Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי.

לאחר חישובים שונים, נמאס לי לממן את מס הכנסה,

מחזיר ליסינג יונדאי I40 סטיישן.

מחפש לקנות רכב שנת 2013 מליסינג (כלומר שיש עליו עוד אחריות).

אני גבוה. ועם ילדים גדולים

 

האפשרויות שחשבתי:

I30 סטיישן. נראית לי קטנה קצת.

I35 - אין גרסת סטיישן אבל יותר מרווחת...

פוקוס סטיישן - איזה דגם כדאי ? 1.6 או 2.0 ? האם יותר מרווחת מה i30 ?

מונדאו סטיישן- אין מצב שאני נוגע בזבל הזה. היה לי ולא מוכן לחזור.

I40 סטיישן - מתומחרת הרבה מעל מה שהיא שווה. ולא בתקציב.

 

דעות ? רעיונות ?

פורסם

הפורוד פוקוס צפופה ולא מתאימה למשפחות גדולות.

ה-I30 תרגיש צפופה אחרי ה-I40 המאוד מרווחת.

סובארו B4 הנוכחית מאוד מרווחת ושווקה בארץ בדגם הסטיישן. לדעתי 2013 לא תיכנס בתקציב שלך אבל אולי 2012 יוצאת ליסינג.

פורסם

אתה נעול על סטיישן?

 

למה לא לנסות ולמצוא טויוטה ורסו? תקפל את המושבים בשורה השלישית, קח את המושבים המרכזיים עד הסוף אחורה ותקבל גם מושב אחורי מרווח וגם תא מטען די גדול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

האמת שקצת קשה לי להמליץ למישהו שחושב שהמונדיאו רכב זבל, אבל איכפת לך לפרט למה?

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
האמת שקצת קשה לי להמליץ למישהו שחושב שהמונדיאו רכב זבל, אבל איכפת לך לפרט למה?

 

מדיווחים של אנשים פה בפורום ובחיים האמתיים צריכת דלק של 1/7 הופכת את הרכב ללא מושך.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
מדיווחים של אנשים פה בפורום ובחיים האמתיים צריכת דלק של 1/7 הופכת את הרכב ללא מושך.

 

זה בהחלט יכול להיות, אבל לא נראה לי שזו הסיבה לקרוא לאחת הרכבים הטובים בקבוצה שלה זבל...

 

אגב, על איזה דגם אתה מדבר?

פורסם

רנו סניק משנת 2012 עם מנוע 2000 של ניסאן וגיר רציף.

 

ניתן לרכוש חדש יד ראשונה מהיבואן עם 3 שנים אחריות בכ-110000 ש"ח.

 

גם מרווח, וגם שלוש שנים אחריות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה בהחלט יכול להיות, אבל לא נראה לי שזו הסיבה לקרוא לאחת הרכבים הטובים בקבוצה שלה זבל...

 

אגב, על איזה דגם אתה מדבר?

 

היה לי מונדאו פעמיים.

הדגם עם הצורה הלפני אחרונה (היה מזמן... 2007 עד 2009 כמדומני) - היה סבבה

והיה לי שוב מ 2012 עד 2013 . הדגם בלי האקובוסט.

 

למה זבל ?

כי הרכב חסר כל אופי.

המנוע לא מגיב טוב.

רעש בתא הנוסעים

תא נוסעים ספרטני בלי כלום.

המזגן חלש יחסית

חווית הנסיעה - ממש על הפנים.

לפני זה היה לי מליבו 3.5 - איזה הבדל.

ועכשיו i40 שמאוד נהנה ממנה.

פורסם
רנו סניק משנת 2012 עם מנוע 2000 של ניסאן וגיר רציף.

 

ניתן לרכוש חדש יד ראשונה מהיבואן עם 3 שנים אחריות בכ-110000 ש"ח.

 

גם מרווח, וגם שלוש שנים אחריות.

 

 

לא מתחבר לצרפתיות :(

פורסם
היה לי מונדאו פעמיים.

