Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אוקיי אז ככה.

 

מצלמת מוביוס :

http://www.ebay.com/itm/1080P-HD-Mini-Auto-Record-with-Power-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-Camcorder-/221259368601?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item3384160899

 

קבל-על :

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

(החלפה פשוטה על ידי פירוק של 2 ברגים בקופסה של המצלמה ושליפה של קונקטור).

 

תושבת בהדבקה :

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=321172609741&ssPageName=STRK:MESE:IT

 

כבל USB באורך 3 מ' :

http://www.ebay.com/itm/10FT-3M-USB-2-0-A-male-plug-to-MINI-B-5-PIN-5P-male-MP3-data-leads-cord-Cable-/161101008442?pt=AU_CablesConnectors&hash=item25825e4e3a

 

ממיר מתח :

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-to-5V-3A-Step-down-Converter-Buck-Regulator-to-2-Female-USB-Output-Car-HP-/141074112670?pt=AU_TabletAccessories&hash=item20d8ac209e

(מסייג שהממיר הזה מצויין לצרכנים צנועים כמו מצלמה/צ'יטה וכו', הוא נותן בערך 0.6A לפי מדידה שלי, לא מספיק לטעינה מהירה של טלפון סלולרי).

אפשרות נוספת, שקע מצת נוסף + מטען USB עם שתי יציאות שכן מאפשר טעינת מכשיר סלולרי במעל 1A:

www.ebay.com/itm/DC-Female-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Adapter-cable-FE-/121382034244?pt=US_Adapters&hash=item1c42eedb44

http://www.ebay.com/itm/Micro-Car-Charger-Adaptor-Bullet-Dual-USB-2Port-for-iPod-iPhone-4-5C-Samsung-HOT-/231318514922?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&var=&hash=item35dba86cea

 

כרטיס זכרון 16GB :

http://www.ebay.com/itm/TRANSCEND-45MB-16GB-16G-GB-MICRO-SDHC-PREMIUM-CLASS-10-300X-UHS-I-U1-MICRO-SD-/281366868055?pt=AU_MobilePhoneAccessories&hash=item4182c5b057

 

תותח אתה :-D

במידה ורוצים שתהיה התקנה סמויה ושלא ירוצו לי חוטים ברכב אני צריך לקנות את הממיר מתח ופשוט לחבר אותו לקו שמקבל מתח בפתיחת הסוויץ כדי שיעבוד רק בפתיחת הסוויץ?

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

חיובי, אותו סיפור עם השקע מצת הנוסף - מטמינים אותו בתוך הדשבורד, תוקעים בתוכו את המתאם ועוטפים את שניהם באיזולירבנד כדי שלא יזוז בטעות.

משם תוכל למשוך חוט נוסף החוצה מהדשבורד לשם טעינה של הטלפון, ככה שזה עוד יותר אסתטי ומפחית את כמות החיווט הנראה לעין לעומת חיבור לשקע מצת המובנה של הרכב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עוד משהו לגבי ההתקנה - אני מצאתי את התושבת עם ההדבקה כמסורבלת מדי, ובנוסף היא לא מאפשרת להצמיד את העדשה לשמשה, מה שאומר שגם מצלמיים שטח מת של דשבורד מסביב, וגם יש יותר השתקפויות.

מה שעשיתי זה תושבת DYI - סתם חתיכת פלסטיק שכופפתי באמצעות חימום לזוית המתאימה. עשוי מפרספקס שחתכתי מאיזשהי אריזה.

החיתוך נעשה ע"י חירוץ עם סכין יפני וסרגל ברזל, ואז שבירה בנקודת החירוץ, קצת שיוף עם נייר זכוכית וזהו.

החימום נעשה מעל מלחם שיוצר פס חום ממוקד, ואז תוך כמה שניות אפשר לכופף בקלות.

הדבקה לחלון עם דבק דו"צ של 3M שנקרא VHB, זה מה שמגיע עם כל התושבות המודבקות.

התוצאה מאד אלגנטית וזוית הצילום מעולה.

pic_ 03-Sep_01.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה כמעט בלתי אפשרי להשיג אותן, וגם אם כן אז רק הכי פשוטות שנמכרות ב-150 ש"ח.

