Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב שלי 3000+- לא כולל התקנה

 

קומפ'- שלא יקפוץ או ירעד בווליום גבוה כשיהיו באסים במוזיקה, ויהיו הרבה. 6.5'' יונדאי גטס.

 

מגבר- שיחזיק יפה קומפ' וסאב ויהיה בעל גישור כמובן .

 

סאב- 12'' שיהיה כמה שיותר 'חזק' מבחינת ווליום, ירגישו אותו, אך יהיה מדויק כמה שאפשר לבקש.. לכיוון הSPL אך גם מדויק.

 

כרגע עם רמקולים קוואקס בסיסיים של הרכב, קיבלתי כמה הצעות ועוד חושב, זה סכום לא קטן ואני לא רוצה להוציא סתם.

 

עיקר המוזיקה כמו שנכתב באשכול אחר שפתחתי עם באסים: האוס, DECAFF, ראפ, אבל יהיה גם בלי באסים.. (בכל זאת יש עוד נהגים ברכב :D)

 

אשמח לעזרה שבוע טוב ורק בשורות שנשמע !

. . . Coming Soon

פורסם

אני אמליץ לך על מה שיש לי

מגבר hifonics bre100.4 בזאפ עולה 1350, אבל אפשר להשיג גם ב1200 (זה המחיר ששילמתי עליו במזומן).

סט קומפוננט morel virtus בזאפ עולה 1200 (במזומן אפשר גם טיפה פחות)

לי יש סאב שכנראה לא יתאים לדרישות שלך ואני לא רוצה להמליץ לך על משהו שלא שמעתי, את תחכה להמלצות נוספות.

(hertz es250), אם אתה מאיזור הדרום אתה מוזמן לבוא לשמוע ולהתרשם בהזדמנות.

 

אם יד שניה זאת אופציה בשבילך כמובן אפשר להביא חלקים יותר איכותיים בתקציב הזה.

קח בחשבון שצריך גם קיט התקנה שיעלה לך בערך 300 ש"ח

ואיזה ר"ד יש לך?

×
×
  • תוכן חדש...