Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

כמו שרשום בכותרת, ברשותי קיה סיד 2014 , ואני מעונין להתקין מנורות קסנון, יש לי את הקיט, הבעיה הקטנה היא,

שהקליפס שסוגר את המנורה לפנס הוא בעצמו שקע החשמל , לכן אין באפשרותי לשים את מנורת הקסנון מאחר ויש את חוטי החשמל שיש לחבר למגבר.

שאלתי היא, מי התנסה בעבר בהתקנה לרכב מהסוג הנ"ל, או לסוגיה דומה שיכול לעזור לי בפתרון הבעיה

תודה,

יוסי

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

אז כאן הבעיה...

איך לשים את המנורה לפנס, כי בעצם השקע הוא בעצמו ה"תופסן" של המנורה...

ברכבים אחרים יש "קליפס ברזל " שתופס את הנורה לפנס , אז כאן בקיה אין .

מחברים מנורה H7 לשקע ובחצי סיבוב היא נסגר לפנס, מן הסתם נורת קסנון אי אפשר לחבר ישיר לתקע ולסגור בסיבוב.

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

$T2eC16Z,!zQE9s3stvYYBRgwuIPZB!~~60_12.JPG

 

זה הADAPTER שאני צריך, באיביי רשום שזה ליונדאי וולוסטר , ולמנורה H7

הבעיה שלוקח זמן עד שיגיע, השאלה למי שיודע זה יכול להתאים לקיה סיד 2014, והאם בארץ ניתן להשיג את החלק הזה

אשמח לעזרה

תודה

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

×
×
  • תוכן חדש...