Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון עד 20K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי לחפש רכב עד 20K אפשר אפילו לחרוג טיפה.

זה רכב ראשון אני בחור צעיר שרק השתחרר.

לכן אני מחפש רכב שיהיה חסכוני בדלק ובתחזוקה ורכב שיהיה חוויתי.

כמובן שאי אפשר לשלב את כל זה ביחד אשמח להמלצות.

ד''א שמתי עין על הונדה סיויק 2006 שאני ממש אוהב את הרכב הזה השאלה איך הוא יחסית לאחרים והאם אפשר למצוא כזה בטווח מחירים שלי או עדיף לחסוך עוד טיפהה בשבילה?

פורסם

הסיוויק לא כול כך חסכונית,השאלה לאיזה צריכה אתה מצפה?

חשבת אולי על סופר מיני?

כמו כן,אין סיוויק 2006 ב20.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הסיוויק לא כול כך חסכונית,השאלה לאיזה צריכה אתה מצפה?

חשבת אולי על סופר מיני?

כמו כן,אין סיוויק 2006 ב20.

לצרכים של נסיעות קצרות בעיר.

והתכוונתי לסיויק מהדגם של 2000-2005.

ועל איזה סופר מיני מדובר?

פורסם

יש לך רכבים כמו הספייס,פנדה אלו רכבים חסכונים הרבה יותר מהסיוויק,הם פשוטים ועם חלפים זולים.

בגבול התקציב יש לך את הגרנדה פונטו,שהיא יותר מרווחת.

יונדאי גטס,חפש ברמות איבזור GLS/GLI.

אלו רכבים שיהיו חדשים בכמה שנים מהסיוויק ב20 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
יש לך רכבים כמו הספייס,פנדה אלו רכבים חסכונים הרבה יותר מהסיוויק,הם פשוטים ועם חלפים זולים.

בגבול התקציב יש לך את הגרנדה פונטו,שהיא יותר מרווחת.

יונדאי גטס,חפש ברמות איבזור GLS/GLI.

אלו רכבים שיהיו חדשים בכמה שנים מהסיוויק ב20 אלף.

הבעיה פה שאני לא אוהב את איך שהן נראות.

ואין סיכוי שאקנה פיאט.

יונדאי גטס עוד יש על מה לדבר.

כ''כ עדיף לי את הגטס על פני סיויק?

פורסם

תלוי מה אתה רוצה,הסיוויק מרווחת יותר,תא מטען גדול יותר,חזקה יותר,חומרים טובים יותר.

הגטס חדשה בכמה שנים,היק קטנה יותר לכן קל להחנות טובה,י, גם כאלה עם מנועי 1.6.

אם הנסיעה שלך היא בעיקר בעיר לגיחות קצרות למה צריך משפחתית ישנה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תלוי מה אתה רוצה,הסיוויק מרווחת יותר,תא מטען גדול יותר,חזקה יותר,חומרים טובים יותר.

הגטס חדשה בכמה שנים,היק קטנה יותר לכן קל להחנות טובה,י, גם כאלה עם מנועי 1.6.

אם הנסיעה שלך היא בעיקר בעיר לגיחות קצרות למה צריך משפחתית ישנה?

סתם פשוט חשוב לי שהרכב יראה טוב.

אבל זה לא הכול המראה.

ראיתי שאפשר למצוא גטס חדשות יותר בשנתיים מקסימום האם זה הבדל חשוב כ״כ?

פורסם

ממה שבבדקתי עכשיו ביד 2 סיוויק עד 20 אלף ניתן לקנות ממודל 2002-2003,גטס לעומת זאת יש לא מעט רכבי 2007 ואפילו כמה 2008 אם כי יוצאות השכרה,אבל אז,כניאה אפשר להתמקח אולי יותר. כך שמדובר על בערך 4-5 שנים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניסיון, הסיוויק רכב מאוד אמין וגם מאוד מפתיע בחיסכון דלק שלו. הייתי מגיע בקלות בנסיעה רגועה בלי לחיצות ל 1 ל 15! משולב.

אם אתה הולך על הרכב תבדוק טוב טוב את תקינות הגיר, וגם המזגן נוטה לההרס בטרם עת.

ב 20 אלף תוכל למצוא שנתון 2003-2004.

פורסם

אם תמצא סיויק ידנית 2002-2003 זה אולי יכנס לך לתקציב, לי הייתה סיויק כזו 2004 אוטומטית והיא יחסית הייתה חסכונית בדלק אם נוסעים רגוע.

כרגע נוהג על סיויק דור 8 שנת 2006 (מכרו באותה שנה גם את הדור 7) ומבחינת צריכת דלק אני מאוד מרוצה.

פורסם
ממה שבבדקתי עכשיו ביד 2 סיוויק עד 20 אלף ניתן לקנות ממודל 2002-2003,גטס לעומת זאת יש לא מעט רכבי 2007 ואפילו כמה 2008 אם כי יוצאות השכרה,אבל אז,כניאה אפשר להתמקח אולי יותר. כך שמדובר על בערך 4-5 שנים.

ומה דעתך על לחסוך עוד קצת ולהביא את הסיאט איביזה 2002+

×
×
  • תוכן חדש...