 

לדעתי גם לרוב האנשים בישראל זה קצת מסובך כל "הטכנולוגיה" הזו.

 

מעטים יודעים להשתמש ב-EBAY.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אל תשוו אותנו לרוסיה, שם הרבה יותר גרוע. כל כמה חודשים עולה אוסף סרטוני תאונות חדש מרוסיה ליוטיוב. שם מכוניות מתהפכות ומשאיות מתרסקות בכל רגע. כאן יש לנו בסה"כ את השרשור הזה, שמלא בדברים כמו עקיפת רכב איטי או טוסטוס שעובר במעבר חציה. אלו שטויות לעומת רוסיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כי שם כמעט לכל אחד יש מצלמה, תחשוב שכל התאונות בארץ היו מתועדות באופן יום יום.

אני לא יודע כמה תאונות קורות כל יום במדינה, אבל אני מניח שיותר מ100 קלות-בינוניות וכמה תאונות קשות עם הרוגים ופצועים קשה.

עכשיו מה הסיכויים שיהיה שם נהג עם מצלמת רכב, בזמן שרק ל1 מתוך 1000 (בערך כן?) נהגים יש מצלמת רכב?

פורסם

עם קבל על אפשר לשלוף את המצלמה מחוט המתח ולהראות וידאו (לשוטר, נגיד)?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא, למוביוס בכלל אין מסך מובנה. הקבל על מספיק רק לכמה שניות כדי לאפשר שמירה של הסרטון בכיבוי מתח, ושמירה על ההגדרות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הקבל על הזה זה משהו שאפשר גם לחבר למצלמה מלבד המוביוס?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

גם אצלי המצלמה (מוביוס) תיעדה תאונה, והוכיחה את חפותי.

ממליץ לכל אחד להתקין אותה.

 

הקבל מחליף את הסוללה.

היתרון שלו שהוא עמיד לחום בהשוואה לסוללת ליפו שעמידה פחות ממנו.

החיסרון כמו שנאמר מעלי, הקבל לא מסוגל להפעיל את המצלמה ליותר מכמה שניות, בניגוד לסוללה שמחזיקה מעל לחצי שעה.

 

אני משתמש בסוללה המקורית כבר שנה, ואין לי שום בעיות.

הרכב מחנה הרבה בחוץ בשמש.

אולי היה לי מזל.

 

אגב, כדי להראות לשוטר את הסרט, אפשר להוציא את הכרטיס ולחבר לסמארטפון (למי שיש חריץ הרחבה).

פורסם

אדון B, מצאתי בדפוק טוב את המוביוס הבאה:

http://www.banggood.com/Mobius-Action-Camera-1080P-HD-Mini-Sports-Camera-Wide-Angle-Edition-p-917817.html

 

היא נראית טיפה שונה והם טוענים שיש לה זוית צילום רחבה יותר.

האם זה שדרוג של המוביוס הרגילה או שמא זיוף?

האם קבל העל יתאים לדעתך גם למצלמה הזאת?

פורסם

זו אותה מצלמה, רק העדשה שונה, טיפה יותר רחבה. בעיניי זה מיותר ואפילו גרוע יותר, כי מה שיוצא זה שהתמונה מעוותת מדי, והרזולוציה האפקטיבית בעצם יורדת. תחשוב על זה שיש לך בסוף פריים של X על Y פיקסלים, וכמה שתכניס לתוכו יותר מהסצינה, כל פרט שיצולם יהיה קטן יותר בעצם.

הזוית של העדשה הרגילה מספיק רחבה לדעתי. הנה סרטון השוואה :

 

[video=youtube;k-ovZxxYIW0]

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

אזמין את הרגילה. תודה. שימחת איש ואישה בישראל. :-D

מה אתה אומר, כדאי להזמין כרטיס של 16 או 32 ג'יגה?

16 ג'יגה יספיק רק לשעתיים בערך (לפחות ככה זה בקונטור שלי) ברזולוציה הגבוהה ביותר, לא?

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

בכיף, תתחדש !

סדר גודל של שעתיים ל-16GB כן, אם מספיק או לא - החלטה שלך :) אני משתמש ב-16GB באופן אישי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...