Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההגיון שלך הוא הקובע.

 

למיטב ידיעתי יש i40 סטיישן אחת רלוונטית בשוק כרגע.

2012 ליסינג 37000 ק"מ מוצעת למכירה באוטוסנטר.

 

נראה לי שאלך בכיוון הזה.

 

יש חשש מסויים מירידת הערך המסיבית מאוד של הדגם הזה. לדעתי לא בצדק אבל זה המצב.

שאלה מעניינת, האם בגלל שאין הרבה כאלו, המכירה שלה בעוד 3 שנים נניח תהיה קלה יחסית (ההפרש בינה ובין ה i35 יקטן, ולכן היתרונות שלה יהיו מעניינים למי שיחפש רכב שכזה במחיר נוח).

 

איך לדעתכם מתומחרת לעומת המחירון שלה ?

פורסם

תזמין מאיביי כדור בדולח ותדע בדיוק מה יהיה עוד שלוש שנים. הנבואה ניתנה ל...

רכבים שלא נמכרו בכמוית גדולותו ויש הם תכונה בולטת או יתרון בדר"כ נסחרים בקלות ובמחיר גבוה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לדעתי השוק של סטיישן גדולות די מת. קשה לדעת מה יהיה - אתה צריך קונה אחד בסה"כ. מה שקונים בזול מוכרים בזול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לדעתי השוק של סטיישן גדולות די מת. קשה לדעת מה יהיה - אתה צריך קונה אחד בסה"כ. מה שקונים בזול מוכרים בזול.

 

אני מבין מה אתה אומר.

אבל יש מחשבה שהמחיר של ה i40 יתקרב ל i30 סטיישן (שממנו יש המון), ואז ימצא אותו קונה שיהיה מוכן להוסיף מעט בכדי לקבל רכב 2 ליטר יותר גדול.

 

בשאלה אחרת - הצצתי היום ב ix35 .

ועלתה לי שאלה מעניינת....

מחיר ה INSPIRE 2X4 שני ליטר למודל 2012 נע סביב 125 אלף במחירון.

מה האינטרס של מישהוא לקנות רכב שכזה שב 150 יש עכשיו ix35 פריים חדשה מהניילון.

אני מפספס משהוא ?

פורסם

המחירים בפועל נמוכים יותר כך שניתן לרכוש 2011 בקצת יותר מ-100K.

 

קח בחשבון שהמרווח מצומצם יותר מה-i40 הן ברוחב הפנימי מאחור, הן במרווח הרגליים והן בתא המטען מהסיבה הפשוטה שהג'יפון יושב על רצפת ה-i35.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

האמת שאני מאד מתחבר למה שכתב פות"ש על ה i40 . במקרה יצא לי לנהוג על הסטיישן וזה פשוט יופי של אוטו. אמנם המתלים הם על הצד הקשה של הסקאלה אבל הוא מאובזר בצורה טובה (פנסים עוקבי סיבוב וכו) ומרווח הרגלים זה משהו אדיר שאנשים גבוהים נוטים להדחיק.

במקרה זה גם היה דיזל אז גם צריכת הדלק היתה הפתעה לטובה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בסופו של דבר...

ירדתי מה i40.

 

הבנתי שירידת הערך של הדגם הזה (ועוד מליסינג לשעבר) הוא מכה שאין כמותה. הרכב מאבד המון! מערכו.

רכב שחדש עולה 172K, נמכר מליסינג בן שנתיים ב 100K .

 

הלכתי עם "הלב".

רכשתי וקיבלתי מיצובישי אאוטלנדר חדשה. אמנם זה לשים יותר $$$ היום, אבל מבחינת ירידת הערך היא תהיה כמו של ה i40 שרציתי או אולי קצת יותר .

 

תודה לפורום....

×
×
  • תוכן חדש...