Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום שלום,

 

לפני כשלושה חודשים ו3000 ק"מ (כרגע קילומטרז עדכני 108379), הוחלפו גומיות שסתומים בעקבות צריכת שמן של המנוע. לאחר מכן המנוע עבד בצורה שקטה ללא תקתוקים שהיו לפני כן וכעת חזרו.

צריכת השמן ירדה פלאים וכרגע לאחר 3000 ק"מ לא חסר גרם אחד של שמן. המדיד על הFULL.

 

השאלה האם הרעשים תקינים?

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

הבעיה ברכבי יונדאי ידועה ומוכרת.

נשמע מקרה קלאסי של הצטברות בוצה בשילוב שימוש בשמן מנוע לא איכותי מספיק.

ממליץ במידת הצורך לפרק אגן שמן ולנקות מבוצה ע"י שימוש בפלאש עדין.

לאחר מכן,להשתמש בשמן חצי סינתטי איכותי ובמסנן שמן מקורי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
הבעיה ברכבי יונדאי ידועה ומוכרת.

נשמע מקרה קלאסי של הצטברות בוצה בשילוב שימוש בשמן מנוע לא איכותי מספיק.

ממליץ במידת הצורך לפרק אגן שמן ולנקות מבוצה ע"י שימוש בפלאש עדין.

לאחר מכן,להשתמש בשמן חצי סינתטי איכותי ובמסנן שמן מקורי.

 

הבוצה חלפה אחרי החלפת מחזירי השמן וחזרה לבקר זמן קצר לאחר מכן?

פורסם
הבעיה ברכבי יונדאי ידועה ומוכרת.

נשמע מקרה קלאסי של הצטברות בוצה בשילוב שימוש בשמן מנוע לא איכותי מספיק.

ממליץ במידת הצורך לפרק אגן שמן ולנקות מבוצה ע"י שימוש בפלאש עדין.

לאחר מכן,להשתמש בשמן חצי סינתטי איכותי ובמסנן שמן מקורי.

 

שכחת לציין שחייבים לנקות את המסנן הראשוני שנמצא באגן השמן לרוב הוא נסתם .

פורסם

ברגע,שמורידים את אגן השמן (קרטר) ומשתמשים בפלאש עדין ,בד"כ מגיעים לרוב הבוצה או לכולה (אלא אם כן המצב כבר לא טוב בכלל בגלל הצטברות גדולה של בוצה). לאחר ניקוי טוב ,הבוצה לא תחזור.מכיוון שהרכב אינו קרוב לאף בעל מקצוע בפורום,לא ניתן לדעת אם זו רק בעית בוצה או שהרעש מהליפטרים (מרימי שסתומים,שבחלק גדול מדגמי יונדאי הם הידראוליים והחלפתם לא הכי זולה שיש).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אתן לך טיפ שקבלתי מאחד הפורומים של יונדאי בחו"ל.

 

התקתוקים יהיו לך בעיקר בימים קרירים יחסית, זה קורה כאשר נוצר מגע בין המרימים ההידראולים בהנעת המנוע. בדרך כלל לאחר 2 3 שניות זה נפסק , לעיתים לא ופה אסור גם לנסוע עם הרכב יותר מדי.

 

מה שניתן לי כטיפ, זה בעת ההנעה, לסובב את הסוויצ חצי סיבוב , לדברי אותו נותן טיפ, זה מפעיל את משאבת השמן וזאת מתחילה בתחלופת שמן, ולאחר 3 שניות של חצי סוויצ יש להניע.

 

לרוב זה ימנע את התקתוקים - ובמשך תקופה מסויימת שתבצע כך , תגרום לתקתוקים גם אף להעלם.

 

אם גם זה לא עוזר, כנראה שהמצב שם באמת לא מזהיר בפנים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
חברי הפורום שלום,

 

לפני כשלושה חודשים ו3000 ק"מ (כרגע קילומטרז עדכני 108379), הוחלפו גומיות שסתומים בעקבות צריכת שמן של המנוע. לאחר מכן המנוע עבד בצורה שקטה ללא תקתוקים שהיו לפני כן וכעת חזרו.

צריכת השמן ירדה פלאים וכרגע לאחר 3000 ק"מ לא חסר גרם אחד של שמן. המדיד על הFULL.

 

השאלה האם הרעשים תקינים?

רעשים לא תקינים ואני חושב שזה בגלל מרימי שסתומים לא תקינים

פורסם

 

מה שניתן לי כטיפ, זה בעת ההנעה, לסובב את הסוויצ חצי סיבוב , לדברי אותו נותן טיפ, זה מפעיל את משאבת השמן וזאת מתחילה בתחלופת שמן, ולאחר 3 שניות של חצי סוויצ יש להניע.

 

 

אתה בטוח בזה? עד כמה שידוע לי משאבת השמן היא מכנית ואם המנוע לא מסתובב גם היא לא.

אתה מתבלבל כנראה עם משאבת הדלק.

 

בכל מקרה אם שמן איכותי לא פותר את הבעיה אז אין מנוס מהחלפת המרימים, יש פה מדריך מצוין של מאור 30.

העבודה עצמה יחסית פשוטה, רק שהמרימים עצמם יחסית יקרים כי צריך 12 כאלה (או אולי 16 אצלך)

Stay Dirty

פורסם

חברים, הוספתי כעת קובץ שמע של הרעש.https://docs.google.com/file/d/0Bwe2hxLOMN4oa1N1RFk5S0tmVEN2SWxtN1doeGxLRDE4SDBR/edit

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם (נערך)

חברים,

 

מישהו שמבין ושומע בקישור שנתתי את הרעש של המנוע יכול להבין במה מדובר?

עריכה אחרונה על ידי עמית

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...