס ומינוס שמחברים לתיבת הפיוזים והארקה, אליו תחבר מטען עם כבל כזה:

http://www.ebay.com/itm/4m-Mini-USB-5V-2A-Car-Charger-for-Car-Vehicle-Recorder-DVR-Camera-GPS-/171410708977

 

שקע מצת לא אמור להתקלקל, אין בו יותר מדי רכיבים, דיי פשוט.

אם המטען (שבקישור) יתקלקל, שזה דיי סביר בשימוש יום יומי לאורך שנים, אז מחליפים רק את המטען ולא צריך שוב להזיז את כל ההתקנה ולהתעסק עם חשמל הרכב.

ככה לפחות עשיתי אצלי והכל מתחת לתא הכפפות ולא רואים כלום.

פורסם

תודה.

אם אני מבין נכון אז החיווט הוא מהגג אל הקורה הימנית אל מאחורי תא הכפפות?

כי הפיוזים הם בכלל בצד שמאל לא?

אני שואל כי מעניין אותי אם זה משהו שאני יכול להתקין לבד.

פורסם
אייל, באיזה רכב מדובר? איזה סוג של פיוזים יש בתא הנוסעים?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/Electrical_fuses,_blade_type.svg/1280px-Electrical_fuses,_blade_type.svg.png

 

שלח לי רשימה של הדברים שהזמנת ואראה אם חסר משהו, חבל שנגלה זאת עוד חודש או יותר ותצטרך לחכות שוב.

 

הזמנתי את כל מה שאדון ב' הביא לו לינק.

נראה לי שכל מה שצריך זה איזולירבנד וטסטר :-D

מדובר בקורולה 2008.

סוג פיוזים אני אבדוק כשאגיע הביתה. למה זה משנה דרך אגב?

פורסם (נערך)

רון, אצלי תא הכפפות נמצא בצד הנוסע (ימין). העברתי דרך הקורה הימנית ובין השמשה לריפוד הגג עד למרכזה העליון של השמשה.

זה כן משהו שאתה יכול להתקין לבד אבל אני מזהיר מראש, אל תתעסק עם הפיוזים שהם הכרחיים וכרית האויר.

תצטייד בספר הרכב ותמצא איזה מספר פיוז כרית האויר אצלך ותזכור לא להתעסק איתו.

עדיף להתחבר לפיוז כמו של מערכת הרדיו או אפילו שקע המצת (תלוי כמובן מתי הוא מקבלים מתח).

 

אייל, יש עוד כמה דברים שתצטרך.

אלו אני מבין שהזמנת: מצלמה, תושבת למצלמה עם חיבור לחצובה (בדר"כ יחד עם המצלמה), מעמד שמתחבר לתושבת החצובה ומודבק על השמשה, קבל-על (supercapasitor), שקע מצת נוסף ורצוי שלא בעל קצה\שפתיים מברזל כמו שהופיע בקישור ההוא, אלא מפלסטיק. רצוי שהחלקים המוליכים יהיו רק בתוך השקע ולא בקצה. תסתכל בתמונה:

sku_176051_1.jpg

 

תזמין גם מטען עם כבל ארוך (בדר"כ מספיק 3 מטר) כפי שכתבתי בהודעות קודמות שלי, זאת ההמלצה שלי.

אתה יכול גם לחבר ממיר קטן כזה של "מצת-USB" כפי שמיסטר בי ציין אבל אז כבל הUSB יכול להתנתק בקלות משקע ה-USB. אפשרי אבל אני לא אוהב. איך שתרצה.

 

תזמין מפצל לפי סוג הפיוזים שיש לך. חפש "fuse tap".

תמונה של מפצל:

buss_fuse_tap.jpg

 

חוט חשמל, רצוי בצבע שחור, ע"מ לחבר את המינוס מהמצת הנוסף איפשהו לשלדת הרכב באזור הפיוזים.

אורך תלוי, אבל אני מאמין שמטר יספיק. משהו כזה: http://www.allstar.co.il/sale.asp?pid=2129

אני פשוט לא יודע כמה ארוך יהיה המינוס שיוצא משקע המצת שתקנה וכמה רחוקה תהיה הנקודה שנצטרך להגיע אליה.

 

אם אזכר במשהו אכתוב שוב.

טסטר ואיזולירבנד יש לי תמיד ברכב.

 

 

עריכה:

הזמנת כבר את כל מה שנכתב בהודעה של מיסטר בי?

עכשיו שמתי לב ללינק מסויים שהוא נתן לך, הזמנת את הממיר הזה שמתחבר פלוס ומינוס ומוציא 2 USB?

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-to-5V-3A-Step-down-Converter-Buck-Regulator-to-2-Female-USB-Output-Car-HP-/141074112670?pt=AU_TabletAccessories&hash=item20d8ac209e&afsrc=1

 

כרטיס זיכרון למוביוס לא צריך CLASS 10. חבל על הכסף. אפשר להסתפק בCLASS 4 (לפי המדריך למצלמת המוביוס).

 

בקיצור, יעזור לי אם תכתוב לי בדיוק מה הזמנת כולל קישורים.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
אפשר להתקין מצלמה קטנה כמו מוביוס מאחורי המראה, ככה שאתה בכלל לא רואה אותה, והכבל עובר בצורה נסתרת דרך הגג והקורה השמאלית, שום דבר לא נראה לעין. ככה זה אצלי, וגם אצלי היא כבר הוכיחה את עצמה.

מצלמה בלי מסך לא ממש עוזרת לי כי אין לי איך להראות סרטון במקרה של בעיה ללא שימוש במחשב (יש לי אייפון)

אני גם מפחד להעביר כבלים ולגעת במערכת החשמל, כרגע הקליאו במצב תצוגה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...