Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה חברה?

 

ראיתי פיגו נחמדה עם כונס אוויר ( ככה רושמים ?) קטן ונחמד

זה בדיוק כמו שיש לרוב הפיגו רק שהורידו את השחור הרגיל ושמו משהו כסף ויפה ( לטעמי )

בכול מקרה אם מישהו מכיר את המקום שמוכר את זה אני מאוד אשמח

 

תמונה של הפיגו

 

norm_6D7E8AF03037482284CF73A2FBAF1C77.JPG

 

תמונה של הפיגו שלי ( עם הכונס אוויר השחור הרגיל)

norm_B02ACB1D4C984A1E8C123A9A9F40D1AD.JPG

תודה רבה מתן

פורסם

כל חנות שיפורים נורמלית

 

מהיכן אתה בארץ ?

יש בבת ים מקום טוב בא"ת, ליד ה"בת-ימון"

בראשון יש את ח' מערכות.

ובת"א יש מממממממממממלללאאא מקומות. סע ברחוב סלמה. תבחר איפה לעצור.

פורסם
כל חנות שיפורים נורמלית

 

מהיכן אתה בארץ ?

יש בבת ים מקום טוב בא"ת, ליד ה"בת-ימון"

בראשון יש את ח' מערכות.

ובת"א יש מממממממממממלללאאא מקומות. סע ברחוב סלמה. תבחר איפה לעצור.

אני גר ליד חדרה

אני לא חושב שאני יסע לתל אביב בשביל זה

( אולי במקרה אם יתא לי להיות שם..)

 

אתה יודע על עוד מקום באיזור שלי ?

יש לך מושג מה קורה עם המחיר ? ( כי זה הכי חשוב לי )

פורסם

אני יכול להעריך שמדובר במספר מאות שקלים. לא יותר. וגם לא מספר מאות גבוה :)

 

זה לא חלק כזה גדול.

תפתח דפי זהב, תתקשר לאביזרי רכב באזור שלך

גש לשם

תבקש מהם להזמין לך.

רובם יסכימו (הרי גם הם מרוויחים עליך)

גם חנויות שיפורים חיצוניים ומערכות רכב.

אגב, יש לך את שוקי דרימס קאר בכפר סבא. הוא יעשה לך הכל

אם תרצה הוא ייקח אופנוע ים וילביש אותו על שלדה של טרקטורון :) (והוא עשה זאת)

פורסם
אני יכול להעריך שמדובר במספר מאות שקלים. לא יותר. וגם לא מספר מאות גבוה :)

 

זה לא חלק כזה גדול.

תפתח דפי זהב, תתקשר לאביזרי רכב באזור שלך

גש לשם

תבקש מהם להזמין לך.

רובם יסכימו (הרי גם הם מרוויחים עליך)

גם חנויות שיפורים חיצוניים ומערכות רכב.

אגב, יש לך את שוקי דרימס קאר בכפר סבא. הוא יעשה לך הכל

אם תרצה הוא ייקח אופנוע ים וילביש אותו על שלדה של טרקטורון :) (והוא עשה זאת)

אני באמת יבדוק

סתם לכללי כמה מאות שקלים זה כן יקר...

הוא לא אמור לעשות כלום חוץ מלהחליף את הכונס זה לא שהוא חותך את הפח או משהו כזה...

 

יש חנות שמוכרת דרך האינטרנט (ישראכרט) מוצרים כאלה ?

או כול שיפור מראה כמו מדבקות ועד קיטים ?

פורסם
אני באמת יבדוק

סתם לכללי כמה מאות שקלים זה כן יקר...

הוא לא אמור לעשות כלום חוץ מלהחליף את הכונס זה לא שהוא חותך את הפח או משהו כזה...

 

יש חנות שמוכרת דרך האינטרנט (ישראכרט) מוצרים כאלה ?

או כול שיפור מראה כמו מדבקות ועד קיטים ?

יש המון. תריץ חיפוש בגוגל

ובאנגלית יש את ה

www.ebay.com

פורסם

לצבוע את הכונס הקיים לא מתאים לך?

גם זה יכול להיות מאוד נחמד וגם הרבה פחות יקר לך.

 

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
לצבוע את הכונס הקיים לא מתאים לך?

גם זה יכול להיות מאוד נחמד וגם הרבה פחות יקר לך.

 

שחף בן צבי.

זה אפשרי אבל אהבתי את המבנה שלו...

אני יודע שיש הרבה בחול אבל אני רוצה חנות בארץ

שוב שמוכרת באינטרנט יש משהו ?

×
×
  • תוכן חדש...