Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי יש אייפון :) בתכלס לא רואה צורך קריטי להראות סרטון בשטח, מספיק שתראה לשוטר שיש לך מצלמה והוא כבר ייסוג במקרה שהצדק איתך. במקרה הגרוע אפשר לערער בדיעבד עם הסרטון.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הזמנת כבר את כל מה שנכתב בהודעה של מיסטר בי?

עכשיו שמתי לב ללינק מסויים שהוא נתן לך, הזמנת את הממיר הזה שמתחבר פלוס ומינוס ומוציא 2 USB?

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-to-5V-3A-Step-down-Converter-Buck-Regulator-to-2-Female-USB-Output-Car-HP-/141074112670?pt=AU_TabletAccessories&hash=item20d8ac209e&afsrc=1

 

כרטיס זיכרון למוביוס לא צריך CLASS 10. חבל על הכסף. אפשר להסתפק בCLASS 4 (לפי המדריך למצלמת המוביוס).

 

בקיצור, יעזור לי אם תכתוב לי בדיוק מה הזמנת כולל קישורים.

 

כן, הזמתי את ממיר המתח הזה במקום שקע מצית.

לצורך פישוט הדברים הנה כל הקישורים של מה שרכשתי:

מצלמה - http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

קבל על - http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

תושבת בהדבקה - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=321172609741&ssPageName=STRK:MESE:IT&afsrc=1

כבל USB ארוך - http://www.ebay.com/itm/10FT-3M-USB-2-0-A-male-plug-to-MINI-B-5-PIN-5P-male-MP3-data-leads-cord-Cable-/161101008442?pt=AU_CablesConnectors&hash=item25825e4e3a&afsrc=1

ממיר מתח - http://www.ebay.com/itm/DC-12V-to-5V-3A-Step-down-Converter-Buck-Regulator-to-2-Female-USB-Output-Car-HP-/141074112670?pt=AU_TabletAccessories&hash=item20d8ac209e&afsrc=1#ht_2641wt_968

כרטיס זכרון - http://www.ebay.com/itm/301201307822?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2347wt_812

פורסם

עכשיו תקנה את אלו לפי מה שכתבתי בהודעה הקודמת:

חוט חשמל, רצוי בצבע שחור...

מפצל לפי סוג הפיוזים שיש לך. חפש "fuse tap"....

 

ותוודא שיש לך את ספר הרכב עם פיוזים, מספרם ומיקומם. שנדע לבחור באיזה פיוזים לא לגעת.

פורסם
עכשיו תקנה את אלו לפי מה שכתבתי בהודעה הקודמת:

חוט חשמל, רצוי בצבע שחור...

מפצל לפי סוג הפיוזים שיש לך. חפש "fuse tap"....

 

ותוודא שיש לך את ספר הרכב עם פיוזים, מספרם ומיקומם. שנדע לבחור באיזה פיוזים לא לגעת.

 

קצת נראה לי הסחפות להזמין חוט חשמל..

לגבי הפיוזים, נראה לי שלא תוכל להתקין את המאריך הזה, כי התיבת פיוזים בקורולה סגורה עם מכסה צמוד. צריך להתחבר לחוט עצמו.

ראה כאן :

http://www.paulstravelpictures.com/2009-2013-Toyota-Corolla-Electrical-Fuse-Replacement-Guide/

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם מדובר בתיבת פיוזים כזאת שלא מאפשרת חיבור כזה, אני לא אתעסק עם צמות חשמל של הרכב ולהתחיל לפתוח ולגלות חוטים.

אפשרות אחרת היא ללפף את הפלוס על הרגל של אחד הפיוזים. פתרון לא הכי 100% אבל אפשרי.

למען האמת, אצלי ככה עשיתי (למרות שיש מקום) ואני פשוט מתעצל להחליף למפצל פיוזים.

 

אייל, צלם את תיבת הפיוזים בטויוטה ותצלם גם עם המכסה לראות בדיוק אם בזה מדובר.

כתבת שמדובר ב2008 ובקישור שמיסטר בי הביא מדובר ב2009 ומעלה. אז כדי להיות בטוחים תצלם.

פורסם (נערך)

2008 זה הרובוטית, הייתה לי כזאת, וזה כמו בלינק בדיוק.

 

אפשר להשתמש באביזר כזה להתחבר לחוטים בלי להתעסק עם גילוי וכו' :

 

http://www.ebay.com/itm/Quick-Splice-Wire-Connectors-Auto-Avoid-Broken-Line-Wiring-Card-Barge-Line-Card-/181499029599?pt=US_Car_Audio_Video_Connectors_Terminals&hash=item2a422f685f

עריכה אחרונה על ידי misterb

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האביזר שציינת, מכיר ולא אוהב.

צריך בכל זאת לגלות איזה חוט מעביר מתח אחרי סוויץ.

לא לנקב סתם חוט חוט עד שמגלים.

ובשביל לגלות את זה צריך לפתוח חוטים ולבדוק עם הטסטר אם יש בהם זרם אחרי סוויץ ואין זרם לפני.

 

כשמדובר בתיבה כזאת, אני הייתי הולך על האפשרות הכי פשוטה של ליפוף החוט על רגל הפיוז (שוב, ככה זה אצלי למרות שיש מקום)

פורסם

מוביוס: http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

A118: http://www.ebay.com/itm/A118-B40-Novatek-96650-Full-HD-1080P-Car-Camera-DVR-/121387416455?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item1c4340fb87

מה לבחור? השניה נראית לי נוחה יותר לשימוש וקראתי עליה ביקורות די טובות.

והמוביוס ותיקה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

המוביוס במקור נועדה להיות מצלמת קסדה/אקשן ולא מצלמת רכב.

למוביוס אין מסך והיא יותר יקרה, מבחינת גודל ודסקרטיות הן דומות, תחשוב מה אתה מעדיף.


×
×
  • תוכן חדש...