Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי השוואה בין 2 חברות ליסינג ניו קופל, ומוטדיל תקופה 32 חודש. אני רואה שיש הפרש רציני ביניהם .

ניו קופל-קיה פיקנטו -מקדמה :8,900 ש"ח. תשלום חודשי 1252 ש"ח(32 חודש), דמי הקמת תיק 500 ש"ח. וכן צמןד למדד

 

סה"כ-49,646 ₪

מוטודל-מקדמה 15,000 ₪. תשלום חודשי 608 ₪

סה"כ-34,446 ₪

שאלותי :

1 מדוע כזה הפרש גדול בין החברות ?

 

2. למה הכוונה "רכישת הרכב = מחירון הרכב בסוף התקופה פחות 12%" ?האם לסכום שנא לשלם, או מהשווי הכללי של הרכב לאחר 32 חודש ?

פורסם

[quote name=

1 מדוע כזה הפרש גדול בין החברות ?

 

2. למה הכוונה "רכישת הרכב = מחירון הרכב בסוף התקופה פחות 12%" ?האם לסכום שנא לשלם, או מהשווי הכללי של הרכב לאחר 32 חודש ?

 

1.אני בטוח שהבלון במוטודיל גדול יותר.

2.הכוונה ל-12% פחות ממחיר מחירון מלא של לוי יצחק בתום התקופה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אין בלון במוטודיל שם הרכב מוחזר בסוף התקופה.

 

למה יש כזה הפרש? - אין לי מושג. אולי החבילה בשלשמה סיקסט כוללת טיפולים וביטוח?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר הסבר יותר מפורט לגבי הפחת אם רוכש ? שווי הרכב 78,000 ש"ח. מקדמה 15,000 ש"ח, משלם 608 ש"ח ל 30 חודשים. סה"כ 33,240 ש"ח.

יתרה לתשלום 44,760 ₪. האם מזה עושים פחת 12% וזה יוצא39,388₪ , או מערך הרכב 78,000 ₪ 12% פחות ואז משלמים 35,400 ש"ח

פורסם (נערך)

כתבת בהתחלה - "מחירון הרכב בסוף התקופה פחות 12%".

 

אם שווי הרכב היום 78K ש"ח והוא יורד כ-15% בשנה אז אחרי שנתיים וחצי הרכב יהיה שווה כ-50K ש"ח.

מזה תוריד 12% ותקבל - 44K ש"ח.

 

אם תרצה לקנות את הרכב, תצטרך לשלם סכום זה.

 

המספרים כמובן מוערכים בלבד ואני לא באמת יודע מה תהייה ירידת הערך האמיתית.

האם מחירון כולל הערכת שמאי לתיקונים במידה ויידרשו?

 

אלי

 

ד"א, אתה יכול לראות שהתשלום המשוער לרכישת הרכב ויתרת התשלום החסר ביחס למחיר המלא מאוד קרובים אחד לשני... כנראה שכמה רואי חשבון תכננו את התוכנית הזאת כך שהחברה לא תפסיד :-D

הרווח שלהם הוא בעצם ההנחה שקיבלו - הם לא שילמו על הרכב 78K ש"ח...

עריכה אחרונה על ידי Eli R

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

בליסינג פרטי עם אופציית רכישה בסוף אתה משלם את מחיר המחירון באותו הזמן פחות %X ללא שום קשר לתשלומים שהיו במהלך העסקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...