הדגם עם הצורה הלפני אחרונה (היה מזמן... 2007 עד 2009 כמדומני) - היה סבבה

והיה לי שוב מ 2012 עד 2013 . הדגם בלי האקובוסט.

 

למה זבל ?

כי הרכב חסר כל אופי.

המנוע לא מגיב טוב.

רעש בתא הנוסעים

תא נוסעים ספרטני בלי כלום.

המזגן חלש יחסית

חווית הנסיעה - ממש על הפנים.

לפני זה היה לי מליבו 3.5 - איזה הבדל.

ועכשיו i40 שמאוד נהנה ממנה.

 

השאלה שלי היא איך אתה מגדיר חווית נסיעה? אני שואל ברצינות כדי שאוכל לנסות לייעץ.

המונדיאו בצורתה הנוכחית (אני אומר נוכחית, אבל עוד רגע מוחלפת) נחשבה מיומה הראשון כהאחת והיחידה בקבוצה שלה מבחינת הנאה מנהיגה (עם כל הגודל שלה) כך שלהגדירה כחסרת כל אופי זה קצת מצחיק...

 

לכן אני מניח שלא להנאה מנהיגה אתה מחפש אלא משהו אחר, מה גם שאתה נהנה מאוד מהi40 והיא לא בדיוק מספקת חוויית נהיגה (בטח לא מתקרבת למונדיאו מהבחינה הזו).

 

אני לא הייתי מציע לך את הפוקוס כי היא צפופה.

אם נהנת מהi40 אני חושב שאחותה הקטנה והכמעט זהה חיצונית, הi35 (המרווחת) תתאים לך כמו כפפה ליד, אם אתה מוכן לוותר על סטיישן.

פורסם

נכון שאתה לא מתחבר לצרפתית אבל זו לגמרי קוריאנית. רנו קולאוס. 5 מושבים מרווחת מאוד. גיר מנוע ואמינות ניסאן. מיוצרת בקוריאה. נסחרת במחירים נוחים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
השאלה שלי היא איך אתה מגדיר חווית נסיעה? אני שואל ברצינות כדי שאוכל לנסות לייעץ.

המונדיאו בצורתה הנוכחית (אני אומר נוכחית, אבל עוד רגע מוחלפת) נחשבה מיומה הראשון כהאחת והיחידה בקבוצה שלה מבחינת הנאה מנהיגה (עם כל הגודל שלה) כך שלהגדירה כחסרת כל אופי זה קצת מצחיק...

 

לכן אני מניח שלא להנאה מנהיגה אתה מחפש אלא משהו אחר, מה גם שאתה נהנה מאוד מהi40 והיא לא בדיוק מספקת חוויית נהיגה (בטח לא מתקרבת למונדיאו מהבחינה הזו).

 

אני לא הייתי מציע לך את הפוקוס כי היא צפופה.

אם נהנת מהi40 אני חושב שאחותה הקטנה והכמעט זהה חיצונית, הi35 (המרווחת) תתאים לך כמו כפפה ליד, אם אתה מוכן לוותר על סטיישן.

 

בגלל שאני לא כותב במגזין רכב, הנאה מרכב זה דבר סובייקטיבי לחלוטין.

לא נהניתי בכלל מהמונדאו שהיתה לי, ורק חיכיתי לרגע שאוכל להפטר ממנה.

בדיוק כפי שאתה כותב שה i40 אינה מספקת חווית נהיגה - ואני נהנה ממנה מאוד.

 

ממה שאני רואה , ,עבור שנת 2012, ההפרש בין ה 35 ל 40 הוא כ 20 אלף. ונראה לי סכום הגיוני לשלם לרכב יותר מרווח, סטיישן, ומנוע 2 ליטר.

נראה לי שזה הכיוון שלי ....

פורסם

ההגיון שלך הוא הקובע.

 

למיטב ידיעתי יש i40 סטיישן אחת רלוונטית בשוק כרגע.

2012 ליסינג 37000 ק"מ מוצעת למכירה באוטוסנטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...