Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיג'ו 306 . ברכב קיימת בעיה שלאחר מס' קמ' של נסיעה, הגיר נתקע בהילוך שלישי,לא מחליף הילוכים לגבוה

או לנמוך.בזמן התקלה , מהבהבות הנורות של הגיר שבלוח המכוונים.שאלתי היא ,האם באמת שיפוץ של גיר יכול לעזור לטווח ארוך, האם כדאי לשים גיר

מייבוא? והאם מישהו יכול להמליץ לי על מישהו אמין בנודשא זה באזור ירושלים.

הרכב משת ייצור2001 ,נפח1600

פורסם

אני יכול להמליץ על ספי ויניב הם עובדים בפתח תקווה עבודה לא זולה אך ברמה גבוהה ביותר.

לדעתי שיפוץ כזה, של פעם בעשור שווה את הטרחה ואת המחיר הגבוהה.

0573868964

  • ספונסר פורום
פורסם

גיר שנתקע בהילוך שלישי ונורית גיר מהבהבת פירושם גיר שעובר למצב תקלה בגלל תקלה בגיר. אפשר לנסות למשוך את זה אבל בסופו של דבר לא יהיה מנוס משיפוץ של הגיר. לפעמים אפשר, אצל בעלי מקצוע שמכירים טוב את הרכבים האלו, לעשות תיקון זמני זול יותר שלא דירוש שיפוץ ולעיתים זה מחזיק עשרות אלפי קילומטרים נוספים. אני מניח שרוב בעלי רכב כזה לא ירצו להיכנס לתיקון של 3,000-4,000 ש"ח (שיפוץ גיר מלא AL4) ויעדיפו פיתרון זול יותר, גם אם חלקי.

 

מלבד ספי (שכבר הומלץ כאן והוא אכן בעל מקצוע מצוין), אתה יכול לנסות לפנות גם אל אורן שירותי רכב. הוא פתר לא פעם בעיות כאלו לחברי פורום, ראה כאן למשל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?401891-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9F-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D&p=3912198&viewfull=1#post3912198

פורסם (נערך)
מאיזה ניסיון אתה כותב: פעם בעשור?

 

רכב שלי יונדאי לנטרה 1998 הגיר הלך השנה עם 270 אלף מאחוריו.

אז אני מניח שאצל אחרים הגיר ישרוד בערך עשור עם אצלי זה משך 16 שנים.

עריכה אחרונה על ידי yonatanalman
פורסם (נערך)

ממש לא!

בנושאי אמינות אין להשוות בין רכב לרכב.

אם היה לך רכב עם גיר דומה, אתה יכול לומר סדר גודל של קמ לדוגמא. (בal4 ברוב הרכבים אחרי 150 אלף קמ מתחיל להשתגע, וזה דבר שבדקתי עם עשרות בעלי הגיר הזה, והייתה לי פיג׳ו עם גיר כזה)

אצלי הרכב לא נח ונסע הרבה, והשיפוץ לא החזיק לי הרבה. (שיפצתי במוסך שמתמחה בגירים).

עריכה אחרונה על ידי nir100
×
×
  • תוכן חדש...