Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שמדובר באבן (כמו אבנית) ולא חול. היה לי את זה לא מזמן. אני לא לוקח אחריות על העבודה אצלך, אבל זה מה שאני עשיתי - בעצת חבר. ממש כמו שמנקים קומקום, כף מלח לימון לתוך דלי ואז מים רותחים להמיס אותו. אחר כך לדלל עם מי ברז, ולרדת עם הדלי ושמרטוט לאוטו. נסה בהתחלה על נקודה מאד פינתית לוודא שלא נגרם שום נזק. זה אמור לרדת בקלי קלות. לאחר מכן לנקות עם הרבה מים וסבון את כל השאריות, והאוטו כמו חדש. אצלי זה עבד פיקס

פורסם

זה לא אבן, מה שעשו זה חתכו את האספלט עם מים והכל התיז לעבר המכוניות. תודה לכולם! השבוע הכל ייפתר...פלסטלינה + אוטם צבע בידיוק כמו שנאמר כאן מחברי הפורום וכמו שנאמר לי בכמה מקומות דיטיילינג.

פורסם

אם אלה נקודות קטנות שעפו עם הרוח זה יצליח, ככה זה היה אצלנו ויישמתי פלסטלינה ממש על כל הרכב כולל שמשות פנסים וניקלים כדי להוריד את זה, אם זה כמות של צבע אני לא חושב

×
×
  • תוכן חדש...