Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למשתמשי הפורום, כמה הצלחתם לקבל הנחה לפני קניית רכב חדש מהמחירון?

עד כמה היבואן מתפשר? והאם זה קשור בהכרח למלאי שלו, לדוגמה אם הרכב נמצא כבר בארץ?

 

תודה ושבוע טוב

פורסם

יש יכולת מיקוח מול יבואנים ואכן כל הפרמטרים שכתבת הם אלו שישפיעו על גודל ההנחה ו/או האביזרים שתקבל.

 

אם אתה מעוניין לרכוש רכב מתוך מלאי קיים והיבואן יודע שיצליח למכור את כולו, אז למה לעשות הנחות?

לקראת סוף תקופה/החלפת שנת דגם/שנה מההגעה לארץ היבואן 'לחיץ' יותר מפני שהוא רוצה למכור.

 

מכיוון שכל יבואן שונה מהאחרים ובשביל לקבל חוות דעת קונקרטית יותר, ציין באיזה רכב חשקה נפשך.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
שאלה למשתמשי הפורום, כמה הצלחתם לקבל הנחה לפני קניית רכב חדש מהמחירון?

עד כמה היבואן מתפשר? והאם זה קשור בהכרח למלאי שלו, לדוגמה אם הרכב נמצא כבר בארץ?

 

תודה ושבוע טוב

 

יש רכבים שאפשר לקבל עליהם 100 אלף ₪ הנחה ויש כאלו שבקושי תגרד עליהם 1000 ₪ הנחה.

יש יבואנים שמתפשרים יותר ויש כאלו שפחות...

אתה רוצה להיות ספציפי יותר בלבטים שלך?

 

בגדול, הרבה תלוי במלאי שיש באותו רגע. אם הדגם אוטוטו מוחלף והמלאי ״מזדקן״ בבונדד הגמישות לרוב תהיה גדולה יותר. לפעמים הגמישות לא באה לידי ביטוי במחיר אלא בתנאים מסביב - שלם על רמת האבזור הבסיסית וקח את הבכירה, קח מימון ללא ריבית וכו׳.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בעקרון סיאט ליאון אוטומט חדש

 

אם תקבל קודנית מתנה זה הרבה..

יבואן קשה בכל המובנים.חכה לימי מכירות שלו ואז ההנחות יפות.

בהצלחה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

יבואן קשה?

כל שבועיים בערך יש שם מבצעים "מיוחדים" ומי שקונה סיאט במחיר מלא כניראה עושה טעות.

רק. לפני כמה חודשים היה מבצע על איביזה אוטומטית ב 99900 ואנשים קנו את המציאה, השבוע אותו דגם כבר נמכר ב 83900 כי יש גם דגם מעט פשוט יותר ב 79900.

לשיקולך.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
יבואן קשה?

כל שבועיים בערך יש שם מבצעים "מיוחדים" ומי שקונה סיאט במחיר מלא כניראה עושה טעות.

רק. לפני כמה חודשים היה מבצע על איביזה אוטומטית ב 99900 ואנשים קנו את המציאה, השבוע אותו דגם כבר נמכר ב 83900 כי יש גם דגם מעט פשוט יותר ב 79900.

לשיקולך.

אתה כל כך צודק.

 

מזכיר לי שרשור שהיה פה בעבר ש"דלק מוטורס" נורא קשוחים במחירים שלהם ולא עושים הנחות, אם אני לא טועה זה היה בהקשר של קניית CX5 חדש.

 

כשאנשים קונים, מצפים לקבל הנחה גדולה, ואחר כך בוכים שהיבואן עושה מבצעים, מוריד את המחירים ואז פוגע במחירון של הרכב שלהם כמשומש. כאילו מצפים שהם יקבלו הנחה ואז יפסיקו לתת הנחות.

אז כשלא עושים הנחות היבואן קשוח ומעצבן, וכשכן עושים הנחות היבואן חרא ופוגע במחירון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בקרסו על הקליאו נתנו 3000 ש"ח הנחה לפני שאמרו בוקר טוב, אבל יותר מזה לא היו מוכנים לרדת, על הקאפצור היו מוכנים לרדת קצת יותר.

פורסם
בעקרון סיאט ליאון אוטומט חדש

 

אז בעיקרון תחכה לימי המכירות המיוחדים. השמועה אומרת שיהיה לפחות עוד אחד כזה עד סוף השנה.

תכין בינתיים כסף מזומן (בלי מימון גבוה קל יותר לקבל הנחות) ואת החליפה של הרצינות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דווקא דלק מוטורס עשו לי הנחה על הפיאסטה 2014 לפני כמה חודשים, לצערי לפני שיצא המבצע של 69K.

המחיר המוצהר שלה היה 77K והורידו ל-73K. תמיד אפשר לעשות, זה תלוי במלאי שלהם, בחשק שיש להם באותו רגע, אם אתה רציני או סתם מגיע לשגע אותם, יכול להיות שבמקום לעשות הנחה הם יוסיפו לך כל מיני חיישנים, מצלמות וכאלה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
כמה נראה לכם אפשר להוציא באחוזים ממחיר האוטו? אם זה ביום מכירות או לא ביום מכירות?

 

אי אפשר לנחש כאלה דברים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...